BF3 "cheaters" Tog inte lång tid

Permalänk
Medlem
Skrivet av Söderbäck:

Va? Måste man ha godkännande av MS för en beta?

Betan finns på konsoller också, tyvärr.

Permalänk

Är alltid lika trevligt när man stöter på en fuskare, 5 pers säger att de reportat honom, och han svarar "Report me all you want, I've been cheating for 4 months and DICE haven't done anything."

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem

Förstår mig inte på fuskare. Seriöst, vad är det som är så kul med att fuska? Man förstör verkligen hela spelet. Skaparna av multiplayer spelen borde ha bättre bann grejer. På konsol borde det bli perm bann från xboxen/ps3an så dom lär sig.

Permalänk
Medlem

Tror jag aldrig har stött på en fuskare i Battlefield 3. Är de några speciella servrar som de brukar vara fuskare på? så man vet iaf.

Visa signatur

SPELDATOR
FRACTAL NORTH MESH BLACK ASUS ROG STRIX B550-E GAMING AMD RYZEN 7 5800X3D FRACTAL LUMEN S36 V2 ASUS TUF GEFORCE RTX 3070 8GB GAMING OC G.SKILL TRIDENT Z NEO 32GB 3600MHZ KINGSTON KC3000 M.2 GEN 4 1024GB CORSAIR RM750X

KRINGUTRUSTNING
LG OLED42C2 HP X27Q VORTEX TAB 75 LOGITECH G303 SWECLOCKERS MUSMATTA HEXAGON LOGITECH G PRO X WIRELESS YAMAHA YAS-207

Permalänk
Medlem

Lite kul när man tittar i denna tråd efter så lång tid. Går man in på de spelare folk lagt fram på battlelogen så verkar sidorna inte finnas längre. Är det så att dice tagit bort dessa spelare från battlelogen. Det innebär ju att dom iallafall försöker stoppa fuskarna genom att strypa kontorna.

Visa signatur

Min Dator: [Låda: Cosmos 2] [Nätagg: Corsair AX PRO GOLD 1200Watt] [Processor: I7 3770 Stock] [Moderkort: Asus ][Ram: 16Gb Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz][Grafikkort: 2 st EVGA GeForce GTX 580 i SLI][Lagring: 4st SSD 240 Gb (Windows) + 1,5 TB]

Permalänk
Medlem
Skrivet av MjGroggy:

Lite kul när man tittar i denna tråd efter så lång tid. Går man in på de spelare folk lagt fram på battlelogen så verkar sidorna inte finnas längre. Är det så att dice tagit bort dessa spelare från battlelogen. Det innebär ju att dom iallafall försöker stoppa fuskarna genom att strypa kontorna.

De kan ha bytt namn så att de ej längre syns på samma länk som förut. Dice bannar inga fuskare, de återställer bara stats så att de kan börja fuska igen...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marcusk:

De kan ha bytt namn så att de ej längre syns på samma länk som förut. Dice bannar inga fuskare, de återställer bara stats så att de kan börja fuska igen...

Så synd!!

Visa signatur

Min Dator: [Låda: Cosmos 2] [Nätagg: Corsair AX PRO GOLD 1200Watt] [Processor: I7 3770 Stock] [Moderkort: Asus ][Ram: 16Gb Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz][Grafikkort: 2 st EVGA GeForce GTX 580 i SLI][Lagring: 4st SSD 240 Gb (Windows) + 1,5 TB]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Navve:

Kontakt annons? finns det kärlek på sweclockers?

Ville ha några o spela med hade jag tänkt snarare
lite sen reply btw men har inte sett denna lol.

Visa signatur

Ryzen 5 5600, MSI B450 Tomahawk Max, 2x8 gb kingston reaper 3200 mhz Gigabyte GTX 1660 Super OC och nätagg be quiet 700w SSD: 120 gb pny cs 900, Kingston Fury 1 tb, wd blue ssd 500gb