Bilder på ditt senaste inköp (2012)

Permalänk
Medlem
Skrivet av SueCia:

Läste lite om detta tillskott nu, ger tydligen utslag på amfetamin/metamfetamin tester.

Hur som helst, har du provat detta tidigare? Vad får det för effekt på träningen och humöret?

Jag blir mer fokuserad och känns som allt är toppen under träningen, blir inte trött som jag i vissa fall kan bli då jag inte tar en sådan.

Efter träningen så blir jag tröttare än vanligt, ibland inte alltid dock.

Permalänk
Medlem

Har glömt att posta på ett tag nu. Har inte blivit en bild på allt, alternativt glömt något. Men här kommer det jag har bild på.
Först och främst en ny bil!
En Opel Astra 06:a, som endast gått 3000 mil!

Sedan har det blivit en hel del kläder på senaste tiden.
Bland annat:
Sebago Docksides

Piké från Brooks Brothers, madras shortsen från Denim & Supply Ralph Lauren och chino shortsen från Lager 157

Tröja från Tommy Hilfiger, Piké från Tommy Hilfiger och skjortan från J.Crew(nej inte ifrån Gekås )

Visa signatur
Permalänk
Inaktiv
Skrivet av MakubeX:

http://assets.bodybuilding.com/store/prodimage/prod_prod59004...

Fyfan för en vidrig smak/eftersmak det var på denna, häv saluförbudet på Jack3D snälla.

Kan inte annat än hålla med om smaken, men tänkte bara inflika att om du gillar Jack3d och letar efter en rätt hygglig PWO så kan jag rekommendera Nanox Nanoproxil. Annars så fungerar det ju riktigt bra att blanda egna PWO´s, särskilt om man vill ha åtminstone en susning om vad som faktiskt finns i den=)

Permalänk
Medlem

Vad: Tritton PC510 HDA
Var: CDON
Pris: 717:-

Tappade mina G35 i golvet så ena "snäckan" dog :'/

Visa signatur

CPU: i5 4690K+H80i @4.2Ghz | GPU: EVGA 970 FTW | MB: MSI Z97-G43 | RAM: 8gb 1600Mhz Corsair | SSD/SSD:Samsung EVO 840 120Gb/Kingston SV300 120Gb | PSU: CM 650M | Chassie: Air 240 | Skärm: Fujitsu P23T-6 | T-bord: Corsair K70 RGB | Mus: Logitech G502 | Ljud: Z906/Qpad QH-90

Permalänk
Skrivet av MakubeX:

Jag blir mer fokuserad och känns som allt är toppen under träningen, blir inte trött som jag i vissa fall kan bli då jag inte tar en sådan.

Efter träningen så blir jag tröttare än vanligt, ibland inte alltid dock.

Jag äter ett liknande tillskott och blir piggare.orkar mer och blir inte alls lika trött efter träningen. Har inte haft några biverkningar av den.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem
Skrivet av MakubeX:

http://assets.bodybuilding.com/store/prodimage/prod_prod59004...

Fyfan för en vidrig smak/eftersmak det var på denna, häv saluförbudet på Jack3D snälla.

Ah men vad är det för förbudsivrare som sitter i diverse myndigheter.. Tur att jag hann bunkra upp med ett par burkar
Är det möjligt att beställa från utlandet eller är det en olaglig handling man begår då?

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem

Fick BF3 av en polare för att jag skickat över en hel Minecraft server med configs o allt till han, då han inte orkar configa o sånt själv.
Så på sätt o vis har jag köpt BF3

Visa signatur

Desktop: AMD Ryzen 7 3700X / 48GB RAM / RX 6600 XT / 2TB SSD / Arch Linux
Server: Intel(R) i5-7400T / 32GB RAM / 21TB HDD / Proxmox

Permalänk
Medlem

Raspberry Pi

Blir förmodligen min nya HTPC, om den klarar vad jag önskar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ragganof:

vart fick du tag på den? finns den numera på systemet?

Antingen gör du ett konto på systembolagets hemsida och beställer där eller så kliver du bara in på närmaste butik och pratar lite med nån i personalen så fixar de det åt dig.

Visa signatur

Fractal define XL R2, Asus maximus VII hero, core i7 4790K, Corsair Dominator Platinum 16GB, Asus 680 DC2T

Permalänk
Medlem

En buss

Visa signatur

"Bättre att tiga och vara en misstänkt idiot, än att tala och undanröja alla tvivel"
Skriver jag konstigt eller osammanhängande, så beror det på koffeinet.

Permalänk
Föredetting

Vinterbil.

Visa signatur

Internet of Things. Translation: Anything that connects to the internet, no matter how useless nor how much of a security risk it poses.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DasBoot_swe:

Jag äter ett liknande tillskott och blir piggare.orkar mer och blir inte alls lika trött efter träningen. Har inte haft några biverkningar av den.

Skickades från m.sweclockers.com

Vad är det för något? Name and shame!

Skrivet av FireFox:

Ah men vad är det för förbudsivrare som sitter i diverse myndigheter.. Tur att jag hann bunkra upp med ett par burkar
Är det möjligt att beställa från utlandet eller är det en olaglig handling man begår då?

Tror inte det är någon direkt olaglig handling som man begår, jag kommer ivf dra en beställning ifrån landet i väst, UK. Shit happens om det går åt skogen.

Permalänk
Skrivet av MakubeX:

Vad är det för något? Name and shame!

Tror inte det är någon direkt olaglig handling som man begår, jag kommer ivf dra en beställning ifrån landet i väst, UK. Shit happens om det går åt skogen.

Anabolic Beast, 260 g, Watermelon
http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/anabolic-beast-260-g-2?...

Funkar riktigt bra för mig och kommer garanterat att fortsätta med det. Smakar skit p.g.a. allt koffein i den.

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem

RUSTA, 79 spänn.

Pinnfärska direkt från tryckeriet. Lite suddig bild kanske, men det bjuder jag på.

Det blev ju inte så pjåkigt tycker jag.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem

Och detta ska vara fredagen den 13e? Undrar då varför jag fick åka direkt till posten efter jobbet och hämta ut dessa godsaker Bra start på helgen!

i7 3770k
GTX 680 + lite andra godsaker

Plockade ihop allt och det fungerade felfritt!
Imorgon Blir det att fixa till kabeldragningen lite och pilla på frekvenserna
Vann över fredagen den 13e den här gången!

Sorry för dålig bild, Togs med mobilen.

Visa signatur

Intel Core i7 7700K delided @5.1 Noctua NH-D15 ROG MAXIMUS IX CODE RTX2080

Permalänk
Medlem
Skrivet av Liv&helvete:

http://img266.imageshack.us/img266/2299/2012071302.jpg

RUSTA, 79 spänn.

http://img59.imageshack.us/img59/6075/2012071301.jpg

Pinnfärska direkt från tryckeriet. Lite suddig bild kanske, men det bjuder jag på.

http://img571.imageshack.us/img571/7662/familjefotografiswec....

Det blev ju inte så pjåkigt tycker jag.

Jag älskar verkligen bilderna som du gör!
Sjukt fina

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem
Skrivet av THEBADGUY:

Jag älskar verkligen bilderna som du gör!
Sjukt fina

Verkligen jätte roligt att höra.
Är alltid lika roligt att bli uppskattad för det man gör.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem

Dreamcast shoppingen fortsätter
Lite enklare att få tag i utgåvorna om man scannar ebay har jag upptäckt Plus att man sparar en slant jämfört med om man skulle buda hem dom på Tradera eller dylikt!

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Skruvade ihop ett nytt skrivbord idag, blev faktiskt väldigt trevligt!

Visa signatur

öh öh har den äran!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dumsnuten:

Skruvade ihop ett nytt skrivbord idag, blev faktiskt väldigt trevligt!

http://img850.imageshack.us/img850/2953/20120714021836.jpg

Du måste absolut fixa kabeldragningen, det ser förjävligt ut

Permalänk

Denna lilla skönhet med tillhörande moderkort och processor(se sign), fick hem det igår och byggde ihop det också sen fick det inta sin plats på skrivbordet.

Permalänk
Medlem

200st japanska rakblad från Feather, beställda från Taiwan till en tredjedel av det svenska priset inklusive frakten så nu behöver jag inte tänka på att beställa nya innan 2015. Jag tog med min Merkur Futur på bilden för jag tror inte alla har sett en rakhyvel som använder riktiga rakblad. Jag hade i alla fall inte det innan jag köpte min i december förra året.

Visa signatur

Case: Lian Li PC-V354B | GPU: Sapphire R9 290 Tri-X | MB: ASUS Z97M-PLUS | CPU: Intel 4970k @ 4,0GHz | Cooler: Noctua NH-C12P | RAM: 24GB cl10 1600MHz | PSU: Cooler Master V550S | Storage: Samsung SSD 830-Series 128GB | 13TB WD RED

Peripherals: Creative Tactic3D Alpha | Filco Majestouch-2 | Logitech G400 | Dell UltraSharp U2312HM

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cybertrash:

Inte mitt senaste inköp tekniskt sett, men det senaste jag orkat ta någon vettig bild på:

http://i.imgur.com/Roi4N.jpg

En Yashica-Mat 124G

Trevligt

Själv har jag en gammal Chinon Seagull som jag fick av min far i slutet av 80-talet

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem

Skrivbordet då alltså.
Höj och sänkbart för 1000kr

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Skrivet av Cruentusa:

200st japanska rakblad från Feather, beställda från Taiwan till en tredjedel av det svenska priset inklusive frakten så nu behöver jag inte tänka på att beställa nya innan 2015. Jag tog med min Merkur Futur på bilden för jag tror inte alla har sett en rakhyvel som använder riktiga rakblad. Jag hade i alla fall inte det innan jag köpte min i december förra året.

Är Feather bra blad? Jämnfört med tex Merkurs egna? Och varifrån köptes det/kostade det?

Visa signatur

Asus Z170-A | i7 6700k | 16GB HyperX Fury | Asus 2070 Super

Permalänk
Medlem
Skrivet av SueCia:

Du måste absolut fixa kabeldragningen, det ser förjävligt ut

Det skall jag göra någon dag när jag känner att jag orkar krypa runt där nere.

Visa signatur

öh öh har den äran!

Permalänk
Medlem
Skrivet av AcidStorm:

Är Feather bra blad? Jämnfört med tex Merkurs egna? Och varifrån köptes det/kostade det?

Feather ska vara det bästa, de är vassare än merkur och andra märken. Men jag har inte provat några andra och kan inte uttala mig så bra. Alla filmer på youtube, forumstrådar och omdömen säger att det är feather som gäller.
Köpte detta, 150kr/100blad ca 150kr i frakt fyra arbetsdagars leveranstid
http://viewitem.eim.ebay.se/100-New-Feather-HiStainless-Doubl...
Det känns lite surt att jag betalade nästan lika mycket för 70blad när jag köpte för hela 2012 i vintras

Visa signatur

Case: Lian Li PC-V354B | GPU: Sapphire R9 290 Tri-X | MB: ASUS Z97M-PLUS | CPU: Intel 4970k @ 4,0GHz | Cooler: Noctua NH-C12P | RAM: 24GB cl10 1600MHz | PSU: Cooler Master V550S | Storage: Samsung SSD 830-Series 128GB | 13TB WD RED

Peripherals: Creative Tactic3D Alpha | Filco Majestouch-2 | Logitech G400 | Dell UltraSharp U2312HM

Permalänk
Medlem

Inhandlat på REA, á 70 riksdaler.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem

Icy Dock 5 i 3 sata-bakplan från ebay.. tyvärr glömde säljaren skicka med trays, eller så vart det nån som norpat dem nånstans på vägen. Han lovade dock att skicka fem trays till mig.

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem
Skrivet av AcidStorm:

Är Feather bra blad? Jämnfört med tex Merkurs egna? Och varifrån köptes det/kostade det?

Feather är mycket bättre än Merkurs egna, enda jag provat som var sämre var Derby. Personna Red och Gillette är bra med.

Visa signatur

A midget fortune-teller who escapes from prison is a small medium at large.
Canon 6D, Sigma 24-70/2.8, Canon EF 100/2.8 Macro, Canon EF 70-200/4L IS, Samyang 14/2.8 Canon EF 28/2.8, Tamron 150-600/5-6.3