Min muse dubbel klickar när jag bara klcikar en gång

Permalänk

Min muse dubbel klickar när jag bara klcikar en gång

Hej jag har en steelseries ikari muse som dubbel klickar när jag bara klickar en gång fis det något sett att fixa det :S?

Permalänk

Testa att ladda ned drivrutinerna till musen, och kolla hur macrot för vänster musknapp ser ut. Är det två stycken så kan du ändra det till 1.

Om det nu finns någon, vilket det borde göra!

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk
Permalänk
Skrivet av Slaktardej:

Testa att ladda ned drivrutinerna till musen, och kolla hur macrot för vänster musknapp ser ut. Är det två stycken så kan du ändra det till 1.

Om det nu finns någon, vilket det borde göra!

funkar inte ändå..

Skrivet av Prodigys:

Musen e sliten, bara till att byta ut.

men om man kollar på recensioner på dom har köpt musen så värkar det vara ett vanligt fel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av cross_linus:

Hej jag har en steelseries ikari muse som dubbel klickar när jag bara klickar en gång fis det något sett att fixa det :S?

Min gjorde likadant, lämnade in min till netonnet där jag hade köpt den. Deras garanti hade gott ut dock hade jag fabriksgaranti kvar och då skickade de iväg den. Saken var den att jag fick en sprillans ny bara någon dag efter detta på posten helt gratis. Om din är mindre än 2 år gammal så gör likadant.

Permalänk
Skrivet av DUNXIII:

Min gjorde likadant, lämnade in min till netonnet där jag hade köpt den. Deras garanti hade gott ut dock hade jag fabriksgaranti kvar och då skickade de iväg den. Saken var den att jag fick en sprillans ny bara någon dag efter detta på posten helt gratis. Om din är mindre än 2 år gammal så gör likadant.

den är från 2009 (A)

Permalänk

Har haft en naga med samma problem. Fick en ny på garanti men det verkar lite sent för dig tyvärr. Om du kan löda så kan du ju kanske försöka byta switchen själv, men va bara säker på att det är det som är i sönder

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 9 5900x | EVGA RTX 3090 | Gigabyte x570 Aourus Master | 32gb G-Skill TridentZ Royal Silver | EVGA T2 850w | WD Black 2TB NVME | 2x Samsung EVO 850 1TB RAID 1 | Lian Li O11 Dynamic | Acer Predator x34
Custom Loop: 2x 360 EK Rad, EK Velocity Full Nickel, EK GPU Fullcover

Permalänk
Medlem

Min förra Ikari hade samma problem, kontaktade SteelSeries och fick en ny på drygt en vecka.

Visa signatur

Citera eller nämn gärna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.
Uppskattar du eller blir hjälpt av ett inlägg jag skrivit är jag tacksam om du gillar det.

Permalänk
Skrivet av ToJa92:

Min förra Ikari hade samma problem, kontaktade SteelSeries och fick en ny på drygt en vecka.

hur gammal va din då?