Permalänk
Medlem
Skrivet av Azured:

Det blev för snyggt ju!

Verkar som att det är många som missar en av rutorna så att man ser naturen i bakgrunden, just saying. :3

Det är ju även reflektioner i motorhuven, men jag orkade inte bry mig om varken fönster eller reflektioner.
Inte det som är poängen liksom.

Visa signatur

Vill ni ha svar från mig underlättar det enormt om ni citerar mig.

AMD R7 1700X | Gigabyte Aorus AX370 Gaming K7 | Zotac 1070Ti Mini 8GB | 16GB Corsair Vengeance DDR4 @ 3000MHz | Seasonic Prime 650W Platinum | NZXT Elite S340

Permalänk
Medlem

HAHAHAHA bästa tråden på länge :D:D:D

Visa signatur

Asus Prime X470-pro | AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H115i | MSI GTX 1070 Gaming X | G.Skill Ripjaws 32 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750x v2 | Fractal Design Define S

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hanrax:

Kan göra den 1920x1080 så den fina bilden inte blir så pixlig om du så vill

Det är lugnt, sitter på en laptop med 1280x800 så det var bara att skala den minimalt, ser jättebra ut

Visa signatur

CPU: i5 3570K@4.2GHz, 1.152V RAM: Corsair Vengeance 8x2 Grafikkort: MSI Geforce GTX 660ti Chassi: Fractal Design Define R4 Ljudinterface: Focusrite Scarlett 2i2 Hörlurar: Audio Technica ATH-M50
Citera för svar!
Gymnasist med stort intresse för musik, grammatik, böcker och datorer.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Coller Master Elite 430|Asus M5A78L | AMD Phenom x4 3.2Ghz BE | 2x 4GB ddr3 1333Mhz | Gainward gtx 560 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Make.Sense:

Det är ju även reflektioner i motorhuven, men jag orkade inte bry mig om varken fönster eller reflektioner.
Inte det som är poängen liksom.

Såg inte ens det, men nu när du säger det så^^
Skrattfest blev det hur som helst.

I WANT MORE!!!1 (obligatorisk etta)

Skrivet av MrNubcake:

Ah Den gjordes på typ 5 min så märkte inte det

Du är förlåten, din bild är klart snyggast än så länge.

Permalänk
Medlem

Finns nu även i 1920x1080, med en läcker dekal!

(länk: http://img411.imageshack.us/img411/6452/onkonk1080.png)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hanrax:

Finns nu även i 1920x1080, med en läcker dekal!

http://i47.tinypic.com/kaqn7.png

Omöjligt att inte gilla

Permalänk
Medlem

Bakgrundsbild numera

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Hedersmedlem

lite halvseriöst.. får inte bilden riktigt smälta in i bakgrunden men orkade inte hålla på mer än 10 min ändå

Visa signatur

MODERKORT: ASRock Z68 Extreme4 | CPU: Intel Core i5 2500K | CPU Kylare: Noctua NH-D14 | RAM: Corsair 16GB 1600Mhz Vengeance |
GPU: GTX 580 1536MB X2 SLI | PSU: Corsair TX 850W 80+ Bronze M | Chassi: Fractal Define Arc | Skärm: LG IPS Panel
Guide: Hur man gör rent i sin dator.

Permalänk
Medlem

Försökte att vara lite rolig jag med, misslyckades. Är det ok om ni andra sköter humorn i fortsättningen?

[förlåt att jag ens försökte]

Permalänk
Medlem

HAHAHA! fyfan dör av garv!! vissa är ju riktigt snygga andra är ju bara stört roliga

Visa signatur

|Intel i7-7700K |Asus Strix Gaming Z270H|EVGA GeForce GTX 1070|Corsair DDR4 3000Mhz LP |SAMSUNG 830 128GB| EVGA Supernova 750|Fractal Design R2 XL With Custom Waterloop|

Permalänk
Medlem

Skulle ha bilden till att göra egen bild på bankkortet, tror ni den här godkänns ?

Visa signatur

|Intel i7-7700K |Asus Strix Gaming Z270H|EVGA GeForce GTX 1070|Corsair DDR4 3000Mhz LP |SAMSUNG 830 128GB| EVGA Supernova 750|Fractal Design R2 XL With Custom Waterloop|

Permalänk
Visa signatur

Chassi: Fractal Design R3, PSU: Fractal DesignNewton R2 800W,
Moderkort: AsRock Z68 Extreme3 Gen 3, CPU: Intel® Core i5-2500K, (Noctua NH-U9B SE2)
GPU: Powercolor GeForce GTX 680 2GB Reference,
RAM: Corsair VENGANCE DDR3 16GB, HDD: Samsung SSD 830 Series
Ljudkort: Asus xonar Essence STX, Högtalare: Coirsair SP2500 Lurar: Denon AH D600

Permalänk
Medlem
Skrivet av virre94:

Skulle ha bilden till att göra egen bild på bankkortet, tror ni den här godkänns ?

Förmodligen inte om det är någon som har koll på Memes som sköter kontrollen av bilderna.
Förhoppningsvis kan det ju vara någon som inte har koll och kanske tänker "en teddybjörn, vad sött" xD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Azured:

Förmodligen inte om det är någon som har koll på Memes som sköter kontrollen av bilderna.
Förhoppningsvis kan det ju vara någon som inte har koll och kanske tänker "en teddybjörn, vad sött" xD

Blir man nekad så är det bara att försöka igen, inte kan alla anställda studerat memes

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av virre94:

Skulle ha bilden till att göra egen bild på bankkortet, tror ni den här godkänns ?

Bara att säga storleken om du nu skulle vilja testa!

Permalänk
Medlem

Sådär beställde ett kort med peddobear bilden, om den går igenom blir jag fan förvånad

Visa signatur

|Intel i7-7700K |Asus Strix Gaming Z270H|EVGA GeForce GTX 1070|Corsair DDR4 3000Mhz LP |SAMSUNG 830 128GB| EVGA Supernova 750|Fractal Design R2 XL With Custom Waterloop|

Permalänk
Medlem
Skrivet av sassa46:

Försökte att vara lite rolig jag med, misslyckades. Är det ok om ni andra sköter humorn i fortsättningen?
http://i.imgur.com/KluAE.jpg

[förlåt att jag ens försökte]

Ptja.. jag brukar ha svårt för att skratta när jag sitter ensam vid datorn, men din bild var den enda som fick mig till ett dragande av mungipor!

Jag har nog väldigt dålig humor helt enkelt ^^

Keep em' comming!

Permalänk

Lägger in ett seriöst bidrag också:

Visa signatur

Chassi: Fractal Design R3, PSU: Fractal DesignNewton R2 800W,
Moderkort: AsRock Z68 Extreme3 Gen 3, CPU: Intel® Core i5-2500K, (Noctua NH-U9B SE2)
GPU: Powercolor GeForce GTX 680 2GB Reference,
RAM: Corsair VENGANCE DDR3 16GB, HDD: Samsung SSD 830 Series
Ljudkort: Asus xonar Essence STX, Högtalare: Coirsair SP2500 Lurar: Denon AH D600

Permalänk
Medlem

AHAHAHAHH JAG DÖR !!

Permalänk
Medlem
Skrivet av sassa46:

Försökte att vara lite rolig jag med, misslyckades. Är det ok om ni andra sköter humorn i fortsättningen?
http://i.imgur.com/KluAE.jpg

[förlåt att jag ens försökte]

HAHHAHAHAHA JAG DÖR IGEN !! !

Permalänk
Medlem

Jag hoppas verkligen att ingen moderator tar bort tråden eller inlägg. TS verkar trots allt ta det bra!

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Permalänk
Skrivet av Make.Sense:

Nejnejnej.

Alla bilar behöver heta brudar, först och främst.
Sen så är det riktigt tufft med flames och neonljus, brudarna älskar det, och inget gör bilen till en större brudmagnet än lite blingbling på motorhuven.

Sen lite kolfiber på det hela för den där extra lyxiga touchen, och så är specialbeställt nummerplåt riktigt hett också.
Det är ju så det vattnas i munnen.

http://i.imgur.com/F83Ue.jpg

Såhär ska en riktig bil vara.

HAHAHAHA DU GJORDE MIN DAG<3

Visa signatur

Stationär: GIGABYTE 990fxa-UD3 | AMD FX-8120 @ 4,2GHz, Kyls med: Cooler Master Hyper 412s | 8GB RAM 1600mhz @1866mhz| XFX Radeon HD 6950 2GB Dual Fan | Antec 550w VP550M | 2TB Seagate Barracuda 7200rpm 64mb buffertminne | Cooler Master Elite 430
Laptop(gammal jävel): Packard Bell Easy Note MX51 | AMD Turion X2 TL-56 @ 1,8ghz | 2gb ram (stock 1gb) | Geforce GO 6100 256mb | 149gb hårddisk

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

FAN VAD GO TRÅD!
Älskar den med PeddoBear! =D

Snacka om dagens bakgrundsbild på skrivbordet då

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk

Vad tråkigt man kan ha

Visa signatur

Chassi: Corsair 350D ljuddämpad Moderkort: MSI Z87M Gaming Processor: i7 4770k @4.5 Ghz Processorkylare: Be Quiet Dark Rock Pro 3. Grafikkort: Asus 780 DCII Minnen: Corsair 1600Mhz 8GB. SSD: Samsung Evo 256GB Lagringsenhet: Seagate Barracuda 7200rpm 1TB Nätagg: Corsair AX860 Tangentbord: Ducky Shine 3 TKL MX RED Högtalare: Argon 7450A Hörlurar: Dt 770 pro 80Ω + Fiio e10 Mikrofon: Modmic 4.0 Mus: Qpad 5k

Permalänk
Medlem

Bara jag som tycker att det här forumet blir mer och mer likt fragbite?

Visa signatur

Intel Core i7 7700K delided @5.1 Noctua NH-D15 ROG MAXIMUS IX CODE RTX2080

Permalänk
Medlem

Här har ni mitt bidrag.

http://imageshack.us/photo/my-images/593/opelu.png/
Något mer stylad då.

Visa signatur

GA-P55-UD3 | Intel Core i5 750 @ 4Ghz 24/7 clock med H50 | Vengeance, 8gb @ 1600Mhz | 6950 CF| M4 64gb SSD | Corsair 650W

Permalänk
Medlem

Lackade om den lite
kunde inte låta bli att testa att göra något

Permalänk
Entusiast

Om ni undrar varför det inte har varit någon fredagspanel på länge så är det för att Emil och Jonas hare varit ute och cruisat med en veteranare (hoppas ni ursäktar användandet av era bilder )

Bilden finns såklart utan Emil och Jonas ifall du vill ha användning av den utanför denna tråden
http://blargmode.se/files/images/pict0609se.jpg

Namn börjar med stor bokstav..