Permalänk
Medlem
Skrivet av Sim0nT:

Riktigt fin dator! Jag tycker att de vita led lysena passar perfekt till färgschemat, nåt som många andra nog inte hade tänkt sig innan de ser datorn

Tack så mycket!:)

Visa signatur

Lian Li PC-011D XL | Asus Crosshair VIII Formula| Ryzen 9 5950X | G-Skill Trident Z NEO 32GB 3600Mhz | MSI RTX 3080 Suprim X | Corsair AX850 Titanium | Custom vattenkylning | ASUS PG329Q

Permalänk
Avstängd

Visa gärna bilder på era datorer om ni har några snygga färger i burken!
(Eller fula för den delen, så at vi vet vad vi inte ska göra...)

Permalänk

Vit/blått

Permalänk
Avstängd

Vill gärna se erat galleri om ni har byggt en vit/blå dator

Permalänk
Medlem

Blanksvart/koppar mums

Visa signatur

Asus Maximus IV Code | i7 7700k | 16gb 3000 CL15 Corsair Vengeance LP | EVGA Geforce GTX 980ti ACX+ SC | Fractal Design Newton R2 800w Modular | 256GB Samsung 840 | 2x1TB WD | Silverstone R03 | Noctua NH-C14 |

Permalänk
Medlem

Rött svart visste man att den skulle leda, är ju lite mainstream

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag röstade övrigt. Jag går på funktion före färg. Visst om komponenten i fråga finns i olika färger och det inte är någon prisskillnad så tar jag den som är mest stilren (alltså inga konstiga färger). Ska det sitta inuti datorn spelar det ju ingen roll för det syns ju ändå inte.

Permalänk
Medlem
Skrivet av emilgf:

Man vet väl fortfarande inte vad det är för nåt man köper? Om nån säger till en färg blind, "detta är lila" tror du att den personen förstår vad det egentligen är?

Total färgblindhet är oerhört ovanligt.

Det som vanligtvis kallas färgblindhet, är oförmåga/svårighet att skilja på Rött och Grönt,
övriga färger uppfattas dock helt normalt.

Fo3

Visa signatur

“There will be people that are burdened by only having the capacity to see what has always been instead of what can be.
But don’t you let that burden you.”

Permalänk

Svart orange ser underbart ut