Permalänk
Medlem

Bytt batteri på andra bilen, en passat -96'a f.ö, sen sluta gaspedalen att funka, bilen går på varvstopp eller tomgång. Allt där emellan händer typ inget på. Vajer och allt är intakt. Sitter nu o funderar på om jag ska skjuta sönder biljäveln på söndag.

Visa signatur

Polaris Sportsman 570 X2 Nordic Pro, ja just ja, och en medioker data har jag också 😁

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Packat om kaffe i vanlig ordning och varit på Smiling Faces lager, plocket nåra av deras skitordrar:)

Permalänk

Gått i skolan...
Sedan var det en i årskurs 3-4 som vred på en "kran" på bussen ( vilket visade vara luften antar jag ) bussen stog och varvade i 20 min han hållde på att gasa och härja sedan går han ut efter 20 min och ser "kranen" vrider tillbaks den frågar ungen han erkänner efter tjat sedan var det bara att tuta och köra

Mvh: Eric
Ps: Jag vart godkänd att varit medlem i 3månader

Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.

Permalänk
Medlem

Var driftsättning idag av det talade utrymningslarmet (SAC Nordic) på det aktuella stället där jag är. Var lite stressigt i morse då brandbefälsmikrofonen ej var monterad p.g.a en massa hinder som vanligt. Men jag blev klar precis i tid. Allt fungerade och inga felkopplingar. Hade dock gjort en impedansmätning av slingorna veckan innan och rättat till det jag kallar för ''vi har det bra och skiter i allt bara vi får betalt'' fel...

Permalänk

mest svurit hela dan

Visa signatur

Simlärare

Permalänk
Entusiast

Jag har misslyckats med CFD. Det ska virvla men det gör det inte. Får inte alls ordning på skiten och instruktionerna är sämre än sämst. Nu ger jag upp och tänker titta på QI resten av kvällen.

Visa signatur

Q9450, HD4850, 8 GB DDR2 800 MHz, 3x750 GB, Antec 300, Dell 2408WFP, U2410, Qnap TS-419p+ 4x2 TB Samsung F4, Asus UL30A-QX056V, Logitech Z-680, Sennheiser HD380pro, M-Audio FastTrack Pro, Ibanez sa160qm, Ibanez TB 15R, Zoom 505II, Ibanez GSR 200, Ibanez SW 35, Cort AC-15, Squier SD-3 BBL, Yamaha PSR 270, Røde NT1-A, Nikon D200, Nikkor 18-70/3,5-4,5, 70-300VR, 50/1,8, 28/2,8, Tamron 17-50/2,8, 90/2,8, Sigma 30/1,4, SB-800, SB-25, SB-24

Permalänk
Medlem

Har varit i skolan till klockan två då jag slutade. Fick en arbetsuppgift rättad på fordonslektionen så nu är det vara försöka hugga någon så man kan ta tag i den där servicen man ska göra.
Kom hem hursom vid tre, efter bussresa på 50 minuter. Sen dess har man suttit framför datorn. Repeat imorgon med troligtvis.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Speldator: Fractal Design R4 / ASRock Z77 PRO3 / I5 3570K @4.0 Ghz / Corsair Vengeance LP 8GB / Cooler Master Hyper 212 EVO / Gigabyte HD7950 Windforce @Stock / Fractal Design Integra 650W / 500GB WD Caviar Black / 1TB WD Caviar Blue

Permalänk
Medlem

Frostat av mitt frysskåp eftersom det var hög tid. Funkade rätt bra med den billiga isskrapan till bilen. Mycket is blev det.

Glad påsk allihopa!

Visa signatur

I'd tell you a chemistry joke... But all the good ones Argone

Permalänk
Medlem

Jobbar, tjänar pengar gräset.

Permalänk
Medlem

Cyklat (turfat) ett par mil, var länge sen sist pga skador. Gick hyffsat bra men är inte helt återställd.

Sedan blev det till att testa lite hopprep - knän ogilla men fossingarna klagade inte så mycket. Blev även lite stretch och sparkar i luften, gick bra med ena benet men vänsterknät tyckte inte om vridningen. Suck, blir mycket för läkarn att klämma och klura på imorgon.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem

Var nere och hälsade på farmor och farfar över påskhelgen, så idag har jag ägnat mig åt att köra hem (40 mil). Passade på att stanna till vid Hornborgarsjön och tittade på tranor, var tydligen rekordår med 26k tranor

Visa signatur

På A svarar jag B, och på C vill jag höra om frågan.

Permalänk
Medlem

jag fick ett jobb idag! =D

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marticus:

jag fick ett jobb idag! =D

Grattis! Vad för jobb?

Permalänk
Medlem
Skrivet av MakubeX:

Grattis! Vad för jobb?

Ett över sommaren, ca 10-11v 7-4 m-f! Så när jobbet är slut så blir det en gamingdator igen:D 4 år sen jag sålde min gamla, gissa om jag e trött på xboxet!

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Medlem

Har skickat in ansökan till högskolan, blev KTH Civilingenjör Farkostteknik som första val Har 0,1p över gränsen på högskoleprovet jämfört med förra året, så hoppas att jag kommer in.. Annars blir det nog ett studiefritt år

Permalänk
Medlem

Har joggat och kört lite armhävningar 20 stycken, ska försöka fixa vikten lite mera nu

Visa signatur

R4 Titan, 5800x, 16 Gig , Dell U2410, G502 ,Philips HP 800 hörlurar, Ducky shine 3 cherry black, Nvidia 3070, Samsung 840 basic 250 GB, WD blue 1TB m2 SSD
"Where knowledge ends, religion begins." -- Benjamin Disraeli"

Permalänk
Medlem

Inte så jättemycket. Kommit hem ifrån festen igår, och nu har man precis varit på bio. Kollade på Battleship, och blev faktiskt positivt överraskad!
Klart sevärd enligt mig

EDIT: Kollat på Alcatraz också. Helt okej den också.

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

Jobbat och åter jobbat.
Slängt undan lite sparande.
Nu vankas det arkiv x och någon macka

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Konstaterat att insprutningen på Passaten har gett upp. Vart till skjutbanan och trimmat in pistolerna inför helgens tävling.

Visa signatur

Polaris Sportsman 570 X2 Nordic Pro, ja just ja, och en medioker data har jag också 😁

Permalänk
Medlem

Sitter och letar frilansuppdrag inom After effects. Svårt som stryk, trots flera år i branschen.
Nån som har nått tips?

Permalänk
Sötast

Blivit pappa för andra gången oO

Hyfsat oväntat också då det inte var planerat förräns den 15e maj

Permalänk
Medlem

Haft en riktigt tråkig dag idag, käkat hamburgare och sovit

Permalänk

Jobbat hela natten. Nu på morgonen har jag tagit några öl och köpt Trials Evolution på boxen. Nu väntar jag bara på att klockan ska bli 11:00 så pizzerian öppnar, jag ska nämligen ha en Fet jävla kebab. Sen ska jag sova i 10 timmar innan nattjobbet börjar.

Visa signatur

Snabbare än Bolt på Jolt ⚡

Permalänk
Medlem

Vaknat sen sökt jobb

Visa signatur

Processor: 2500K @ 4,3 GHz. Moderkort: Asus P8Z68 DELUXE: Ramminne: Corsair 8GB ram LP Blue. SSD: Corsair 120 GB. Nätagg: Corsair TX 650w 80+. Grafikkort: 6970 CF. HDD 1 TB. Chassi: Fractal Design ARC.

Permalänk

idag ätit lite sett på en film. och nu skissar jag på en läxa som skall vara färdig imorgon sen blir det tvättning av kläder och sen söka jobb kolla lägenhet och senare äta lunch samt gymmma fan mye idag...

Permalänk
Medlem

Inte mycket änsålänge!
Spelat BF3 och Aion.
Men nu är det dags att tvätta, sen ska jag fixa käk. Och idag blire hemmagjord pizza!

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

fixat med lyan, köpt en grill och 10 säckar kol, bör väl klara sig någon helg med detta :S

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Vaknade för ett tag sedan, var på konsert med Feed Me och Flyx Pavilion igår. Galet röj

Visa signatur

På A svarar jag B, och på C vill jag höra om frågan.

Permalänk
Skrivet av akka:

Vaknade för ett tag sedan, var på konsert med Feed Me och Flyx Pavilion igår. Galet röj

Du med!? Röj som fan, men helvete vad lökigt det var. Blev så jävla uttorkad att jag nästan pissade damm haha

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk

Tvättade bilen grundligt i morse, sparkade fotboll med barnen och spårade med hunden.
Nu ska det slappas ett tag innan middagen, för att sen avsluta kvällen med BF3 eller film.

Visa signatur

Lite eldrivna saker....