Permalänk

Du skulle kört svart sleeve, men denna dator är otroligt snygg så du får 5p!

Permalänk
Medlem
Skrivet av nikoglas:

Du skulle kört svart sleeve, men denna dator är otroligt snygg så du får 5p!

Tack så mycket

Visa signatur

Stay cool..watercooled...

Permalänk

Du har inte ditt gammla 5870 kvar till salu?

Visa signatur

Antec three hundred Asus P5Q3 Deluxe e8400@3.4ghz ddr3 1333mhz western digital blue caviar 320gb asus 9600gt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Guldbamser:

Du har inte ditt gammla 5870 kvar till salu?

Det är tyvärr sålt för länge sen

Visa signatur

Stay cool..watercooled...

Permalänk
Hedersmedlem

fin brytning med vita detaljer i chassit! 5p. hur är NZXT belysningen? något du kan rekommendera?

Visa signatur

MODERKORT: ASRock Z68 Extreme4 | CPU: Intel Core i5 2500K | CPU Kylare: Noctua NH-D14 | RAM: Corsair 16GB 1600Mhz Vengeance |
GPU: GTX 580 1536MB X2 SLI | PSU: Corsair TX 850W 80+ Bronze M | Chassi: Fractal Define Arc | Skärm: LG IPS Panel
Guide: Hur man gör rent i sin dator.

Permalänk
Medlem
Skrivet av To33e:

fin brytning med vita detaljer i chassit! 5p. hur är NZXT belysningen? något du kan rekommendera?

Tackar jo jag tycker NZXT ljusslingan fungerar väldigt bra, i alla fall den vita. En kompis till mig har också NZXT ljusslinga men rött och han hade problem med den, en efter en dog dioderna och tillslut fungerade ingen. Kan ha varit ett måndags exemplar :/ men jag rekommenderar den i alla fall

Visa signatur

Stay cool..watercooled...

Permalänk
Medlem

Riktigt nice!

Visa signatur

Asus cx55 Vibe Chromebook
MacBook Air M1 16gb/256gb
Komplett Khameleon i7 9750h gtx1660ti
Project Lian Li PC-X900 Enermax Edition
Project Fractal Design Arc Mini

Permalänk
Medlem

På en av bilderna har du CPU - 120rad - GPU - pump, men bilderna efter har du CPU - GPU - 120rad - pump.
Hade det inte varit bättre om man kylde vattnet i 120raden innan den går till GPUn, eller ordningen av komponenter i en kylslinga har kanske ingen betydelse?

Permalänk
Medlem
Skrivet av biorrith:

På en av bilderna har du CPU - 120rad - GPU - pump, men bilderna efter har du CPU - GPU - 120rad - pump.
Hade det inte varit bättre om man kylde vattnet i 120raden innan den går till GPUn, eller ordningen av komponenter i en kylslinga har kanske ingen betydelse?

Exakt, ordningen har minimal betydelse, som bäst kanske man tjänar 2 grader eller liknande

Visa signatur

Stay cool..watercooled...

Permalänk
Medlem

Vad fick du för temps på cpun?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Callema:

Vad fick du för temps på cpun?

som mest efter några tester så var det 55 grader, måste tänka på att mina gpuer är i samma loop så jag tycker det är OK temps

EDIT: Woops menade 65 grader

Visa signatur

Stay cool..watercooled...

Permalänk
Medlem

Väldigt stil rent bygge! Gillas mycket!!:) 5 p av mig:)

Permalänk

5/5 grymt snygg färgkombo o sleevning.

Visa signatur

EVGA 980 GTX SC | AMD Ryzen 2600 | ASUS B450-F | 16Gb Corsair 3000Mhz CL16 | Corsair 850w | Corsair 600T

Permalänk
Medlem

de första bilderna (meeh)
skrollar ner (shit just got serious! O.O)