E3 2012, Diskussionstråd!

Permalänk
Medlem
Skrivet av landizz:

Redan visats.

Längtar dock och se från EA, även om de suger så kan de leverera

;((((

Jo EA spelen vill jag se. MoH och NFS <3

Permalänk
Medlem

Här kan du se ett klipp av Tomb Raider streamen: http://www.gametrailers.com/video/e3-2012-tomb-raider/730937

Permalänk
Medlem

EA ska gå på nu. Inte fel av mig

Permalänk
Medlem

EA är väl om 30 minuter?

Permalänk
Medlem

Tomb Raider såg väldigt snyggt ut, men det var en rak bana/shooting gallery på demot.

Permalänk
Medlem

Har lagt till några fler stream, vissas hade problem med GT.
Microsoft presskonferensen finns nu på gamespot, länk första inlägget.

Visa signatur

Ryzen 9 3900X | Noctua NH-U12A | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS TUF GeForce RTX 3080 10GB Gaming | Corsair Vengeance PRO 32GB 3200MHz | Seasonic FOCUS Plus 750W | Samsung 970 EVO 1TB | 4 x 1.92 TB Intel SSD | Fractal Design Define C TG | Windows 10 Pro

Xeon E3-1241 V3@3,5GHz | Cooler Master Hyper 212 Evo | Supermicro - X10SL7-F | Samsung 32GB 1600MHz ECC | Evga Supernova G2 850W | WD RED/Segate Ironwof - 50TB | Fractal Design Define R5 | Unraid 6.7

Permalänk
Medlem
Skrivet av landizz:

Samma här, sitter ändå på 100/10 fiber

Jo, är nog snarare deras servrar som är överbelastade

Visa signatur

"Att installera AMD-drivrutiner är lite som en Svensson-variant av rysk roulette.." //Kazuo

Permalänk
Skrivet av Myrmeldjyr:

Bohemia Interactive. Vet inte när det är dock :S Dom kanske bara har ett bås. Men vore konstigt.

BIS har aldrig haft någon stor fjäskig presentation. Dom har som vanligt ett bås som öppnas imorgon. Mer info om deras närvaro finns här och på deras twitter/facebook-kanaler. Dom har dock nyligen tillkännagett en ny DLC till Arma2, Army of the Czech Republic, som kommer innehålla ett gäng nya enheter och 2 banor.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk

gamespot verkar vara den som ligger först av alla streams och i hd Hoppas bara den inte laggar sönder som på microsofts presskonferans i slutet

Visa signatur

Moderkort: Asus Maximus VI Hero CPU: i7 4770k RAM: G.Skill Ares 16GB
PSU: Corsair TX Series 650W GPU: GIGABYTE GTX670 OC
Chassi: Antec P280 Cpu-Kylare: Stock SSD: Samsung 840 EVO Series 250GB
OS: Windows 10 Pro x64

Permalänk
Medlem

Inte haft några problem med Gamespot än så länge, så HD 100% av tiden.

Jag tyckte CoD var sjukt snyggt första jag spelade det första spelet på PC, samma med tvåan. Tråkigt att det skulle "sluta" så här..

Visa signatur

mjau

Permalänk
Medlem

SimCity såg faktiskt intressant ut.

Visa signatur

5900X & 6700 XT

Xperia 1 mk. V

Permalänk
Skrivet av MrAdde:

Är det bara jag som är fett taggad inför Halo 4?

Trollar du?

Permalänk
Medlem

Fan vad värdelös BF delen var. Hade hoppats på lite gameplay från Armored kill.

Permalänk
Medlem

EAs presentation är ett sömnpiller hittills. De verkar ha förstört Dead Space också genom att göra det till en Gears of War kopia. FPS FPS FPS FPS. Tröttnar folk aldrig på samma typ av spel?

Permalänk
Medlem

Haha vafan ännu ett fps. Har EA inga andra IP? EDIT: oj det var fortfarande MOH

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Blev jävligt besviken på EA =/
Sen så hoppades man på ett Mirror's Edge 2 även fast det var ganska osannolikt
Hoppas NFS är nåt..

Tomb Raider såg sjukt roligt ut. Lite som hunger games men större löv it

Permalänk
Medlem

Dom visade inte det som var bäst med första nsf Mw. Man såg inget customiza bilen klipp.

Permalänk
Medlem

Å så kör vi lite fler fps fps fps fps fps

EA var ännu sämre än MS. Hoppas Ubisoft har ngt att komma med annars får man hoppas på Nintendo. Inte ett enda intressant spel hittills.

Permalänk
Medlem
Skrivet av matnojje:

Dom visade inte det som var bäst med första nsf Mw. Man såg inget customiza bilen klipp.

SVafan håller dom på med x/

Ska vara street style, med customization och allt det där.
Snacka om att dom inte lyssnar på fansen..

Permalänk
Medlem
Skrivet av ozo64:

Å så kör vi lite fler fps fps fps fps fps

EA var ännu sämre än MS. Hoppas Ubisoft har ngt att komma med annars får man hoppas på Nintendo. Inte ett enda intressant spel hittills.

Ja mycket fps men sim city och nfs tycke jag verka intressanta.

Permalänk
Medlem
Skrivet av FknDemo:

SVafan håller dom på med x/

Ska vara street style, med customization och allt det där.
Snacka om att dom inte lyssnar på fansen..

Det känns som dom skippat på den biten eftersom att dom körde på en stock Porsche.

Permalänk
Medlem
Skrivet av furuliden:

Trollar du?

Det såg ju faktiskt riktigt roligt ut!

South Park, Resident evil 6, Crysis 3, Splinter Cell, Halo 4, Lost Planet 3 och Tomb Raider har alla sett riktigt bra ut!
Men jag kanske bara är svag för spel och som inte kräver så mycket för att ha en rolig upplevelse.

Permalänk
Medlem

Rockstar har varit frånvarande än så länge. De dyker väl upp under sonys presskonferans. Nya most wanted såg ut som burnout paradise fast med snutar . Får hoppas på ett nytt midnight club...

Permalänk
Medlem

Jag blev besviken när jag såg att vi svenskar måste betala nära 50% mer än jänkarna för BF3 premium. Jag hade tänkt att köpa det men nu skiter jag i det

Visa signatur

"Att installera AMD-drivrutiner är lite som en Svensson-variant av rysk roulette.." //Kazuo

Permalänk
Skrivet av Mr. Bravo:

BIS har aldrig haft någon stor fjäskig presentation. Dom har som vanligt ett bås som öppnas imorgon. Mer info om deras närvaro finns här och på deras twitter/facebook-kanaler. Dom har dock nyligen tillkännagett en ny DLC till Arma2, Army of the Czech Republic, som kommer innehålla ett gäng nya enheter och 2 banor.

Tack för information. Läste detta om Czech Army. Riktigt, riktigt nice!

Permalänk
Medlem
Skrivet av felxi:

Jag blev besviken när jag såg att vi svenskar måste betala nära 50% mer än jänkarna för BF3 premium. Jag hade tänkt att köpa det men nu skiter jag i det

Ja 50% är överdrivet. Men 25% dyrare blir det ju pga. moms i alla fall då de inte listar priser inklusive sales tax i USA.

Permalänk
Medlem
Skrivet av THE AL3X:

Rockstar har varit frånvarande än så länge. De dyker väl upp under sonys presskonferans. Nya most wanted såg ut som burnout paradise fast med snutar . Får hoppas på ett nytt midnight club...

Tror det är mer eller mindre bekräftat att Rockstar inte har någon närvaro. De har inte varit med på många år. Har du tur så visas en trailer eller något.

Visa signatur

Fractal Meshify C | Phantek AMP 1000W PSU | AMD 5800X3D | Noctua NH-U14S | 32GB RAM | AMD Radeon 7900 XTX | Pro-Ject Pre Box Digital S2 | Beyerdynamics DT 900 Pro X | LG 27GP850 / Zowie XL2546k | Sony A90J
[/color]

Permalänk
Medlem

synd att ubisoft har förstört en så bra spel titel som farcry. Andra spelet var ju inte ens värt att bli kallat farcry, 3an ser ju helt jä**a värdelöst ut också...

Permalänk
Medlem
Skrivet av mirre55:

Ja 50% är överdrivet. Men 25% dyrare blir det ju pga. moms i alla fall då de inte listar priser inklusive sales tax i USA.

500kr = 70 usd.
70-50=20 dollar skillnad
20/50=0,4=40%

Sen sa jag "nära 50%", så jag tycker inte att jag var helt ute och cyklade. Det där med sales tax i usa visste jag dock inte... Betyder det att de får betala 50 usd + momsen, eller hur fungerar det där?

Visa signatur

"Att installera AMD-drivrutiner är lite som en Svensson-variant av rysk roulette.." //Kazuo