Permalänk
Inet
Skrivet av DoZee:

Kan även tillägga att min vän köpte en exakt likadan dator men inte fick dessa problem. Men okej då förstår jag. Måste jag skicka datorn via posten? Kan jag inte lämna in den i er butik i Stockholm själv? Jag har nu gjort en felanmälan på datorns alla delar (12 st) förutom nätverkskortet som jag köpte ifrån er, men monterade separat. Måste jag göra en helt ny felanmälan som också täcker nätverkskortet eller kommer ni ändå felsöka/kontrollera nätverkskortet om jag skickar in hela datorn?

EDIT: Jag felanmälde kanske lite för snabbt, tycker du att det är bättre att jag börjar med att felsöka nätverkskortet? Har nu redan anmält felsökning på hela datorn, då jag tror felet kan ligga i något annat än enbart nätverkskortet, t.ex. ramminnet.

MVH
DoZee

Du är givetvis varmt välkommen in i butiken!

Bäst är att du kontaktar oss direkt på 031 65 27 00 så kan vi lägga till/ändra den felanmälan och kan besvara dina frågor direkt.

Skrivet av Guschu:

Hej Inet,

Tänkte bara meddela att http://www.inet.se/produkt/6901377/cooler-master-stryker-svart har ett felaktig namn. Chassit heter storm trooper och inte stryker. Det är bara den vita modellen som heter stryker.

Har uppdaterat nu - tack!

Skrivet av ShinyChrome:

Hej Inet!

Finns det en möjlighet att ni tar in några fler vattenblock med artikelnummer 5322135? (http://www.inet.se/produkt/5322135/block-ek-fc6870-en-nickel)

Jag kan inte se att de säljer dom på ekwb längre, så jag antar att de har fasats ut. Men jag bara undrar då produkten inte utgått i erat sortiment (än i alla fall)

Det ser dessvärre ut som att den har utgått. Jag väntar på definitivt besked från inköparen och återkommer till dig.

Skrivet av HerrGoreMann:

Hej, min kompis beställde en dator av er med montering för ett tag sen. Igår fick han hem den och han skulle installera Windows, men ingen bootdisk hittas. Datorn hade en 60gb SSD, men den kunde inte hittas. Han ringde då mig och frågade om jag kunde komma över och hjälpa till, sagt och gjort åkte jag dit och öppnade upp datorn. SSDn satt fast i sin vagga, men inga kablar var inkopplade.

Är det inte meningen att man beställer en monterad dator för att den ska vara just det, monterad?

Menar du att inga kablar var framdragna och att SATA-kabeln saknades helt i datorn?

Om det är så att SATA- och strömkabeln låg i datorn men verkat "ramlat ut" bara så är det troligtvis något som har hänt vid Postens, ibland lite hårdhänta, hantering av paket.

Detta är ett problem som vi känner till händer till och från och vi har testat lite olika lösningar för att komma till rätta med det men har inte kommit på något som fungerar riktigt bra.

Skrivet av QQmore:

Hur mycket tar ni betalt för att felsöka moderkort?

199kr tar vi för enskilda komponenter som är utanför garantin.

Skrivet av gurkburk92:

Kanske inte bästa frågan att ställa men jag gör det ändå.

Inet, jag har aldrig varit otrogen mot er, men i och med att en butik som CDON (inte ens en direkt bra dator butik) har bättre priser än er har jag börjat köpa hos dom istället.

Tänker ni ge efter och sänka era priser? Jag syftar inte på något specifikt. CDON är billigast på ALLT dom har i sitt sortiment just nu, med eller utan Rabatt kod.

Skrivet av GoYoghurt:

CDON är billigast för att deras ägare är beredd att förlora mycket pengar för att slå sig in på en marknad. Den som tror att CDON gör någon större vinst på deras försäljning av datorprylar vet nog inte hur pressade priserna redan är på datormarknaden.

Själv handlar jag hellre från Inet/Dustin som jag vet gör vinst varje år, levererar dagen efter beställning, har ett eget lager och som troligtvis kommer existera på marknaden länge.

Vårt mål är att vara en av Sveriges bästa datorbutiker med hög nivå på både kundtjänst och service samtidigt som vi håller marknadsmässiga priser i det sortiment som vi har.

Datormarknaden är en av marknaden med absolut lägst marginal och vi ser ingen långsiktighet att konkurrera med priser som ligger, ibland långt under, våra inköpspriser. Vi har helt enkelt inte möjlighet att lägga oss i samma prisnivåer som vissa av våra konkurrenter men i dom fall där vi ligger helt fel så uppskattar vi att ni tipsar oss och vi gör vad vi kan på priset.

Skrivet av SimonMattila:

Kommer produkten Samsung S23A700D 120Hz komma in i framtiden(snart)?
Och kommer den då kosta som vanligt? (2000kr ca)

Väldigt känd skärm och var sugen på att o köpa

Den har dessvärre utgått och vad jag känner till inget som kommer in igen.

Skrivet av Sheik Yerbouti:

http://www.inet.se/produkt/6909757/be-quiet-pure-power-l8-530...

Det borde stå 530W i beskrivningen om jag fattat det rätt

Stämmer bra - har fixat det nu!

Skrivet av QRS5:

Hej Inet!

När kommer ASRock Z77 EXTREME4, ATX in i lager igen? Beställde idag.

Har dessvärre inget datum i dagsläget. Inköp jobbar på att få in korten och hemsidan uppdateras så fort vi vet mer!

Skrivet av Gilrake:

Hej!
Plockade ihop en massa saker på Inet och gick till kassan, men hittade inget alternativ för hempaket och att få prylarna hemkörda. Inte ens mot en högre fraktavgift. Hittade ingen information om det på hemsidan heller. Varför erbjuder inte "årets datorbutik 4år i rad" det?

Det är något som vi kollar på och som vi förhoppningsvis har möjlighet att erbjudan inom en inte alltför fjärran framtid! Håll utkik på hemsidan!

Skrivet av Waowt:

Hej Inet! Jo på eran hemsida på denna dator: http://www.inet.se/produkt/1517090/taurus-experienced-gtx-560...

Så står det att den har i5 2320 (vilket min har) men i specifikationer så står det i5 3450.
Ville bara informera om detta fel.

Specifikationerna stämmer - vi har helt enkelt uppdaterat konfigurationen!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Inet
Skrivet av ShinyChrome:

Hej Inet!

Finns det en möjlighet att ni tar in några fler vattenblock med artikelnummer 5322135? (http://www.inet.se/produkt/5322135/block-ek-fc6870-en-nickel)

Jag kan inte se att de säljer dom på ekwb längre, så jag antar att de har fasats ut. Men jag bara undrar då produkten inte utgått i erat sortiment (än i alla fall)

Vi har en sista leverans som ska komma i nästa vecka tydligen. Lägger du en order inom kort så är det möjligt att vi kan få tag på ett vattenblock till dig men svårt att ge någon garanti tyvärr.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Vi har en sista leverans som ska komma i nästa vecka tydligen. Lägger du en order inom kort så är det möjligt att vi kan få tag på ett vattenblock till dig men svårt att ge någon garanti tyvärr.

Okej, toppen! Det verkar vara slut precis överallt, så jag har inte allt för höga förhoppningar. Tack för snabb info

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Jag är inte så förtjust i Windows 8 och funderar på att bygga en till burk under nästa år. så jag undrar om man inte kommer kunna fortsätta köpa Windows 7 av er efter att Windows 8 har släppts.

Visa signatur

| ASUS P8Z77-V DELUXE | Intel Core i7 2700K @ 4.7Ghz | 16GB Corsair Vengeance 1600Mhz @ 8-8-8-24 |
| ATi Radeon HD 6950@6970 (900|1350Mhz @ 1.14v) | Corsair Force GT 120GB | Corsair HX 650W |
| Nvidia's GT300 yields are less than 2% | Min ArmA2 YouTube Kanal |

Permalänk
Medlem

Jag tänkte fråga om ni får in RAM: Corsair 2x4 gb (8GB) 1333MHz Vengeance till Uddevalla INEt eller om man måste ta en leverans som får den dit?

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D AIRFLOW | Moderkort: ASUS Prime Z790-P WIFI | Processor: Intel Core i7 13 700k 3.4 GHz | Processorkylare: Arctic Liquid Freezer II 280 A-RGB | RAM: DDR5 Corsair Vengeance 32 GB 5600 MHz | Grafikkort: Gigabyte GeForce RTX 4080 Gaming OC - 16 GB | Nätaggregat: NZXT GOLD C 1000 W | Hårddisk | WD Black SN850X 2 TB Gen 4

Permalänk
Medlem

Hur kommer det sig att ASUS Zenbook UX32VD-R4002V är borttagen från sidan?

Permalänk
Medlem

Hej,
jag köpte nyss ett Gigabute gtx 670 OC hos er och undrar om man kan få en nyckel till borderlands 2 iom nvidias kampanj http://www.geforce.co.uk/landing-page/free-game-borderlands-2 som ni är med på.
eftersom det ska vara gtx 660TI och uppåt som ingår i kampanjen borde ju det gå?

Permalänk
Medlem

Hej! hade ett 5850 för typ 2år sen och det gick sönder. Jag fick ett 6870 i utbytt och har haft det i drygt 1år nu men nu har även det börjat krångla. Får no signal i spel . Ser att ni nästan inte har nått 6870 kvar och undrar vad jag får i utbyte mot? Kan man lägga pengar imellan för att få ett bättre kort, eftersom 6870 har några år på nacken.

tack o hej

Visa signatur

I5 2500K 6870 windforce 915/1024 Coolit Eco
Asus P8P67 EVO Fractal design r2 XFX XXX 650w
Razer Lycosa/ Razer DA Benq G2420HD Logitech X-530

Permalänk
Medlem

Hej!

Fick tips om att skriva här. Ni har inte funderingar på att införskaffa NZXT-fläktar med blå led-belysning i fler storlekar?
Just nu har ni enbart 200 mm. Är ute efter 120 mm med blå led-belysning!

Permalänk

Hej, försökte beställa några varor idag på inet.se.
Skulle betala med visakort som vanligt (handelsbanken med dosan etc)
Problemet när jag försöket slutföra betalningen så står det att något har gått fel (Reason = 0)
Vad menas med detta?

Permalänk
Medlem

Hejsan!

Sitter och fundera på att beställa en dator av Er (med montering av Er).
Men har ett lite problem jag är nyfiken på ifall det går att lösa?

Jag undrar ifall det är möjligt att göra två beställningar

Dvs
Beställning 1: 80 % av datorn - Betalt med kontant
Beställning 2: Resterande 20 % av datorn - Betala med klarna delbetalning
Typ binda ihop två beställningar till 1.

och ändå få allt ihop monterat av Er
Ifall Ni fattar vad jag menar, kanske finns någon annan som vet svaret?

Uppskattar svar

Visa signatur

Fractal North | AMD 7 7800XD | Asus 1080 TI Turbo | Noctua D15 | MSI B650 Tomahawk | Corsair Dominator Platinum 32GB | MSI A1000G | WB Black NVMe 500 GB | WB Blue NVMe 1 TB | Samsung 840 250GB | Seagate 7200RPM 500GB

Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av FBGKimpan:

Hejsan!

Sitter och fundera på att beställa en dator av Er (med montering av Er).
Men har ett lite problem jag är nyfiken på ifall det går att lösa?

Jag undrar ifall det är möjligt att göra två beställningar

Dvs
Beställning 1: 80 % av datorn - Betalt med kontant
Beställning 2: Resterande 20 % av datorn - Betala med klarna delbetalning
Typ binda ihop två beställningar till 1.

och ändå få allt ihop monterat av Er
Ifall Ni fattar vad jag menar, kanske finns någon annan som vet svaret?

Uppskattar svar

Annars funkar väll att köpa allt på delbetalning och betala av 80% på första av betalningen?

Visa signatur

| ASUS P8Z77-V DELUXE | Intel Core i7 2700K @ 4.7Ghz | 16GB Corsair Vengeance 1600Mhz @ 8-8-8-24 |
| ATi Radeon HD 6950@6970 (900|1350Mhz @ 1.14v) | Corsair Force GT 120GB | Corsair HX 650W |
| Nvidia's GT300 yields are less than 2% | Min ArmA2 YouTube Kanal |

Permalänk
Medlem
Skrivet av The Mupp:

Annars funkar väll att köpa allt på delbetalning och betala av 80% på första av betalningen?

Försökte men Klarna tilllåter mig inte. Väldigt konstigt med tanke på att jag aldrig haft bet. anmärkningar, inkomst på drygt 200k om året, fast jobb och allt. (Man borde tycka jag kan få en kredit på 11k då men icke)

Men redan köpt min dator Tack ändå för tanken

Visa signatur

Fractal North | AMD 7 7800XD | Asus 1080 TI Turbo | Noctua D15 | MSI B650 Tomahawk | Corsair Dominator Platinum 32GB | MSI A1000G | WB Black NVMe 500 GB | WB Blue NVMe 1 TB | Samsung 840 250GB | Seagate 7200RPM 500GB

Pixel 7 pro

Permalänk
Inet
Skrivet av The Mupp:

Jag är inte så förtjust i Windows 8 och funderar på att bygga en till burk under nästa år. så jag undrar om man inte kommer kunna fortsätta köpa Windows 7 av er efter att Windows 8 har släppts.

Microsoft kommer sluta att sälja licenser men det kommer att finnas ett restlager kvar både hos oss och diverse distributörer - exakt hur länge det kommer räcka är omöjligt att svara på men troligtvis månader efter att Windows 8 släppts kommer vi fortfarande kunna erbjuda Windows 7-licenser.

Skrivet av Mattiiss:

Jag tänkte fråga om ni får in RAM: Corsair 2x4 gb (8GB) 1333MHz Vengeance till Uddevalla INEt eller om man måste ta en leverans som får den dit?

Vad jag kan se så har vi inga 1333Mhz Vengeance-minnen från Corsair.

Det är inte dessa du menar? http://www.inet.se/produkt/5315228/corsair-4gb-2x2048mb-cl9-1...

Isåfall finns det i lager idag!

Skrivet av Ninjaflipp:

Hur kommer det sig att ASUS Zenbook UX32VD-R4002V är borttagen från sidan?

Har utgått dessvärre och i dagsläget har vi ingen direkt ersättare med diskret grafik och fullHD-upplösning.

Du kan hitta våra aktuella UX-modeller här: https://www.inet.se/kampanj/asus-zenbook-kampanj/

Skrivet av crisis:

Hej,
jag köpte nyss ett Gigabute gtx 670 OC hos er och undrar om man kan få en nyckel till borderlands 2 iom nvidias kampanj http://www.geforce.co.uk/landing-page/free-game-borderlands-2 som ni är med på.
eftersom det ska vara gtx 660TI och uppåt som ingår i kampanjen borde ju det gå?

Vår kampanj ihop med Nvidia gäller endast för korten 660Ti och tyvärr inga andra kort i 600-serien.

Spelet/kupongen kommer med ligger i kartongen och kommer direkt från fabrik så det är inget som vi själva lägger till utan vi beställt det här ”paketet” direkt från tillverkarna och vad jag vet så kan vi inte få tag på bundlingen ihop med andra kort.

Skrivet av Dskjono:

Hej! hade ett 5850 för typ 2år sen och det gick sönder. Jag fick ett 6870 i utbytt och har haft det i drygt 1år nu men nu har även det börjat krångla. Får no signal i spel . Ser att ni nästan inte har nått 6870 kvar och undrar vad jag får i utbyte mot? Kan man lägga pengar imellan för att få ett bättre kort, eftersom 6870 har några år på nacken.

tack o hej

Först behöver vi ha in kortet för att verifiera att det är defekt - sen kan vi ta en dialog om vilket kort du eventuellt kan ha i utbyte.

Bäst är att du felanmäler eller kontaktar oss direkt på antingen https://www.inet.se/support/OrderList eller info@inet.se / 031 65 27 00 så tar vi det därifrån!

Skrivet av Aekkel:

Hej!

Fick tips om att skriva här. Ni har inte funderingar på att införskaffa NZXT-fläktar med blå led-belysning i fler storlekar?
Just nu har ni enbart 200 mm. Är ute efter 120 mm med blå led-belysning!

Det är tyvärr inget som vi kommer att ta in i dagsläget.

Vi har en del 120mm LED-fläktar i sortimentet idag redan som jag hoppas du inte missat: http://www.inet.se/sok/120mm-led

Skrivet av drondrondron:

Hej, försökte beställa några varor idag på inet.se.
Skulle betala med visakort som vanligt (handelsbanken med dosan etc)
Problemet när jag försöket slutföra betalningen så står det att något har gått fel (Reason = 0)
Vad menas med detta?

Svårt att säga något utan mer information - vänligen kontakta oss direkt så får vi kolla närmare på det!

Skrivet av FBGKimpan:

Hejsan!

Sitter och fundera på att beställa en dator av Er (med montering av Er).
Men har ett lite problem jag är nyfiken på ifall det går att lösa?

Jag undrar ifall det är möjligt att göra två beställningar

Dvs
Beställning 1: 80 % av datorn - Betalt med kontant
Beställning 2: Resterande 20 % av datorn - Betala med klarna delbetalning
Typ binda ihop två beställningar till 1.

och ändå få allt ihop monterat av Er
Ifall Ni fattar vad jag menar, kanske finns någon annan som vet svaret?

Uppskattar svar

Skrivet av FBGKimpan:

Försökte men Klarna tilllåter mig inte. Väldigt konstigt med tanke på att jag aldrig haft bet. anmärkningar, inkomst på drygt 200k om året, fast jobb och allt. (Man borde tycka jag kan få en kredit på 11k då men icke)

Men redan köpt min dator Tack ändå för tanken

Ursäkta det sena svaret - vi kan dessvärre inte lösa betalningar med två olika betalningsalternativ i vår webbshop i dagsläget. Det är en funktionalitet som vi önskar att implementera och förhoppningsvis något som kommer i framtiden.

Men skönt att höra att det löste sig för dig!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Vill bara säga att ni bör uppdatera er hemsida med en viktigt detalj kring köp.

Jag skulle idag beställa diverse komponenter, bland annat ett Silverstone TJ08-E. När jag går in i kassan stämmer allt(det skulle gå på 4515:-), efter någon minut när jag lyckats knappa in alla uppgifter och ska klicka på slutför kontrollerar jag köplistan en sista gång och ser då att det kostar nästan 200kr mer.
Det som har hänt är att ni höjt priset på ovannämnda chassi med lite drygt 20%. Detta känns otroligt drygt och ni bör verkligen uppdatera er sida så att man i "kassan" inte påverkas av prishöjningar.

EDIT: Ni har nu sänkt priset till 849:-, dock anser jag fortfarande att ni borde fixa grundproblemet.

Annars undrar jag när http://www.inet.se/produkt/1902246/asrock-z77-pro4-m-matx kan skickas ut, är det säkert att det kommer imorgon(med tanke på att det skulle kommit idag)? Skulle gärna vilja bygga lite i helgen

EDIT2: Nu höjdes priset igen till 963:-, ni borde låsa priset då jag gissar att ni justerar priset per automatik efter leverantören? (Lås då priset på det tidigare 750:-)

EDIT3: Jag fick hjälp av er support och är väldigt nöjd med hur det löste sig, ännu ett plus till er:)

Visa signatur

Why procastinate now when I can do it tomorrow?

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Det är tyvärr inget som vi kommer att ta in i dagsläget.

Vi har en del 120mm LED-fläktar i sortimentet idag redan som jag hoppas du inte missat: http://www.inet.se/sok/120mm-led

Hej!

Tack för svar. Anledningen till att jag frågade var för att jag läst på flertalet forum om att "vanliga" fläktar inte alltid passar i NZXT chassin. Tydligen säger NZXT att de har ett visst mått (i det här fallet 120 mm) men i verkligheten skiljer det sig några enheter från det måttet.
Vet du om någon av de där som är kompatibla? I så fall skulle jag köpa på stört!

Permalänk
Medlem

När kommer denna i webblagret? väntar just på den, har beställt en skräddarsydd dator och det är moderkortet som är ej bekräftat.. resten kommer iaf den 30:e

Visa signatur

Intel Core i5 3570K @ 4.0GHz / Noctua NH-D14 | Gigabyte Geforce GTX 670 WindForce 3X| ASRock Z77 Pro4 | Cooler Master Silent Pro M 600W | Corsair Vengeance CL9 2x4GB LP | Seagate Barracuda 1TB 7200rpm| Fractal Design R4 | Acer 24'' G245HQbid |||| *Tillbehör* | Razer Megalodon 7.1 Headset | Razer Mamba | Citera gärna! Annars glömmer jag!! | Fri frakt för Swec!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aekkel:

Hej!

Tack för svar. Anledningen till att jag frågade var för att jag läst på flertalet forum om att "vanliga" fläktar inte alltid passar i NZXT chassin. Tydligen säger NZXT att de har ett visst mått (i det här fallet 120 mm) men i verkligheten skiljer det sig några enheter från det måttet.
Vet du om någon av de där som är kompatibla? I så fall skulle jag köpa på stört!

Har två st Cougar 120mm fläktar (sidopanelen) + en st Cougar 140mm (fronten, fick köpa längre skruvar då jag har ett metal fläktfilter på fläkten) i mitt NZXT Phantom chassi som passar utan problem med måtten. Problemet med fläktmåttet i detta chassi är att du måste använda NZXT:s egen 200mm fläkt i sidopanelen (vad jag vet).

Visa signatur

Asus Rampage IV Extreme, Intel i7 3930K, Intel SSD 510 250 GB, Intel SSD 730 480 GB, WD Veloci Raptor (3,5) 1 TB, G.Skill F3-12800CL9Q-16GBXL, Asus GTX Titan, NZXT Phantom: Pink, Windows 7 Home Prem sp1 64 bit. Noctua NH-L12. Ducky Shine 3 - Cherry MX Red - vita LEDs - Jukebox SA keycaps set. Ducky Shine 3 - Cherry MX Black - röda LEDs. Ducky One RGB YOTG, Miami keycaps set. Mionix Avior 7000.

Permalänk

Visade sig att statusen på produkterna var beställt och inte skickat eller reserverat. Fick dock kollinummer på mail så nu är jag nöjd igen.

Visa signatur

Lägenheten: i72600k @ 3.4 GHz; HD 7970; 8 GB ram; Cooler Master HAF 922.
Frugans: AMD phenom2 X4 955 @ stock; HD5850; 4GB ram; antec skitchassi
Sommarstugan: i3 540 @ 4.3 GHz; HD 5850; 4 GB ram; Cooler Master CM storm

Permalänk
Medlem

När (om alls) kommer ni att få/ta in Intel Core i3 3220T (35W) och Intel Xeon E3-1220Lv2 (17W)?

Permalänk
Medlem
Visa signatur

CPU: i5 4690K+H80i @4.2Ghz | GPU: EVGA 970 FTW | MB: MSI Z97-G43 | RAM: 8gb 1600Mhz Corsair | SSD/SSD:Samsung EVO 840 120Gb/Kingston SV300 120Gb | PSU: CM 650M | Chassie: Air 240 | Skärm: Fujitsu P23T-6 | T-bord: Corsair K70 RGB | Mus: Logitech G502 | Ljud: Z906/Qpad QH-90

Permalänk
Medlem

Hej jag undrar när och om ni får in Samsung 7slate PC serier?
http://www.samsung.com/se/consumer/computer-peripherals/noteb...

Visa signatur

CPU: i7 2600k Moderkort:ASRock Z68 Extreme7 GEN 3 GPU: MSI TF GTX 680 SLi Ram: Corsair (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP Chassi: Fractal Design Define XL PSU: Corsair 1200W HD: SSD: Samsung 840 (256GB) 3x 2TB WD green

Permalänk
Medlem

Har inet slutat sälja chassit Corsair Obsidian 650D ??? Isåfall, varför ???

Permalänk
Inet

Finns i lager nu!

Skrivet av Aekkel:

Hej!

Tack för svar. Anledningen till att jag frågade var för att jag läst på flertalet forum om att "vanliga" fläktar inte alltid passar i NZXT chassin. Tydligen säger NZXT att de har ett visst mått (i det här fallet 120 mm) men i verkligheten skiljer det sig några enheter från det måttet.
Vet du om någon av de där som är kompatibla? I så fall skulle jag köpa på stört!

Skrivet av seville57:

Har två st Cougar 120mm fläktar (sidopanelen) + en st Cougar 140mm (fronten, fick köpa längre skruvar då jag har ett metal fläktfilter på fläkten) i mitt NZXT Phantom chassi som passar utan problem med måtten. Problemet med fläktmåttet i detta chassi är att du måste använda NZXT:s egen 200mm fläkt i sidopanelen (vad jag vet).

Vad jag vet så är det också bara 200mm-fläkten som ska ha lite speciell passform/hålbild. 120/140mm-fläktar ska passa!

Skrivet av Buzz996:

När kommer denna i webblagret? väntar just på den, har beställt en skräddarsydd dator och det är moderkortet som är ej bekräftat.. resten kommer iaf den 30:e

Som det ser ut nu så kommer det landa mot slutet på nästa vecka!

Skrivet av Åsa-Nisse:

När (om alls) kommer ni att få/ta in Intel Core i3 3220T (35W) och Intel Xeon E3-1220Lv2 (17W)?

3220T kommer vi med största sannolikhet att ta in men har tyvärr inte någon mer information i dagsläget.

Håll utkik på hemsidan för kommer upp där så fort vi har fått mer information!

Skrivet av PCWin:

Hej jag undrar när och om ni får in Samsung 7slate PC serier?
http://www.samsung.com/se/consumer/computer-peripherals/noteb...

Slate 7-series är dessvärre inget som verkar aktuellt i dagsläget. Kommer ett gäng plattor nu under hösten bland annat Samsungs 5-series med Windows 8.

Har tyvärr inte så mycket mer information än så i dagsläget utan håll koll på hemsidan helt enkelt. Mycket som händer nu i höst och vi lägger upp löpande på hemsidan så fort vi har allt bekräftat och klart!

Skrivet av MrBoXon:

Har inet slutat sälja chassit Corsair Obsidian 650D ??? Isåfall, varför ???

Hm, det är inte EOL (End of Line) vad jag känner till. Drar detta vidare till ansvariga inköpare som får kolla på det!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Vad jag vet så är det också bara 200mm-fläkten som ska ha lite speciell passform/hålbild. 120/140mm-fläktar ska passa!

Tack! Ska se till att få iväg en beställning idag då.
Men om man får komma med en fråga till, jag försökte söka men hittade inte något - kanske är för dålig på att söka, vad vet jag!
Hur som, finns det någon form av "led-switch-panel" att köpa? Med fläktarna tillkommer "on off-knapp", nu vet jag inte hur det ser ut för dessa fläktar men på en annan jag beställde var det en plastbit som hade en liten "tryck-switch", går det att koppla dessa till någon form av panel?
Tanken är att kunna samla alla "tryck-switchar" på ett och samma ställe så man slipper rota runt för att hitta respektive i chassit.

På mitt NZXT phantom chassi finns det EN sådan knapp, visas här på denna fina bild jag hittade på google: Baksida. Det är då den glansiga saken långt upp till vänster.

Permalänk
Medlem

Har snubbblat över ett schysst mini-ITX chassi från Habey (EMC-800B). Finns det någon chans att ni skulle kunna ta in det?

http://www.habeyusa.com/products_show.php?id=351#Menu=ChildMe...

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro - 16" | Ryzen 7 | 16GB | 512GB + 2TB SSD | RTX 3060

Permalänk
Medlem

Någon chans att ni utökar chassi sortimentet med fler lian li? ex http://www.lian-li.com/v2/en/product/product06.php?pr_index=5... B10

Permalänk
Medlem

Det är i lager, eller hur menar du?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem
Skrivet av Konichiwa:

Det är i lager, eller hur menar du?

Skickades från m.sweclockers.com

Jo, dom har svarat och skrivigt det om du kollar upp
Men det stog bara "försenad" i förrgår

Visa signatur

CPU: i5 4690K+H80i @4.2Ghz | GPU: EVGA 970 FTW | MB: MSI Z97-G43 | RAM: 8gb 1600Mhz Corsair | SSD/SSD:Samsung EVO 840 120Gb/Kingston SV300 120Gb | PSU: CM 650M | Chassie: Air 240 | Skärm: Fujitsu P23T-6 | T-bord: Corsair K70 RGB | Mus: Logitech G502 | Ljud: Z906/Qpad QH-90

Permalänk
Medlem

Får man fråga hur de kommer sig att ni på inet ligger 100kr högre än alla andra som säljer "Qpad mk-80"?
Och om det var tänkt att ni skulle gå ner 100kr för att ligga på samma prisklass som bland annat Webhallen, Dustinhome, Komplett och Cdon med flera.

Visa signatur

Stationär 1: I7 3770K 4,5Ghz | Corsair H100I|Sapphire 7970|Asus P67 Sabertooth|Corsair Vengeance 16GB|XFX 750W|Samsung 840 PRO 256GB| Corsair Obsidian 650D|
Stationär 2: I7 4790K|Corsair H60|Asus STRIX 970|Asus Maximus VI Impact|Kingston Savage 16GB 2400Mhz|Fractal Design Integra M 650W|Samsung 850 EVO 250GB|Fractal Design Node 304|