Byta från Siberia V2 till Logitech G35 eller inte?

Permalänk

Byta från Siberia V2 till Logitech G35 eller inte?

Tja, är såhär att min mic har gått sönder på siberia v2 och har fått erbjudandet om att få likadant headset eller välja ett annat och lägga till Pengar,Och blev väldigt sugen på Logitech G35! Blir det till bättre? Eller ska jag välja samma headset igen.

Visa signatur

ALIENWARE Predator 2.0 chassi svart | i7 4770k | ASUS strix GTX 970 4GB | corsair RMX750 | Corsair 16GB DDR3 1600MHZ | AOC G2460PF | Razer Blackwidow Ultimate Stealth | Razer Deathadder ELITE | Razer Tiamat 2.2

Permalänk
Tangentbordskonnässör

G35 fungerar hur bra som helst, men tänk på att de är slutna som fasen. Personligen kunde jag inte stå ut med att höra min egna röst brumma i skallen när jag pratade, men det kan ju bero på att jag alltid suttit med öppna lurar tidigare. Men det är ju personligt.

Annat som folk klagat på om att de glider av huvet lätt om man lutar sig framåt kände jag personligen ingenting av, allt var hur bra som helst, bra ljud, bra mic, men som sagt så stod jag inte ut med såpass slutna lurar som det är.

Permalänk

Hade 1 par G35 som plasten runt skruvarna som håller upp kåpan sprack på, fick inte lämna in de på garanti då man behövde ett nummer som sitter på insidan av bygeln som nötts bort då jag använt det.

Verkar vara ett ganska vanligt fel att plasten spricker där.
Men annars har jag inget negativt att säga om de.

http://forums.logitech.com/t5/Headphones-Headsets-Microphones...

Permalänk
Medlem

rekommenderar starkt att du köpet ett g930 istället, sjukt bra headset!

Visa signatur

Citera mig tack, så jag vet att du svarat.

Permalänk
Medlem

bytte själv från isberia v2 till g35 när det var rea på komplett och jag är helt klart nöjd. De tar lite tid att vänja sig vid men helt klart värt det

Visa signatur

AMD R9 280x @1100/1600Mhz | i5 2500k @4Ghz | 120GB intel 330-series SSD | 8GB 1600mhz RAM