Battlefield 3 EDIT (Feedback tack)

Permalänk
Inaktiv

Battlefield 3 EDIT (Feedback tack)

Tjenare sweclockers!

Då har man gjort det ingen.. ännu en edit

Vill gärna få lite feedback!:D

Permalänk
Avstängd

Väldigt bra!

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av MrLifeTime:

Väldigt bra!

Men du tackar

Permalänk
Inaktiv

Ett svar? bättre kan ni!

Permalänk
Medlem

16 sekunder... inte mycket att säga

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 5800X Kylare: Noctua NH-D14 Modermodem: Asus TUF GAMING B550M-PLUS RAM: Kingston Renegade Fury 3600MHz 32GB GPU: PowerColor Radeon RX 6900 XT 16GB Red Devil Ultimate Chassi: Fractal Design Define Mini C PSU: Corsair RM750x SSD: Kingston KC3000 2TB NVMe Skärm: Samsung 49" Odyssey G9 240 Hz Tgb: Keychron Q6 Brown Mus: Logitech MX Master III Högtalare: Audio Pro Addon T14 OS: MS Windows 11 Pro ISP: Bahnhof 500/500Mbit Tillbehör: Staropramen & Noblechairs Hero

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av MadFred:

16 sekunder... inte mycket att säga

Det är ju ett OCE

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andragaz:

Det är ju ett OCE

Hm, vad är ett OCE ?

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 5800X Kylare: Noctua NH-D14 Modermodem: Asus TUF GAMING B550M-PLUS RAM: Kingston Renegade Fury 3600MHz 32GB GPU: PowerColor Radeon RX 6900 XT 16GB Red Devil Ultimate Chassi: Fractal Design Define Mini C PSU: Corsair RM750x SSD: Kingston KC3000 2TB NVMe Skärm: Samsung 49" Odyssey G9 240 Hz Tgb: Keychron Q6 Brown Mus: Logitech MX Master III Högtalare: Audio Pro Addon T14 OS: MS Windows 11 Pro ISP: Bahnhof 500/500Mbit Tillbehör: Staropramen & Noblechairs Hero

Permalänk
Sötast

Musiken var hemsk, speciellt i början då tjejen skriker oväntat.

Klippet annars.... well.. det ser ut som ett orginalklipp med lite extra blå färger här och var?
Endast första skottet var ljudsynkat?

Vet inte riktigt vad man ska säga

Introt var riktigt nice, dock passar det väl bättre i Sci-Fi kategorin än BF3

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av MadFred:

Hm, vad är ett OCE ?

OCE = One Clip Edit Har längre på min sida om du orkar (a)

Skrivet av Allexz:

Musiken var hemsk, speciellt i början då tjejen skriker oväntat.

Klippet annars.... well.. det ser ut som ett orginalklipp med lite extra blå färger här och var?
Endast första skottet var ljudsynkat?

Vet inte riktigt vad man ska säga

Introt var riktigt nice, dock passar det väl bättre i Sci-Fi kategorin än BF3

Hemsk tyckte den va grymt bra.. originalet är ju legendarisk så tänkte att det skulle passa bra (a)

Original Colour correction`en är ju perfekt och såg du inte masken runt dom 2 sista?:D + lite cs

Jo intror är jag sjukt nöjjd över Men får tacka för kritiken ska tänka på de tills nästa gång

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andragaz:

OCE = One Clip Edit Har längre på min sida om du orkar (a)

Ahaa, man lär sig alltid nåt nytt här.
Jag borde inte kommentera då det var nytt för mig, men bra skjutet både ingame och "outgame"

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 5800X Kylare: Noctua NH-D14 Modermodem: Asus TUF GAMING B550M-PLUS RAM: Kingston Renegade Fury 3600MHz 32GB GPU: PowerColor Radeon RX 6900 XT 16GB Red Devil Ultimate Chassi: Fractal Design Define Mini C PSU: Corsair RM750x SSD: Kingston KC3000 2TB NVMe Skärm: Samsung 49" Odyssey G9 240 Hz Tgb: Keychron Q6 Brown Mus: Logitech MX Master III Högtalare: Audio Pro Addon T14 OS: MS Windows 11 Pro ISP: Bahnhof 500/500Mbit Tillbehör: Staropramen & Noblechairs Hero

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av MadFred:

Ahaa, man lär sig alltid nåt nytt här.
Jag borde inte kommentera då det var nytt för mig, men bra skjutet både ingame och "outgame"

Jo håller med dig!;)

hehe danke

Permalänk

Du har ju inte gjort så mycket, sen gillar jag inte riktigt musiken. CC'n var rikitigt bra. Introt var lite långt för att vara i en OCE då det är en tredjedel av videon.

Permalänk
Medlem

Väldigt bra, men gör lite längre