Permalänk
Medlem

Tack Alina Systems för skrattet

Jag tänkte att jag skulle dela med mig av en order som jag fick levererad från Alina Systems.

När jag la ordern kunde jag inte låta bli att fylla i något i rutan för meddelanden.

Jag tänkte att dom kanske får sig ett litet skratt där borta där dom packar varorna men jag trodde aldrig att jag skulle få ett gott skratt tillbaka.
För när jag hämtade ut paketet såg expediten lite förbryllad ut när hon kom med paketet. När jag såg vad som orsakade detta uttryck kunde jag inte låta bli att skratta.

En alldeles utmärkt bild på Godzilla, signerad till och med.

Jag kunde inte sluta le på hela vägen hem och när jag kom hem och stolt visade upp konstverket för frugan fick jag bara en så där konstig blick som brukar betyda " är inte du för gammal för sånt där".
Det jag borde gjort ar att stirrat henne i ögonen och sagt med min myndiga röst att det är jag som är mannen i huset och jag är barnslig hur länge jag vill, gå nu och laga middan åt mig. Men jag vågade inte så jag tittade ner i golvet istället, bara därför fick hon inte smaka av godiset jag fick med :).

Så nu sitter jag här med min ytterst värdefulla orginalteckning signerad av Mattias Tobiasson från Alina Systems, äter mitt godis och skrattar för mig själv.

Jag kanske ska prova lägga ut den på SweClockers markand och se vad en sån här raritet kan vara värd, eller så låter jag mina barn ärva den så kan dom sälja den när den blivit riktigt värdefull.

Hur som helst, tack Mattias och Alina Systems. Ni förgyllde min dag.

Visa signatur

Fractal Design Define Mini | Intel Core I5 3570K | Gigabyte GA-Z77M-D3H | GTX 1060 3Gb | Corsair Vengeance LP 8GB | Corsair 620W |

Permalänk

Lol

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Legion T530-28ICB Desktop (Lenovo) - Type 90L3 > Intel Core i5-9400F Processor > 2x8GB DDR4 2666Mhz > GTX 1660 TI 6GB > 256GB M.2

Permalänk
Medlem

Hahaha!!!!!!!!!

Permalänk
Medlem

Det är var faktiskt jävligt skönt gjort.
Mad props till Alina systems!

Visa signatur

"Happiness is only real when shared"

Permalänk
Medlem

Creeds!

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Skrivet av Creedo:

Jag tänkte att jag skulle dela med mig av en order som jag fick levererad från Alina Systems.

När jag la ordern kunde jag inte låta bli att fylla i något i rutan för meddelanden.
http://forumbilder.se/images/88201283505AM3051.jpg

Jag tänkte att dom kanske får sig ett litet skratt där borta där dom packar varorna men jag trodde aldrig att jag skulle få ett gott skratt tillbaka.
För när jag hämtade ut paketet såg expediten lite förbryllad ut när hon kom med paketet. När jag såg vad som orsakade detta uttryck kunde jag inte låta bli att skratta.
http://forumbilder.se/images/d9201284215AM531b.jpg

En alldeles utmärkt bild på Godzilla, signerad till och med.

Jag kunde inte sluta le på hela vägen hem och när jag kom hem och stolt visade upp konstverket för frugan fick jag bara en så där konstig blick som brukar betyda " är inte du för gammal för sånt där".
Det jag borde gjort ar att stirrat henne i ögonen och sagt med min myndiga röst att det är jag som är mannen i huset och jag är barnslig hur länge jag vill, gå nu och laga middan åt mig. Men jag vågade inte så jag tittade ner i golvet istället, bara därför fick hon inte smaka av godiset jag fick med :).

Så nu sitter jag här med min ytterst värdefulla orginalteckning signerad av Mattias Tobiasson från Alina Systems, äter mitt godis och skrattar för mig själv.

Jag kanske ska prova lägga ut den på SweClockers markand och se vad en sån här raritet kan vara värd, eller så låter jag mina barn ärva den så kan dom sälja den när den blivit riktigt värdefull.

Hur som helst, tack Mattias och Alina Systems. Ni förgyllde min dag.

Nu vill jag också beställa från Alina

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Minns att jag fått önskemål om teckningar (nytt fenomen?) på paketet/följesedel... Synd att man var så stressad att packa för jag gillar ju och rita annars

Permalänk
Medlem
Skrivet av SteFFoo:

Minns att jag fått önskemål om teckningar (nytt fenomen?) på paketet/följesedel...

Är en grej i USA att när man beställer pizza online så ber man dem rita en bild på kartongen. Har väl kommit över hit också.

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.