Jag har problem med att jag rör mig "dubbelt" när jag "siktar"

Permalänk

Jag har problem med att jag rör mig "dubbelt" när jag "siktar"

Hej, jag har problem med att när jag har ett gevär med vilket sikte som helst så rör jag mig "dubbelt". Det gäller endast med tangentbordet A W S D.
Om man rör sig höger eller t.ex rakt fram så går man dubbelt.

Är det något fel på mitt tangetbord. Jag har en ny benq 120hz skärm och gtx 580 ?

någon som haft detta problemet?

tack

Visa signatur

"zug zug"

"Det var ett inomhusjobb" + google translate -> ENG = orc smash!

Permalänk
Medlem

Ghosting? Vilket tangent bord?

Visa signatur

2600k @ STOCK <|> GTX 970 Omega!<|> Nån samsung 500gb ssd <|> 16 GB Kingston Hyper X <|> BenQ XL2420t
"Det finns inget skrot, bara gamla delar som kan användas på nya sätt" - Mulle Meck

Permalänk

Microsoft Sidewinger x4

vad är ghosting ?

Visa signatur

"zug zug"

"Det var ett inomhusjobb" + google translate -> ENG = orc smash!

Permalänk

Slår tangentbordet dubbelslag?

Visa signatur

-- Intel i5 750 @ 3,8Ghz Corsair H50 Cooler | MSI P55 CD53 | Corsair XMS3 8GB @ 1600Mhz | Creative SB X-Fi XtremeGamer 5.1 | Gigabyte GTX 580 Windforce X3 | Chieftec 650W PSU | HAF 932 | Windows 8.1 pro --

Permalänk
Skrivet av tony_fjellborg:

Slår tangentbordet dubbelslag?

ja

Visa signatur

"zug zug"

"Det var ett inomhusjobb" + google translate -> ENG = orc smash!

Permalänk

men inte när jag använder pistol om jag håller in höger sikte.

bara med vissa gevär .

t.ex med G3A3 har jag inte det problemet.

Visa signatur

"zug zug"

"Det var ett inomhusjobb" + google translate -> ENG = orc smash!

Permalänk

Gör den bara så i spel? när du skriver i ett dokument så händer de inte?

Visa signatur

-- Intel i5 750 @ 3,8Ghz Corsair H50 Cooler | MSI P55 CD53 | Corsair XMS3 8GB @ 1600Mhz | Creative SB X-Fi XtremeGamer 5.1 | Gigabyte GTX 580 Windforce X3 | Chieftec 650W PSU | HAF 932 | Windows 8.1 pro --

Permalänk
Medlem

Har samma problem. Känner dock bara av det med ACOG.

Visa signatur

Intel i7 2600K @ 4.5GHz | GeForce GTX 680 | ASUS P8P67 PRO | Corsair Dominator 16GB 1600MHz | Samsung 830 256GB

Permalänk
Medlem

Bugg.

Du menar att siktet liksom rycker till när man sidestrafear och stannar till, särskilt märkbart med sikten som har högre zoom. Händer även ofta när man rör sig nära flaggpålen på conquest.

Visa signatur

W10 Pro N | i7 6700K @ 4.7 GHz | NH-D15 | GTX 980 Ti HOF | ASUS Z170 Pro Gaming | 16GB 3000Mhz CL15 | Samsung 850 EVO 500GB | 3x HDD ~8TB | Define S | EVGA 750W G2 | Logitech g502 | Corsair K70 Red | Beyerdynamic DT 770 Pro 250Ω | Sound Blaster Z | BenQ XL2430T 144Hz + GW2250HM 60Hz
» Youtube: https://www.youtube.com/c/Phreec

Permalänk
Skrivet av phreec:

Bugg.

Du menar att siktet liksom rycker till när man sidestrafear och stannar till, särskilt märkbart med sikten som har högre zoom. Händer även ofta när man rör sig nära flaggpålen på conquest.

ja just i bara bf3 inte andra spel. Men det konstiga är vissa vapen så är det inte så t.ex G3A3 så funkar det perfekt ingen bugg hehe.

är inte det konstigt.

Visa signatur

"zug zug"

"Det var ett inomhusjobb" + google translate -> ENG = orc smash!

Permalänk
Permalänk
Medlem

Samma problem här.

Visa signatur

Intel i5 3570 | MK MSI Z77A-S01 | GTX 780 | OCZ Agility 3 120 | Corsair 16GB DDR3 | Corsair TX 650W 80+ | Asus Xonar D2X | Logitech Z5500 | Sennheiser 166 | Fractal Design Define R3

- Steam ID: Jappse ; Battlelog: Olawert ' Want a cookie?

Permalänk
Medlem
Skrivet av LFMDailyhc:

men inte när jag använder pistol om jag håller in höger sikte.

bara med vissa gevär .

t.ex med G3A3 har jag inte det problemet.

bugg i spelet

Permalänk
Medlem

Jupp detta händer, känns som att det blir motstånd ibland när man rör sig i sidleds, speciellt när du skall röra sig när du redan har zoomen inne. Ganska irriterande att spela på vissa kartor där närstrid är i fokus. Utöver detta dubbelzoomar det för mig i BF3 helt random, har inte spelat på ett par dagar pga detta.

Permalänk
Medlem

Detta händer mig speciellt med sikte på magnumen. Strafe medans zoom ger konstiga hack/ryck

Visa signatur

i5 750 @ 4.0 GHz | GTX 680 | 8 GB Corsair Vengence CL9 | X25-M 80 GB SSD | Gigabyte GA-P55-UD3 | Fractal Design Newton 500W | Fractal Design R2 | BenQ XL 2410T 120hz