Vilka data distributörer finns det kvar?

Permalänk
Medlem

Vilka data distributörer finns det kvar?

!MOD får flytta tråden om det är fel sektion!

Kan nån tipsa mig vilka kända data distributörer som finns kvar, några har ju lagt ner osv.

En som jag tycker har bra vilkor är gandalfdata men deras inköpspriser har jag ingen aning om.

Hittade en stor data distributör kommer inte ihåg namnet men dem ville att man skulle handla minst 200.000kr och sen var det nån handpenning på det också sånna undvilker jag då jag kommer köra i liten skala om inte företaget börjar växa snabbt förstås så tipsa mig.

Det jag ska köpa in är komponenter som moderkort, cpu, minne, hd, chassi, psu och gfx.

Mvh

Permalänk
Avstängd

kolla på olika grossister om du ska massinköpa annars om det är i mindre antal så gäller det inet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nasra:

!MOD får flytta tråden om det är fel sektion!

Kan nån tipsa mig vilka kända data distributörer som finns kvar, några har ju lagt ner osv.

En som jag tycker har bra vilkor är gandalfdata men deras inköpspriser har jag ingen aning om.

Hittade en stor data distributör kommer inte ihåg namnet men dem ville att man skulle handla minst 200.000kr och sen var det nån handpenning på det också sånna undvilker jag då jag kommer köra i liten skala om inte företaget börjar växa snabbt förstås så tipsa mig.

Det jag ska köpa in är komponenter som moderkort, cpu, minne, hd, chassi, psu och gfx.

Mvh

CapTech, Deltaco.

Visa signatur

Datorer - M1 MacBook Pro 14"
Hörlurssystem - Scarlett 4i4 / Objective2 / Beyerdynamic DT 770
Ljudsystem - NAD C356BEE > DALI Mentor 6
Bilpark - Porsche 718 Spyder

Permalänk
Geeks
SweClockers

Ingram
Techdata
Captech
Gandalf
PCB
Deltaco

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jilted82:

CapTech, Deltaco.

Skrivet av Andreas D:

Ingram
Techdata
Captech
Gandalf
PCB
Deltaco

Tackar så mycket ska ta och kolla upp listan.