Spela tillsammans! DayZ

Permalänk
Avstängd

Spela tillsammans! DayZ

Godkväll, tänkte ifall någon är sugen på att spela lite DayZ, har ingen karaktär i nufallet.
Eller om det ligger ute någon Vent kanal eller Mubmle e.t.c.

Såg ingen annan tråd men kanske bara jag som är värdelös på att leta!

Ha det gött!

Visa signatur

ffffffffc

Permalänk
Medlem

Sure, om du har skype så kan du lägga till "rosvaell1".

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Rosen70:

Sure, om du har skype så kan du lägga till "rosvaell1".

det kom jätte olämpligt men mitt internet strular, hoppas vi kanske kan spela vid ett annat tilfälle!

Visa signatur

ffffffffc

Permalänk
Medlem

Jag är också väldigt intresserad.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LucasSj:

det kom jätte olämpligt men mitt internet strular, hoppas vi kanske kan spela vid ett annat tilfälle!

Haha jasså, bara att säga till.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Password:

Jag är också väldigt intresserad.

Got skype? Lägg till mig isåfall, "rosvaell1".

Permalänk
Medlem

Hehe, då kan du bannemig inte ha letat bra

http://www.sweclockers.com/forum/138-arma/1117950-last-hope-d...

Ses i Chernarus!

Visa signatur

CPU: Ryzen 3700X | CPU-Kyl: Alpenföhn Black Ridge + NF-A9x14 | GPU: ASUS Nvidia 1080 Ti 11GB | RAM: Corsair LPX 3000MHz 2x16GB | MB: MSI B450I | Chassi: Sliger SM560 | SSD: Samsung 970 EVO 1TB | PSU: Corsair SF 600W

Permalänk
Medlem

OK, nu har jag tränat upp mig och kan orientera mig till att hitta bra loot och inte ha kål på mina medspelare. Jag kan visa runt nybörjare eller köra med ett team som vill överleva ett tag och få bra gear. Jag kör med en skypekonferens. Skicka PM för att få min skype. Jag är ledig nu och har inga planer annat än att spela Day Z i några dagar.

Har gjort sällskap med uppåt 20 trevliga människor och bara blivit beskjuten av andra två gånger men överlevde båda, så det är inte lika mycket vilda västern som jag befarade.

Permalänk
Medlem

Jag skulle gärna velat ha några fler och spela med!
Så ifall någon av er skulle vilja lira, så kan ni adda mig på skype: Jesper9808

Permalänk

Brukar lira på "se 10" eller "norway 1" och 2. Rädar NW airfield kontinuerligt med några polare. Hälsa på om ni vågar, vi tar inga risker. (KoS) Rör helst inte min cykel baa! >:(

Visa signatur

O2 + ODAC ~ Sennheiser HD 650 ~ Swans M1 ~ BOSE 901 MKIII ~ McIntosh XR14 ~ Luxman L550 ~ Technics SL1210MK2 ~ 1080 TI ~ 7700K@5.0 ~ Noctua D14 ~ AX850 ~ ACER PREDATOR 165Hz ~ Texas Instruments TI82 ~ HHKB Professional 2 ~ WhiteFox ~ Topre Realforce

Permalänk
Medlem

Vi är nu en skypekonferens med fyra personer. Vill ha fler så folk kan teama upp utan en halv dags planerande då man inte behöver vänta på någon.

Permalänk
Avstängd

Tillbaka med allt igen, ifall någon vill spela hör av er PM, skulle vara gött att få ihop ett gäng!

Visa signatur

ffffffffc

Permalänk

Jag är på!

Visa signatur

5800X, Asus dual 4070, 32GB, Fractal newton R2 650 watt, Asus Prime B350-plus , Phanteks 400s vit, Asus TUF VG27AQ1A, Dell U2515H.
https://www.flickr.com/photos/albinivik/

Permalänk
Medlem

Jag har länge letat efter någon/några att spela DayZ med, har haft sporadiskt samarbete med diverse löst folk men ingenting direkt organiserat. Har lång milsim erfarenhet, allt från Warbirds, WWIIOL, OFP/ARMA/ARMA2 et al. Har nog spelat milsims sedan fia med knuff. ARMA har jag kört HC med 6th Sense etc, dock varit lite stilla på den fronten pga hög arbetsbelastning. Nu har det lugnat ner sig lite så det är dags att börja spela lite igen. Om ni är intresserade kan ni PMa mig.

Visa signatur

Min dator
Storrökande, astmatisk hamster i ett rostigt hamsterhjul.

Permalänk
Medlem

Kolla in The Last Hope posten i denna forumdelen

Visa signatur

Jag har en Dator, och den är snabb!

Permalänk

Jag söker också folk att spela med!
SteamID: DrumTiger

Visa signatur

MOBO: ASUS ROG STRIX Z490-F GAMING CPU: i7 10700K (Corsair Hydro H100x)
MEM: Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance LPX GPU: ASUS GeForce RTX 3070 8GB TUF GAMING OC
SSD: Kingston A2000 1TB + 2TB Lagring
PSU: Corsair RM750 CASE: Taurus Gaming Elite
MONITOR: Samsung 34" 3440x1440 1000R + 2x 24" 1920x1080 KEYBOARD: Xtrfy K4 TKL Retro MOUSE: Xtrfy M42 Retro

Permalänk
Medlem

Även jag söker folk att spela med.
SteamID: Natrep

Visa signatur

| AMD R9 3900X | Asus ROG Strix X570-F Gaming | Palit Jetstream 2070 Super | 16GB DDR4 | Noctua NH-D15 |

Permalänk
Medlem

Någon vettig som vill samarbeta och inte behöver hugga en i ryggen för ett gevär?

Är du också trött på att bli dödad av idioter som skjuter en trots att du inte ens har ett vapen? Vill du samarbeta och tänka långsiktigt?

Du bör helst ha spelat i minst 5 timmar och insett hur surt det är att dö men ger inte upp och börjar om.

Lirar på "SE" servrarna.

Skicka PM med Skype.

Permalänk

Jag är också på! Skicka pm med skype eller så finns jag på steam: Aztrum

Permalänk

Skicka gärna ett PM om ni behöver förstärkning! Brukar lira på "SE" servrarna!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R5 | Processor: Intel i7 7700K @ 4,5 GHz | Moderkort: ASUS STRIX 270H GAMING | RAM: Corsair 16 GB 3000 MHz VENGEANCE | Grafikkort: GainWard 3070 | Nätaggregat: Fractal Design Integra 750W | Skärm: ROG PG278QR | Tangentbord: Steelseries Apex 7 | Mus: Zowie EC1-A | Musmatta: Steelseries Qck | Ljud: SteelSeries Arctis 7 & Edifier system

Permalänk

Tja är oxå sugen på att lira
SteamID : TapperMunk

Visa signatur

* 🖥️ i9 13900KF | Z790 | 32GB G.SKILL | RTX 3080 Ti | 27" 16:9
* ⌨️ Xtrfy K2 RGB | 🖱️ Logitech Pro | 🎧 Logitech Pro X | 🖥️ Predator XB273UGX

Permalänk

Skype: Clairvoyants1
Har bara lirat lite smått än så länge men är grymt sugen på att få lira med någon.
Bara adda på steam och skriva Dayz om ni vill lira.

Visa signatur

Huvv´e dumt får kroppen lida

Permalänk
Medlem

Gelare på Steam, adda adda!

Permalänk
Administrativ avgift

Skype: trisse23

Visa signatur

Jonsbo i100| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | SF600 | Samsung G9 49 | Vive Focus 3 | Noctua fans | Custom loop

Permalänk
Medlem

Vi är fortfarande ett gäng. Just nu fem tillsamans som promenerar i norr med mumble och 13 - 14 st i skype. Kan väl gå ihop med en annan erfaren grupp eller fortsätta ta emot folk.

Permalänk
Medlem

Vi är en grupp med några personer som lirar, ju fler ju bättre, vi kör på en TS3 server och har en skypechatt
PM:a

Permalänk
Medlem

Vi är 2 seriösa spelare som letar efter 2 till, ni ska spela bra och ha ok gear och använda TS3, vi kommer snart ha en egen server och vi har redan en egen TS3 server. (Hans speltider är lite begränsade när det gäller vardagar, då han brukar lira till runt 24, kan ibland hända att han spelar längre, jag å andra sidan kan spela längre än så)

Vi har båda 2 konton var, nyligen införskaffat oss vårat andra konto för att kunna geara upp för 2 olika sorters spelstilar.
För närvarande kör jag med L85(dog precis med min andra...) och han med DMR men har en AS50 i sin backpack som används när det är dag, båda har NVG på våra mains.(L85 på sin andra karaktär) (Mk48 på sin 3je)

Skulle va ett stort plus om ni med skulle kunna tänka er 2 konton(Men inget måste)
Gear är inget problem att lösa, vi kommer dock inte ta några risker när vi gearar upp er ifall det skulle behövas, vi kommer köra våra andra karaktärer och kompisen kommer köpa ett 3je konto som han i så fall kommer hjälpa till med tills vi alla har full tillit till varandra. Er spelstil kan va vad som, bara ni är bra på det ni gör och kan spela i grupp.

Permalänk
Medlem

Började med spelet igår och letar efter någon/några som är villiga att hjälpa en nybörjare.

Permalänk
Hedersmedlem

To33ew @Skype.

tänkt o spela ikv. skulle börjat i fredags men fick skjuta på det tills idag..
värt o tänka på, jag har aldrig spelat DayZ innan och kanske behöver lite hjälp så att man kommer igång.

Visa signatur

MODERKORT: ASRock Z68 Extreme4 | CPU: Intel Core i5 2500K | CPU Kylare: Noctua NH-D14 | RAM: Corsair 16GB 1600Mhz Vengeance |
GPU: GTX 580 1536MB X2 SLI | PSU: Corsair TX 850W 80+ Bronze M | Chassi: Fractal Define Arc | Skärm: LG IPS Panel
Guide: Hur man gör rent i sin dator.

Permalänk

Någon som skulle kunna hjälpa en nybörjare att hitta rätt i DayZ har gett det några försök ensam men har bara fått massa zombies på mig som dödat mig efter någon minut. Skype = hhjalmarheld