Permalänk

Jag tar gärna en nyckel via PM aswell! Kommer dela ut min två sen senare till andra så vi för det vidare!

EDIT: Såg att någon hade länkat http://computergames.ro/giveaway/smite-closed-beta-giveaway/ men jag hittar inte nån grön knapp där inte?

Visa signatur
Permalänk

Jag skulle gärna ta en nyckel om någon har en över

EDIT: PM går bra

Permalänk
Skrivet av PhenPhantom:

Jag tar gärna en nyckel via PM aswell! Kommer dela ut min två sen senare till andra så vi för det vidare!

EDIT: Såg att någon hade länkat http://computergames.ro/giveaway/smite-closed-beta-giveaway/ men jag hittar inte nån grön knapp där inte?

Deras koder är slut, får hoppas att folk som fått nycklar härifrån för dem vidare så fler får chansen att spela.

Visa signatur

i7 4770K | Asus Maximus VII Ranger | GTX 1070 Ti 8 GB | 16GB RAM | Seasonic Prime 550W | Define R3

Permalänk

Om man köpt tillgång till betan får msn då några keys som man kan ge till andra?

Visa signatur

"I hate when people quote me for things i don't say" - Abraham Lincoln

&

Permalänk
Medlem

Tar gärna en nyckel via PM

Permalänk
Medlem

jag tar också gärna emot en nyckel!

Permalänk
Inaktiv

Tar gärna en nyckel i 2an! Den hittar min g punkt direkt.

Peace out bros

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon140864:

Tar gärna en nyckel i 2an! Den hittar min g punkt direkt.

Peace out bros

Flashback-kvalité på det inlägget, haha

Jag tar gärna också emot en nyckel i PM.

Permalänk
Medlem

Tja! En Beta-key till Smite skulle uppskattas enormt! Om jag får några keys skriver jag dom här!

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Foniox:

Flashback-kvalité på det inlägget, haha

Jag tar gärna också emot en nyckel i PM.

Måste ju sticka ut från mängden

Permalänk
Medlem

Tar gärna emot en nyckel i PM

Permalänk

Om någon har en nyckel över vore jag väldigt tacksam! Kommer posta mina två nycklar jag får i tråden för att sprida det vidare

Permalänk
Medlem

skulle sjukt gärna vilja ha en key PM

Visa signatur

| Temjin TJ08B-E | Asus Xonar Essence STX | i5 2500K @ 4GHz | Asus 1070 | Asus Gene-Z | Dominator 8GB 1600mhz | Samsung 250GB + WD 2TB | RM750W | Cooler Master V8 utan plastkåpa, + Enermax-fläkt | Asus 144Hz | Logitech Vertical | Filco Minila MX Brown |

Permalänk
Skrivet av mikatataku:

http://computergames.ro/giveaway/smite-closed-beta-giveaway/
Klicka på den gröna knappen för att få din nyckel.

Alla keys har delats ut

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna en nyckel av någon som delar ut. Delar ut de två jag får här sedan, naturligtvis!

Visa signatur

:: Cooler Master HAF 932 :: 5600x :: 6800xt :: Corsair TX 750W ::

Permalänk
Medlem

Jag tar jättegärna emot en nyckel också. Skulle det vara så att någon ger mig en nyckel så kommer jag mer än gärna dela ut mina referral keys här!

Permalänk
Medlem

Tar också gärna emot en key! Delar med mig av keysen jag får sedan

Permalänk
Medlem

Tar gärna emot en key och postar mina keys här

Visa signatur

Prisa Solen.

Permalänk
Medlem

Uppskattar om någon kan ge mig en key och självklart delar jag med mig sedan mina keys.

Permalänk
Medlem

Tar jätte gärna en smite key, det verkar sjukt grymt!

Permalänk
Medlem

Skulle vara gult värt om någon kunde dela med sig med en key:) Kommer naturligtvis dela med mina keys här till andra sen.

Permalänk

Om någon har ett key över tar jag gärna ett. Vill inte missa en sekund av detta spelet.

Permalänk

Jag tar också jättegärna en beta-nyckel!

Permalänk

Sjukt sugen på Smite. Finns det någon vänlig själ på sweclockers mån tro?

Visa signatur

Intel® Core™ i5-2500K CPU @ 4,5 GHz : GIGABYTE Geforce 680 : Asus P8P67 Pro B3 : 8GB Vengeance @ 1600 MHz : NZXT H2 Vit Classic Chassi : Intel 320 SSD 120GB (Spel) + OCZ Vertex 4 120GB (System) : NZXT Hale90 850w : Antec kühler 620 x 2 Scythe Gentle Typhoon 1850 RPM.

Permalänk
Skrivet av RandomSwedishGuy:

Om man köpt tillgång till betan får msn då några keys som man kan ge till andra?

Du får två nycklar om du har köpt det, alltså 1 till dig och 2 till dina kompisar

P.S Har EN nyckel över (SLUT)

Permalänk
Medlem

beta key

skulle vara jätte trevligt om någon kunde vara så snäll och dela med sig av en Beta key till mig:D

Mvh Andenha

Permalänk
Medlem

Sjukt sugen på smite! Tar gärna emot beta key om det finns någon kvar!

Permalänk

Skulle verkligen vilja ha en beta key till Smite, så om någon har lust att dela med sig en key skulle det vara sjukt uppskattat

Permalänk

Om någon skulle vara vänlig att skicka en beta key till mig skulle det vara värt guld! tack i förhand

Permalänk
Medlem

Om någon har en key över skulle jag vara väldigt tacksam om jag fick en!

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X | ROG Crosshair VIII Dark Hero | Asus RTX 3090 EKWB | Corsair 32GB DDR4 @3200 Mhz