Permalänk
Medlem

Bygel till knapp på ett diNovo Edge

Hej
Tänkte först ge en känga till logitech support som inte alls kunde hjälpa mig med en utsliten bygel till mitt diNovo edge. Istället gav dom mig en rabattkod på 50% i deras shop. Snacka om miljöförstörelse att köpa ett nytt tangentbord och kasta bort det befintliga för att en bygel, till en knapp är utsliten.
Tänkte höra om någon har en aning om var jag kan få tag på en sådana här extradelar? Hört att Inet har en låda med massa trasiga grejer man kan plocka extradelar från, någon som kan bekräfta det? Ingen som annars har ett trashat som skulle kunna avvara en bygel?
Knappen sitter alltså i själva plattan med två byglar, varav en är trasig.

Visa signatur

939 is still alive.

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av B3rger:

Hej
Tänkte först ge en känga till logitech support som inte alls kunde hjälpa mig med en utsliten bygel till mitt diNovo edge. Istället gav dom mig en rabattkod på 50% i deras shop. Snacka om miljöförstörelse att köpa ett nytt tangentbord och kasta bort det befintliga för att en bygel, till en knapp är utsliten.
Tänkte höra om någon har en aning om var jag kan få tag på en sådana här extradelar? Hört att Inet har en låda med massa trasiga grejer man kan plocka extradelar från, någon som kan bekräfta det? Ingen som annars har ett trashat som skulle kunna avvara en bygel?
Knappen sitter alltså i själva plattan med två byglar, varav en är trasig.

Måste det vara från ett likadant tangentbord eller är det en generisk del som finns i många olika?

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem

Som jag förstår så är den speciellt anpassad till edge. Kan hända att logitechs andra tangentbord med "laptop-känsla" har likadana.

Visa signatur

939 is still alive.

Permalänk
Medlem

sno en från en knapp du aldrig använder.

Visa signatur

[Asus P5Q-E] [Q6600 G0 @ 3,6 ghz] [Scythe Yasya] [Gigabyte Gtx 460 1gb] [4x2 Gb Kingston HyperX PC8500] [OCZ ModXstream Pro 700 W ] [Crucial M4 128 gb ]
HTPC - AMD Athlon X2 5050e - M4N78-VM - Kingston HyperX 2 GB - Seagate 7200.12 1 TB - Seagate Green SATA III 2TB

Permalänk
Medlem

Tänkte också på det, men ser ju så förbannat fult ut. Det är min sista utväg.
Är det bara jag som är chockad över logitechs otroligt dåliga support? Jag menar, köper man ett tangentbord för dryga 1500 (när jag köpte det) så måste det ju finnas reservdelar till utslitningsdetaljer.
Väntar på svar från Inet, ifall de har en liggandes.

Visa signatur

939 is still alive.