E-sim -Hyfsat nytt MMOG webläsar spel [Gratis]

Permalänk
Medlem

Är nu level 8, blir 9 imorgon. En på chatten sa att det inte gjorde någon skillnad efter level 10... Går snabbt dock...
Tyvärr tar det tid med militären... Så ta chansen och gå med. Det är ännu inte för sent!

Gå med och försvara ditt land!

Visa signatur

”Det är en myt att det inte finns arbete att söka i svåra tider. Det finns alltid lediga platser. […] En viktig orsak till att ungdomar inte får jobb är att de inte söker jobb.” ~ Fredrik Reinfeldt , 2010

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hzup:

Är nu level 8, blir 9 imorgon. En på chatten sa att det inte gjorde någon skillnad efter level 10... Går snabbt dock...
Tyvärr tar det tid med militären... Så ta chansen och gå med. Det är ännu inte för sent!

Gå med och försvara ditt land!

Ja det militära tar lite tid, men tills man blir stark nog så bör man som sagt endast jobba, träna och kriga men även tänka på att inte slösa för mycket pengar. För att sedan kunna starta företag och få en stabil inkomst, det kommer underlätta mycket sen när man bestämmer sig för att verkligen kriga varje dag, då har man redan en stabil inkomst och behöver inte tänka så mycket på pengar.

Permalänk
Medlem

Till er som undrar "Jaha, och vad kan jag göra för skillnad när det finns personer som spelat flera månader?" så kan jag säga att regeringen jätte gärna tar emot nytt folk som är engagerade i spelet och vill hjälpa till. Just nu så söks det folk som vill vara ambassadörer till diverse länder till exempel. Själv vart jag frågad att hjälpa till med Sveriges finans (spelat runt 2 veckor).

Så ta chansen och visa vad ni går för!

Permalänk
Medlem
Skrivet av wargreymon:

Till er som undrar "Jaha, och vad kan jag göra för skillnad när det finns personer som spelat flera månader?" så kan jag säga att regeringen jätte gärna tar emot nytt folk som är engagerade i spelet och vill hjälpa till. Just nu så söks det folk som vill vara ambassadörer till diverse länder till exempel. Själv vart jag frågad att hjälpa till med Sveriges finans (spelat runt 2 veckor).

Så ta chansen och visa vad ni går för!

Precis, vi har just nu ett finansdepartement och utrikesdepartement, funderar på att även slänga upp ett försvarsdepartement eftersom att jag vet att det finns många strategiska spelare som gillar att planera, finns det intresserade så kommer det att startas ett sådant.

Permalänk
Medlem
Skrivet av wargreymon:

Till er som undrar "Jaha, och vad kan jag göra för skillnad när det finns personer som spelat flera månader?" så kan jag säga att regeringen jätte gärna tar emot nytt folk som är engagerade i spelet och vill hjälpa till. Just nu så söks det folk som vill vara ambassadörer till diverse länder till exempel. Själv vart jag frågad att hjälpa till med Sveriges finans (spelat runt 2 veckor).

Så ta chansen och visa vad ni går för!

Skrivet av Attax:

Precis, vi har just nu ett finansdepartement och utrikesdepartement, funderar på att även slänga upp ett försvarsdepartement eftersom att jag vet att det finns många strategiska spelare som gillar att planera, finns det intresserade så kommer det att startas ett sådant.

Framför allt är det ju det faktum att alla nya är guld värda när de blir stora och kan slå hårt. Vill blir fri snart

Visa signatur

Hjälp Sverige att bli en stormakt, gå med i e-sim idag!
Jah heter champis in game.

Permalänk

Nya spelare behövs fortfarande

Varje gång vi slåss kommer vi närmare och närmare att vinna, och börja återtagandet av vårat land.

Vi behöver fortfarande nya spelare och det tar cirka 2 veckor för att bli stark nog att göra en märkbar skillnad i striderna. Då man får 2 extra guld när man blir lvl7 om man blivit inbjuden av en annan spelare är det smartast att använda en länk från någon av de nuvarande spelarna, om ni har en kompis som spelar använd deras, annars använd min http://e-sim.org/lan.92520/.

Gå med och hjälp oss återta Sverige!

Om ni registrerar er på min länk skickar jag över lite information för att komma igång så fort jag ser att ni har registrerat er. Mitt ingame nick är samma som här så bara skicka ett meddelande till mig om ni har frågor, eller behöver jobb. Kan erbjuda jobb med bra löner.

Permalänk
Medlem

Nu är det resistanskrig i Götaland! Dags att puckla på Litauen och visa vad vi går för!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Uldrer:

Jo vår styrka har ökat kraftigt senaste veckorna och massor av nya svenska företag har skapats, behövs massa arbetskraft i dem och bättre att ge bra jobb för guld till svenskar än till polacker eller litauer! Mer spelare gör att vi kommer expandera ännu snabbare

Ja helt sant. Det märks redan att vi gör mer motstånd mot Litauen!

Visa signatur

Hjälp Sverige att bli en stormakt, gå med i e-sim idag!
Jah heter champis in game.

Permalänk
Medlem
Skrivet av wargreymon:

Till er som undrar "Jaha, och vad kan jag göra för skillnad när det finns personer som spelat flera månader?" så kan jag säga att regeringen jätte gärna tar emot nytt folk som är engagerade i spelet och vill hjälpa till. Just nu så söks det folk som vill vara ambassadörer till diverse länder till exempel. Själv vart jag frågad att hjälpa till med Sveriges finans (spelat runt 2 veckor).

Så ta chansen och visa vad ni går för!

Precis, man kan göra mkt nytta även fast man inte är den starkaste spelaren i spelet. Finns så mycket runt om som man kan hjälpa till med!

Permalänk
Medlem

Går inte o regga sig för tillfället..

Visa signatur

Dyrt skit med skit framför tangentbordet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Who2:

Går inte o regga sig för tillfället..

Nu fungerar det väl?

Permalänk
Medlem

Jag tycker om att förstöra defence system för fienden
Nu kör vi i Götaland! Ett fritt Sverige.
Kongressval snart förresten, kommer bli mäktigt röstande.

Visa signatur

Hjälp Sverige att bli en stormakt, gå med i e-sim idag!
Jah heter champis in game.

Permalänk
Medlem
Skrivet av champiss:

Jag tycker om att förstöra defence system för fienden
Nu kör vi i Götaland! Ett fritt Sverige.
Kongressval snart förresten, kommer bli mäktigt röstande.

Förstördes 2 Q5 DS, inte dåligt. På onsdag/torsdag bör vi starta ett riktigt RW och försöka vinna. Nu på tisdag ska vi hjälpa Lettland i Kurzeme, lyckas de vinna blir det ännu lättare för oss.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Attax:

Förstördes 2 Q5 DS, inte dåligt. På onsdag/torsdag bör vi starta ett riktigt RW och försöka vinna. Nu på tisdag ska vi hjälpa Lettland i Kurzeme, lyckas de vinna blir det ännu lättare för oss.

Vinner Lettland Kurzeme kommer Litauen ligga pyrt till då de får -20% i resten utav Europa = mycket bra för oss
Kom även ihåg att rösta på mig i kongressvalet på Söndag! ^^

Permalänk
Medlem

Va uppe tidigt imorse före jobbet och drog sönder ett Q5 def iallafall.

Bra jobbat.

Permalänk

Har spelat i en vecka nu ungefär. Är sjukt roligt faktis! Kan bara rekommendera det och det är väldigt gemytlig stämning i irc-chatten!
Är du sugen på att lira använd gärna min reflink!

http://e-sim.org/lan.100976/

// KlasBerit

Permalänk
Medlem

Upp till kamp bröder och systrar!

Har du följt tråden har du nog insett att Sverige i detta spel har tappat all mark de äger, och enda sättet för oss att ta tillbaka landet är genom ER. Spelare som är nya, fräscha och som kan utvecklas fort! Så ta tillfället i akt och registrera dig med någons länk!
Väljer du min länk, http://e-sim.org/lan.97878/ ,så kommer jag vara din mentor och du kan ställa vilka dumma frågor du vill.. Jag kommer även försöka få in dig i en Military Unit för att din utveckling ska gå snabbare, samt ge dig jobb med ytterst bra förhållanden! Hur kan jag göra detta? Jo, för direkt du når nivå 7 kommer jag få 5 guld, och om jag då investerat 5 guld i dig har jag gått plus minus noll, medan Sverige har fått ren PROFIT!

Så tveka inte! In och kriga för ditt E-Land!

Permalänk
Medlem

Finns det inga units som man kan gå med? Måste man flytta till götaland för att kunna slåss?

Visa signatur

Snälla citera när ni svarar :D

Wololo

Permalänk
Medlem
Skrivet av Woods:

Finns det inga units som man kan gå med? Måste man flytta till götaland för att kunna slåss?

Nu är striden i göta slut, men det hade räckt att vara i Litauen för att slåss. Dock får du bonus-skada om du är i samma region som slaget(endast vid RW dock, annars finns andra förutsättningar).

Visa signatur

Hjälp Sverige att bli en stormakt, gå med i e-sim idag!
Jah heter champis in game.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Attax:

Nu fungerar det väl?

Nope..Internal Server Error..försökte nyss..

Visa signatur

Dyrt skit med skit framför tangentbordet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Who2:

Nope..Internal Server Error..försökte nyss..

Konstigt.. säkert att adressen är helt rätt? http://e-sim.org/index.html

Visa signatur

Hjälp Sverige att bli en stormakt, gå med i e-sim idag!
Jah heter champis in game.

Permalänk
Medlem

Provade registreringen och det fungerade här iallafall.

Kolla om min ref. länk funkar http://e-sim.org/lan.97090/

För er som är nya i spelet så rekommenderar jag att komma in till sim-sveriges IRC kanal, antingen direkt i browsern http://cbe005.chat.mibbit.com/?channel=%23sim.SWE&server=rizo...
eller om ni använder en IRCklient: Server irc.Rizon.net kanalen #sim.SWE
Där kan man ställa frågor om spelet och oftast få snabba svar och vägledning.

Visa signatur

...

var fri

...

Permalänk
Medlem

Ser inte ut att gå så bra för Sverige just nu så kanske dags att man hjälper till lite.

En fråga dock, hur mycket tid måste man lägga ner?

Permalänk
Medlem
Skrivet av muut:

Ser inte ut att gå så bra för Sverige just nu så kanske dags att man hjälper till lite.

En fråga dock, hur mycket tid måste man lägga ner?

~5 minuter per dag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av champiss:

Konstigt.. säkert att adressen är helt rätt? http://e-sim.org/index.html

Japp..rätt adress..
Den här sidan får jag när jag trycker på Register :
http://e-sim.org/error.html

Visa signatur

Dyrt skit med skit framför tangentbordet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marwelln:

~5 minuter per dag.

Ja eller 5 timmar per dag. Du blir klar med allt du behöver på 2 minuter, men sen finns det en massa annat att göra. Starta företag, skriva nyheter, kriga, kandidera till president/kongress/partiledare.

Permalänk
Medlem

Har också registrerat mig, hoppas vi tar tillbaka Sverige i framtiden!

Visa signatur

Moderkort: ROG STRIX Z390-F GAMING | CPU: i7 8700k 4.5GHZ | RAM-minnen: 32GB DDR4 | GPU: MSI GeForce GTX 1080 Ti Gaming X 11GB | Nätagg: Corsair 650w | HDD: 4.4 TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Who2:

Japp..rätt adress..
Den här sidan får jag när jag trycker på Register :
http://e-sim.org/error.html

Skrivet av Attax:

Ja eller 5 timmar per dag. Du blir klar med allt du behöver på 2 minuter, men sen finns det en massa annat att göra. Starta företag, skriva nyheter, kriga, kandidera till president/kongress/partiledare.

Mycket märkligt, har dock ingen aning. Attax, som GO kanske du vet eller har hört liknande problem?

Visa signatur

Hjälp Sverige att bli en stormakt, gå med i e-sim idag!
Jah heter champis in game.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Who2:

Japp..rätt adress..
Den här sidan får jag när jag trycker på Register :
http://e-sim.org/error.html

Hmm, verkar konstigt
Prova med att rensa cachen i browsern och sen ladda om sidan.

Visa signatur

...

var fri

...

Permalänk
Medlem
Skrivet av d0b:

Hmm, verkar konstigt
Prova med att rensa cachen i browsern och sen ladda om sidan.

Nope..samma resultat..
Testat Opera, Chrome o IE.

Visa signatur

Dyrt skit med skit framför tangentbordet.