Userscript: Filtrera bort ointressanta trådar

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Zuggmate:

Man behöver inte Tampermonkey fr o m version 1.1.3.

ok, läste visst inte alla inlägg, men i vilket fall som helst så funkar det hur bra som helst och inte märkt av något som kan vara dåligt på något sätt.

hur skall man installerar scriptet när man inte har Tampermonkey? är det bara att klicka på installera sen är det klart?

Visa signatur

MODERKORT: ASRock Z68 Extreme4 | CPU: Intel Core i5 2500K | CPU Kylare: Noctua NH-D14 | RAM: Corsair 16GB 1600Mhz Vengeance |
GPU: GTX 580 1536MB X2 SLI | PSU: Corsair TX 850W 80+ Bronze M | Chassi: Fractal Define Arc | Skärm: LG IPS Panel
Guide: Hur man gör rent i sin dator.

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av To33e:

hur skall man installerar scriptet när man inte har Tampermonkey? är det bara att klicka på installera sen är det klart?

Jag installerade det genom att dra filen från skrivbordet till Chrome och sedan klicka på Continue och sedan Add. Men nu testade jag att klicka på länken, och det var ännu enklare, för man behövde bara klicka på Add.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Zuggmate:

Jag installerade det genom att dra filen från skrivbordet till Chrome och sedan klicka på Continue och sedan Add. Men nu testade jag att klicka på länken, och det var ännu enklare, för man behövde bara klicka på Add.

aha okej, detta borde kanske sweclockers implentera utan att behöva använda ett script kanske ta ett snack med någon webansvarig?

Visa signatur

MODERKORT: ASRock Z68 Extreme4 | CPU: Intel Core i5 2500K | CPU Kylare: Noctua NH-D14 | RAM: Corsair 16GB 1600Mhz Vengeance |
GPU: GTX 580 1536MB X2 SLI | PSU: Corsair TX 850W 80+ Bronze M | Chassi: Fractal Define Arc | Skärm: LG IPS Panel
Guide: Hur man gör rent i sin dator.

Permalänk
Medlem

Helt perfekt, grymt att det finns personer som dig

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk

Bra jobbat!

Permalänk

Installerade detta för min sekundära webbläsare, firefox, MEN OPERA DÅ!? ;_;

Visa signatur

« CITERA FÖR SVAR »

CPU: AMD Ryzen 7 3700X ║ MB: ASUS X570-PLUS ║ RAM: 32GB ║ GPU: GeForce GTX 1080 ║ PSU: EVGA SuperNOVA 750 G2 ║ SSD: Samsung 970 EVO+ 500GB ║

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av HElephant:

Installerade detta för min sekundära webbläsare, firefox, MEN OPERA DÅ!? ;_;

Jag vet tyvärr inte hur man installerar userscript i Opera, men om den har stöd för det kan du säkert hitta någon bra guide på nätet.

Anledningarna till att jag valt att fokusera på Firefox och Chrome är 1) att det är dem jag själv använder, 2) att det är dem de flesta på SweClockers använder och 3) att jag vet att det funkar i dem.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem

funkar inte i nyaste x64 opera för mig. annars bra iniativ

Permalänk
Medlem

Bra jobbat! Ska pröva så fort jag kommer hem!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 3900X
ASUS GTX 1080 Ti Strix OC
32 GB Corsair Vengeance RGB RAM
Samsung CF791 3440x1440 @ 100 Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av HElephant:

Installerade detta för min sekundära webbläsare, firefox, MEN OPERA DÅ!? ;_;

Skrivet av Zuggmate:

Jag vet tyvärr inte hur man installerar userscript i Opera, men om den har stöd för det kan du säkert hitta någon bra guide på nätet.

Anledningarna till att jag valt att fokusera på Firefox och Chrome är 1) att det är dem jag själv använder, 2) att det är dem de flesta på SweClockers använder och 3) att jag vet att det funkar i dem.

Skrivet av solger:

funkar inte i nyaste x64 opera för mig. annars bra iniativ

http://www.opera.com/docs/userjs/using/#writingscripts

Thank me later

Sjukt nice initiativ iaf!

Visa signatur

*Citera för svar*
Work smart, not hard.

Permalänk
Medlem

Ser att det har kommit uppdateringar de senaste dagarna. Vad har förändrats, märker inget?

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av jocke92:

Ser att det har kommit uppdateringar de senaste dagarna. Vad har förändrats, märker inget?

Den som det visste. Jag har inte uppdaterat något på ett bra tag, och jag har ingen aning om varför det spammas ut uppdateringar. (Jag får dem också.)

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers