Det nya Battlefieldet = Potentiellt Bad Company 3?

Permalänk
Medlem

Nej, jag tror absolut INTE att Battlefield 4 är Battlefield Bad Company 3.

Varför skulle EA då sälja Medal of Honor Warfighter med Battlefield 4. Battlefield 4, inte Bad Company 3.
Finns ingen anledning att de skulle vara något annat än Battlefield 4? Folk köper beta access till BF4, inte Bad Company 3.

Visa signatur

Intel Core i7 7700K 4,2GHz - MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X - Corsair LPX 16GB, DDR4 3000Mhz - ASUS PRIME Z270-A - Fractal Design Define R5 - Cooler Master 212 EVO - Corsair AX860 80+ Platinum - A-DATA SSD Premier Pro SP900 128GB, Samsung 960 EVO 250GB - Kingston v400 120 GB - Windows 10 Pro 64-bit
2x Dell U2515H IPS 1440p - ath-m50x & Mod Mic - Asus STX - Oculus Rift + Touch

Permalänk

Eller att äga dåliga snipers som försöker plocka frags från fyren

Visa signatur

Spelburk: Fractal Design R4 * AMD Ryzen 1600X kyld av H80i V1 * ASUS GTX770 DCII * Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 2666MHz * ASUS PRIME B350-PLUS * EVGA Supernova G2 750W * 1TB HDD * Samsung EVO 250GB SSD
Tillbehör: Steelseries Rival 300 * SweC Qpad Musmatta * BenQ XL2411T 144hz * BenQ 24" * Qpad MK-50 * Hyper X Cloud *

Permalänk
Medlem

Vore mer intressant om de gjorde en till WW2 (World War 2)
Tycker lätt det var de bästa BF spelen (personlig åsikt)

Visa signatur

l Antec Three Hundred l Corsair CX 600W l 2x4+2x2=12 gb 1600mhz
l XFX Radeon HD 6950 2Gb l Gigabyte GA-990XA-UD3 l AMD Phenom II x6 3,2ghz
l Noctua NH-U9B SE2 l Verbatim 120Gb ssd l 1tb 7200rpm

Permalänk
Medlem

Tycker Battlefield-serien är bättre än Bad Company-serien. Lite synd att Battlefield 4 kommer nästa år. Utveckla det lite mer och släpp det år 2014 istället.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daavido:

Nej, jag tror absolut INTE att Battlefield 4 är Battlefield Bad Company 3.

Varför skulle EA då sälja Medal of Honor Warfighter med Battlefield 4. Battlefield 4, inte Bad Company 3.
Finns ingen anledning att de skulle vara något annat än Battlefield 4? Folk köper beta access till BF4, inte Bad Company 3.

Ja jag håller med, det är bara LinusNeuman som inser att BF4 är BC3

Permalänk
Skrivet av LinusNeuman:

Ahap. Jag kritiserade den dåliga portningen av Dice? Varför är du så tjurig för?

Kan inte alls hålla med om att det var en dålig portning, visst, det var en portning, men var nog en av de bästa portningar jag spelat...

Jag tyckte själv att BFBC2 var riktigt kul, men har svårt att se skillnaden mellan BF och BC serien, den ena är ju bara en serie inom den andra, såg inte något som skulle vara utmärkande för BC spelen, du får gärna upplysa mig om det om du själv ser något, om man inte tänker på den oseriösa storyn. Visst, det var sämre destruction i BF3 än i BC2, men tvekar på att de tänkte att det var en "feature", var nog snarare att EA pressade dem med att komma ut med spelet snabbt och då hann de inte göra det ordentligt.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av LinusNeuman:

Men det var väldans vad haters det kom! Tycker du inte om Battlefield, eller bara kände du för att dra en dryg kommentar?

Jaha, så enligt han då så får jag inte nämna ordet konsoll utan att han ska komma och grymta och tjura? Man måste väl få diskutera saker i det här landet! Eller hur?

Det får du ta med honom. Jag bara förtydligade.

Visa signatur

Delid 3770k@5.9GHz, Mpower, 32GB Corsair Dominator@2600MHz/CL10
XFire 390x@1335/1750, Carbide 540 AIR
E34 S36B38Turbo 897WHP

Permalänk
Skrivet av LinusNeuman:

Det var det jag var rädd för.. Men aja, jag får väl vänta tills det kommer ett Bad company antar jag!

Men vad säger ni, hade ni velat ha ett Bad Company i stället?

Älskar att spela BC men vänner men föredrar att spela BF3 själv, vet inte varför

Om jag behövde välja mellan serierna skulle jag tagit BC dock!

Visa signatur

i5 3570K | Corsair Vengeance 8GB | ASRock Z77 EXTREME4 | Gigabyte GeForce GTX 670 | Asus Xonar D1 | Samsung 830 128GB | Corsair HX 650W | FD R3

Permalänk

men när ska dom släppa ett nytt andra a la världskrig BF 1942 :P?

Visa signatur

ALIENWARE Predator 2.0 chassi svart | i7 4770k | ASUS strix GTX 970 4GB | corsair RMX750 | Corsair 16GB DDR3 1600MHZ | AOC G2460PF | Razer Blackwidow Ultimate Stealth | Razer Deathadder ELITE | Razer Tiamat 2.2

Permalänk
Skrivet av Daavido:

Nej, jag tror absolut INTE att Battlefield 4 är Battlefield Bad Company 3.

Varför skulle EA då sälja Medal of Honor Warfighter med Battlefield 4. Battlefield 4, inte Bad Company 3.
Finns ingen anledning att de skulle vara något annat än Battlefield 4? Folk köper beta access till BF4, inte Bad Company 3.

Vi har redan konstaterat detta, det handlade mest ifall man ville se ett BC3 istället för BF4.

Skrivet av Koffe_93:

Vore mer intressant om de gjorde en till WW2 (World War 2)
Tycker lätt det var de bästa BF spelen (personlig åsikt)

Yes, det är precis det jag tänkt på också. WW2 med befälhavare, herregud va gött! Och inga mer tråkiga Jungel-spel. Så uttjatat, jag vill ha lite Bomb Germany spel typ!

Skrivet av Jeppe.-:

Tycker Battlefield-serien är bättre än Bad Company-serien. Lite synd att Battlefield 4 kommer nästa år. Utveckla det lite mer och släpp det år 2014 istället.

Tror inte de har något val, det är nog EA som sätter ett krav på DICE.

Skrivet av Ghost93:

Ja jag håller med, det är bara LinusNeuman som inser att BF4 är BC3

Men ge dig.

Skrivet av Lasergurka:

Kan inte alls hålla med om att det var en dålig portning, visst, det var en portning, men var nog en av de bästa portningar jag spelat...

Jag tyckte själv att BFBC2 var riktigt kul, men har svårt att se skillnaden mellan BF och BC serien, den ena är ju bara en serie inom den andra, såg inte något som skulle vara utmärkande för BC spelen, du får gärna upplysa mig om det om du själv ser något, om man inte tänker på den oseriösa storyn. Visst, det var sämre destruction i BF3 än i BC2, men tvekar på att de tänkte att det var en "feature", var nog snarare att EA pressade dem med att komma ut med spelet snabbt och då hann de inte göra det ordentligt.

Jag håller med dig, jag har inte alls bred erfarenhet med att spela spel som är portningar, det kanske är en bra portning, vad vet jag, men lågupplösta menyer var det!

Well, som dom säger själva så är Bad Company lite mer oseriöst, som en Action-Komedi. Och DICE har själva sagt att de har förminskat destruction i BF3 för att få över spelare från andra spelserier (CoD).

Permalänk
Skrivet av Problematick:

Älskar att spela BC men vänner men föredrar att spela BF3 själv, vet inte varför

Om jag behövde välja mellan serierna skulle jag tagit BC dock!

Well, BF3 är kul en stund, men sen blir jag så uttråkad på att inte ha en susning var han som dödade mig var, och alla långa respawn tider.

Skrivet av Kevlarheart:

men när ska dom släppa ett nytt andra a la världskrig BF 1942 :P?

Det undrar jag också, men ingen har sagt att BF4 inte är ett WW2 spel. Eller hur?

Permalänk
Skrivet av LinusNeuman:

Jag håller med dig, jag har inte alls bred erfarenhet med att spela spel som är portningar, det kanske är en bra portning, vad vet jag, men lågupplösta menyer var det!

Well, som dom säger själva så är Bad Company lite mer oseriöst, som en Action-Komedi. Och DICE har själva sagt att de har förminskat destruction i BF3 för att få över spelare från andra spelserier (CoD).

Förstår inte hur det är ett argument...de har ändrat massa på spelsättet för att det ska komma närmare Cod, men förstår inte hur minskad destruction på något sätt kan vara lockande... "åh de här spelet verkar vara identiskt med det jag redan spelar, så jag provar det, verkar ju lite läskigt att prova något helt nytt och supercoolt." Räcker med att de lagt till saker som Claymores och mortars för att locka folk från Cod, sen att det finns TDM matcher som påminner väldigt mycket om spelsättet i CoD.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk

Jag älskade bc2, men jag står fan inte ut med bf3. Hatar allt med det spelet

Visa signatur

Fractal design r3, Asus cu 2 7970 3gb , i5 2500 4ghz , antec kuhler h20 620, 2tb hdd,16 gb corsair 1333mhz ram, 750w nätagg, corsair ssd

Permalänk
Medlem

För min del kan dom i fortsättningen köra på BF:BC till konsol och BF till PC, som det var i början.

Vore ju kul med lite lite mod-stöd och annat roligt till PC.

Permalänk
Skrivet av Lasergurka:

Förstår inte hur det är ett argument...de har ändrat massa på spelsättet för att det ska komma närmare Cod, men förstår inte hur minskad destruction på något sätt kan vara lockande... "åh de här spelet verkar vara identiskt med det jag redan spelar, så jag provar det, verkar ju lite läskigt att prova något helt nytt och supercoolt." Räcker med att de lagt till saker som Claymores och mortars för att locka folk från Cod, sen att det finns TDM matcher som påminner väldigt mycket om spelsättet i CoD.

Fråga inte mig, men det var så de tänkte iaf. Sjukt tråkigt, jag tycker inte de borde göra saker för att locka spelare, känns så sell-out.
EDIT: Jag har för mig att man sedan la till game modet Conquest Assault för att öka saker man kan spränga, men jag har inte märkt någon skillnad. Rätta mig ifall jag har fel.

Skrivet av Minisushi:

Jag älskade bc2, men jag står fan inte ut med bf3. Hatar allt med det spelet

Håller med dig där, förutom storyn, den e ganska bra tycker jag. Och Alfan. Alfan var fan bättre än sex, men usch, allting som var så underbart med Alfan tog dom bort.

Skrivet av Toye666:

För min del kan dom i fortsättningen köra på BF:BC till konsol och BF till PC, som det var i början.

Vore ju kul med lite lite mod-stöd och annat roligt till PC.

Ja, modding hade fan vart underbart, synd bara att DICE inte vill släppa det för att de vill hålla Frostbite så hemligt som möjligt eller va fan de va dom sa.

Permalänk
Medlem

Personligen tror jag att vi inte kommer se ett BC3 innan nästa konsolgeneration släpps. Konsolerna går redan på knäna idag när det gäller tyngre spel. Men huvudsakligen grundar sig mitt resonemang på att om de släpper ett nytt spel precis innan ett konsolskifte så riskerar spelet att sälja sämre och dö ut fortare när spelarbasen byter plattform. Det har hänt förr och man kan anta att spelbolagen har lärt sig av den läxan.

Men jag spelar inte FPS på konsol så BC serien är ändå inget för mig. BC är värdelöst på PC av samma anledning som BF suger på konsol

Visa signatur

He who hasn't hacked assembly language as a youth has no heart. He who does so as an adult has no brain.
~John Moore

Permalänk

Jag fattar inte hur folk kan hata BC2 och älska BF3. BF3 är IMO en BC2 uppföljare fast sämre än sin föregångare. Verkar som folk blir förvirrade för att det heter BF3 och inte BC3.

Visa signatur

Det finns fem personlighetstyper på Sweclockers:
1. Ryttare 2. Hycklare 3. PK-nissar
4. Folk-som-inte-kan-resonera/argumentera-for-shit-men-ändå-ska-göra-det-in-i-döden typen
5.Jag

Permalänk
Medlem
Skrivet av LinusNeuman:

Håller med dig där, förutom storyn, den e ganska bra tycker jag. Och Alfan. Alfan var fan bättre än sex, men usch, allting som var så underbart med Alfan tog dom bort.

Vad tog dom bort som var underbart?

Visa signatur

[Intel i7 4770K] [ GTX 1070] [Asus ROG VI Gene] [Corsair AX860] [Corsair 16GB Vengeance LP] [120GBIntel 520] [Bitfenix Phenom M]

Citera för svar

Permalänk
Skrivet av Anaii:

Personligen tror jag att vi inte kommer se ett BC3 innan nästa konsolgeneration släpps. Konsolerna går redan på knäna idag när det gäller tyngre spel. Men huvudsakligen grundar sig mitt resonemang på att om de släpper ett nytt spel precis innan ett konsolskifte så riskerar spelet att sälja sämre och dö ut fortare när spelarbasen byter plattform. Det har hänt förr och man kan anta att spelbolagen har lärt sig av den läxan.

Men jag spelar inte FPS på konsol så BC serien är ändå inget för mig. BC är värdelöst på PC av samma anledning som BF suger på konsol

Hmm, smart, det kommer bli fett awesome med BC3 till PS4! Synd bara att legendariska spel inte tänker likadant.. Far Cry, AC3, kommer ju göras till denna generationen (snart 10 år gamla generationen..). Men kanske portas de till den nya, men vafan, en portning från konsoll till konsoll?!

Skrivet av lil_tiger.95:

Jag fattar inte hur folk kan hata BC2 och älska BF3. BF3 är IMO en BC2 uppföljare fast sämre än sin föregångare. Verkar som folk blir förvirrade för att det heter BF3 och inte BC3.

Nja, BF3 är verkligen inte en uppföljare till BC2. Bad company är en spinoff serie, BF3 är uppföljaren till BF2. Kanske inte känns som så, men så är det.

Skrivet av nivv:

Vad tog dom bort som var underbart?

Antagligen så är det bara nostalgi, men jag har faktiskt en tråd om detta: Tråden. Men jag tycker faktiskt att allt det där var så awesome, dom tog bort Hud-temat, bytte ut många scopes.. mm. BF3 Alfan var underbar, och när jag spelade betan sen så kändes allting så tråkigt, allting man var så van vid, allting man sett i trailers var borta. Allt detta man längtat till i alla trailers, försvann. Det var som om man släppt ett annat spel. Det låter nog konstigt. Men det kändes verkligen inte som samma spel längre.

De har liksom bytt tema, tycker inte om det alls. Förut var det grått/grönt, nu är det orangt och vafan de e. Usch.

Permalänk
Medlem

Kan säga som så att, med tanke på hur de patchade och hantera buggar, etc i bc2 och bf3 har jag inget intresse av att spela fyran.
Kan lika gärna stanna med bc2 nu när det har bäst vapen balans. Sen kanske trean är spelbart när fyran är ute. Vem vet.

Visa signatur

Phanteks Enthoo EVOLV | i5 4460 | Noctua NH-U9B SE2 |
Corsair 12GB@1866mhz | GTX 970 | SSDs: 3x120 raid, 1x 256 Win10

Permalänk
Skrivet av LinusNeuman:

Nja, BF3 är verkligen inte en uppföljare till BC2. Bad company är en spinoff serie, BF3 är uppföljaren till BF2. Kanske inte känns som så, men så är det.

Hence:"Det verkar som folk blir förvirrade för att det heter BF3 och inte BC3"

Visa signatur

Det finns fem personlighetstyper på Sweclockers:
1. Ryttare 2. Hycklare 3. PK-nissar
4. Folk-som-inte-kan-resonera/argumentera-for-shit-men-ändå-ska-göra-det-in-i-döden typen
5.Jag

Permalänk
Skrivet av lil_tiger.95:

Hence:"Det verkar som folk blir förvirrade för att det heter BF3 och inte BC3"

Jag blir bara ännu mer förvirrad av att läsa det där.

Permalänk
Skrivet av lil_tiger.95:

Hence:"Det verkar som folk blir förvirrade för att det heter BF3 och inte BC3"

NEJ!
Det skapar ingen förvirring att BF3 heter BF3 istället för BC3.
Battlefield 3 är en uppföljare till Battlefield 2.
Battlefield Bad Company 2 är en uppföljare till Battlefield: Bad company.

Om BF3 skulle vara en uppföljare till Bad Company 2 så skulle det handla om just "BAD COMPANY" det vill säga kompaniet i singe playern.
Att BF3 kom i rak ordning efter bad company 2 är irrelevant.

Det är lite som att säga att Volvo S80 är en uppföljare till volvo V50. Samma bilmärke men helt olika modellserier.

Vidare finns det inga tecken på att BF3 skulle vara något i närheten av ett bad company. Att vissa tycker BF3 är bättre medan andra tycker BC2 är bättre har inget med förvirring att göra. Det har med att göra vad man gillar och inte.

Visa signatur

Spelburk: Fractal Design R4 * AMD Ryzen 1600X kyld av H80i V1 * ASUS GTX770 DCII * Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 2666MHz * ASUS PRIME B350-PLUS * EVGA Supernova G2 750W * 1TB HDD * Samsung EVO 250GB SSD
Tillbehör: Steelseries Rival 300 * SweC Qpad Musmatta * BenQ XL2411T 144hz * BenQ 24" * Qpad MK-50 * Hyper X Cloud *

Permalänk
Skrivet av lucifer579:

NEJ!
Det skapar ingen förvirring att BF3 heter BF3 istället för BC3.
Battlefield 3 är en uppföljare till Battlefield 2.
Battlefield Bad Company 2 är en uppföljare till Battlefield: Bad company.

Om BF3 skulle vara en uppföljare till Bad Company 2 så skulle det handla om just "BAD COMPANY" det vill säga kompaniet i singe playern.
Att BF3 kom i rak ordning efter bad company 2 är irrelevant.

Det är lite som att säga att Volvo S80 är en uppföljare till volvo V50. Samma bilmärke men helt olika modellserier.

Amen brother, fattar inte vad de dillar om..

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av lucifer579:

NEJ!
Det skapar ingen förvirring att BF3 heter BF3 istället för BC3.
Battlefield 3 är en uppföljare till Battlefield 2.
Battlefield Bad Company 2 är en uppföljare till Battlefield: Bad company.

Om BF3 skulle vara en uppföljare till Bad Company 2 så skulle det handla om just "BAD COMPANY" det vill säga kompaniet i singe playern.
Att BF3 kom i rak ordning efter bad company 2 är irrelevant.

Det är lite som att säga att Volvo S80 är en uppföljare till volvo V50. Samma bilmärke men helt olika modellserier.

Folk kallar BF3 för BC3 för inte fan är det en uppföljare till BF2 då den är mer likt BC2.

Visa signatur

W10 Pro N | i7 6700K @ 4.7 GHz | NH-D15 | GTX 980 Ti HOF | ASUS Z170 Pro Gaming | 16GB 3000Mhz CL15 | Samsung 850 EVO 500GB | 3x HDD ~8TB | Define S | EVGA 750W G2 | Logitech g502 | Corsair K70 Red | Beyerdynamic DT 770 Pro 250Ω | Sound Blaster Z | BenQ XL2430T 144Hz + GW2250HM 60Hz
» Youtube: https://www.youtube.com/c/Phreec

Permalänk
Skrivet av LinusNeuman:

Well, BF3 är kul en stund, men sen blir jag så uttråkad på att inte ha en susning var han som dödade mig var, och alla långa respawn tider.

Ja precis, känner att BC2 flyter på mycket bättre men smaken är som baken.

Visa signatur

i5 3570K | Corsair Vengeance 8GB | ASRock Z77 EXTREME4 | Gigabyte GeForce GTX 670 | Asus Xonar D1 | Samsung 830 128GB | Corsair HX 650W | FD R3

Permalänk
Skrivet av phreec:

Folk kallar BF3 för BC3 för inte fan är det en uppföljare till BF2 då den är mer likt BC2.

Här har vi en pojke med huvudet på skaft.

Visa signatur

Det finns fem personlighetstyper på Sweclockers:
1. Ryttare 2. Hycklare 3. PK-nissar
4. Folk-som-inte-kan-resonera/argumentera-for-shit-men-ändå-ska-göra-det-in-i-döden typen
5.Jag

Permalänk
Skrivet av lil_tiger.95:

Här har vi en pojke med huvudet på skaft.

Då är snarare förvirringen spelets utformning och inte dess namn.
Men jag ser faktiskt inte några stora likheter.

I bc2 kan du förstöra mycket mer saker (yay)
Det är mindre banor och inte tillgång till 64players.
Bf3 har dessutom back to karkand package (Bf2 duh).
BF3 har flygplan - Det hade BF3 och inte bc2.

Likheten skulle isåfall vara på sättet spelrollerna är uppbyggda.
Alternativt hitboxes, vapenfunktioner, uppgraderingar osv.

Säg mig, vad är det som gör BF3 likt BC2?
Jag är öppen för diskussion

Jag tror snarare irritationen ligger i att Battlefield 3 inte är exakt samma som battlefield 2 med bättre grafik.
För det är precis vad folk är, bakåtsträvare. Battlefield 2 var så sjukt bra och folk ville ha tillbaka exakt samma känsla eftersom battlefield 2 är utdött.
Ungefär som 1.6 uppföljare. Ingen gillar de nya spelen för att det helt enkelt inte är 1.6.

Visa signatur

Spelburk: Fractal Design R4 * AMD Ryzen 1600X kyld av H80i V1 * ASUS GTX770 DCII * Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 2666MHz * ASUS PRIME B350-PLUS * EVGA Supernova G2 750W * 1TB HDD * Samsung EVO 250GB SSD
Tillbehör: Steelseries Rival 300 * SweC Qpad Musmatta * BenQ XL2411T 144hz * BenQ 24" * Qpad MK-50 * Hyper X Cloud *

Permalänk
Skrivet av lucifer579:

Då är snarare förvirringen spelets utformning och inte dess namn.
Men jag ser faktiskt inte några stora likheter.

I bc2 kan du förstöra mycket mer saker (yay)
Det är mindre banor och inte tillgång till 64players.
Bf3 har dessutom back to karkand package (Bf2 duh).
BF3 har flygplan - Det hade BF3 och inte bc2.

Likheten skulle isåfall vara på sättet spelrollerna är uppbyggda.
Alternativt hitboxes, vapenfunktioner, uppgraderingar osv.

Säg mig, vad är det som gör BF3 likt BC2?
Jag är öppen för diskussion

Jag tror snarare irritationen ligger i att Battlefield 3 inte är exakt samma som battlefield 2 med bättre grafik.
För det är precis vad folk är, bakåtsträvare. Battlefield 2 var så sjukt bra och folk ville ha tillbaka exakt samma känsla eftersom battlefield 2 är utdött.
Ungefär som 1.6 uppföljare. Ingen gillar de nya spelen för att det helt enkelt inte är 1.6.

Pallar ej, jag har sagt mitt

Visa signatur

Det finns fem personlighetstyper på Sweclockers:
1. Ryttare 2. Hycklare 3. PK-nissar
4. Folk-som-inte-kan-resonera/argumentera-for-shit-men-ändå-ska-göra-det-in-i-döden typen
5.Jag

Permalänk

Synd, kunde ju vart kul att höra en åsikt från någon som tycker så.
Rent generellt skulle jag kanske påstå att BF3 samt BC2 är förenklade och inte riktigt lika komplexa som BF2 var, börjar det brännas?

Visa signatur

Spelburk: Fractal Design R4 * AMD Ryzen 1600X kyld av H80i V1 * ASUS GTX770 DCII * Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 2666MHz * ASUS PRIME B350-PLUS * EVGA Supernova G2 750W * 1TB HDD * Samsung EVO 250GB SSD
Tillbehör: Steelseries Rival 300 * SweC Qpad Musmatta * BenQ XL2411T 144hz * BenQ 24" * Qpad MK-50 * Hyper X Cloud *