Permalänk

Du hade fått 6p om det var möjligt... just sayin'

Permalänk
Skrivet av Tanner:

Tack! Jag har inte riktigt fått mjukvaran att riktigt göra som jag vill, den är ganska B faktiskt. Håller fortfarande på att försöka konfigurera skiten men lyckas inget vidare, kanske bara jag som gör fel..

Återkom gärna när du vet mer om hur den fungerar. Annars bygger jag någon egen kontroller men då blir den inte lika snygg som en fabriksbyggd och styrningen blir lite mer spartansk.

Visa signatur

Jag kan ha fel, men jag tror att jag har rätt.

Permalänk

Riktigt najs rig där! Tänkt ha en Switch 810 till min med men väntar fortf på ivybridge och kepler.

Visa signatur

Corsair 800D | Intel Core i5-3570K | G.Skill Ripjaws X 16GB DDR3 PC17000/2133MHz | TUF Gaming 3070ti | ASRock Fatal1ty Z77 Performance | Corsair H80 | Corsair Force 3 SSD 90GB | 4 TB HDD

Permalänk

Fan det är för fint, jag blir motiverad att bygga om eller ny dator igen. Det kommer min flickvän inte gilla Skyller på dig!

Visa signatur

hälsningar Robin
blog.iRobin.se
Jag har twitter, @iRobindotse

Permalänk

Snygg Dator, Bra ide på namn också det passar väldigt bra
5p

Visa signatur

{ Intel Core i5 7600K /w H80 v2 } - { ASUS STRIX Z270G } - { Corsair Vengeance 16GB DDR4 } - { ASUS STRIX 1060 6GB OC } - { 2x Samsung EVO 250gb & 120gb } - { Corsair RM 750W } - { Fractal Design Mini C }

Permalänk
Medlem

Kan ju inte få något annat än 5p för detta bygge Snyggt!

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt

Visa signatur

Rampage Formula | EVGA 570 GTX | Corsair DDR2 1066 MHZ 2x4GB | HX Series 520W | E8600 475x9.5 @ 4,5Ghz (max 10x500 @ 5Ghz ) | SB X-FI Gamer | X-FI Extreme Auduio | HD 595 | Asus VG278 (144hz)" | Logitech G510 |Razer Imperator| Razer Destructor|

Permalänk
Medlem

Kör du drag 'n' pull på din 360 Radiator?

Permalänk

Riktigt fint bygge, väldraget och rent

Visa signatur

andersson

Permalänk
Medlem
Skrivet av BiZQan:

Må vara ett av de mest stilrena byggena jag sett. Mycket imponerad. En solklar femma från Jönköpings jury!

Är väl en av de få gånger jag låter någon annan prata för mig

5+

Visa signatur

Fulburken:
| I9 9900K
| Gigabyte Aorus Z390 AORUS MASTER
| Asus RTX 3090 Strix OC

Permalänk
Medlem

Ett i mina ögon perfekt bygge. Bra jobbat.

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Medlem

Hur mycket kylvätska får plats i systemet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av järnnäsan:

Du hade fått 6p om det var möjligt... just sayin'

Well thanks!

Skrivet av Mattsingen:

Återkom gärna när du vet mer om hur den fungerar. Annars bygger jag någon egen kontroller men då blir den inte lika snygg som en fabriksbyggd och styrningen blir lite mer spartansk.

Can do, måste finna ork i att gräva mig ner i mjukvaran. Blir inte lättare av att hälften av den är på tyska..

Skrivet av pixelpojken:

Riktigt najs rig där! Tänkt ha en Switch 810 till min med men väntar fortf på ivybridge och kepler.

Tack

Skrivet av SpeedKing:

Fan det är för fint, jag blir motiverad att bygga om eller ny dator igen. Det kommer min flickvän inte gilla Skyller på dig!

Att planera dem och sen bygga dem är ju det största nöjet Tricket är att låta henne tro att det inte är så farligt dyrt

Skrivet av ElementR3:

Snygg Dator, Bra ide på namn också det passar väldigt bra
5p

Tackar =D

Skrivet av KKay:

Kan ju inte få något annat än 5p för detta bygge Snyggt!

Thanks

Skrivet av Blom_771:

Riktigt snyggt

tack!

Skrivet av KooTzz:

Kör du drag 'n' pull på din 360 Radiator?

Nope, bara push

Skrivet av Andersson_00:

Riktigt fint bygge, väldraget och rent

Tack

Skrivet av Tickles:

Är väl en av de få gånger jag låter någon annan prata för mig

5+

=D Tack

Skrivet av astrob0y:

Ett i mina ögon perfekt bygge. Bra jobbat.

Man tackar

Permalänk
Medlem
Skrivet av KooTzz:

Hur mycket kylvätska får plats i systemet?

Har fått tömma det ca 3 gånger nu (trasig radiator och sen ett trasigt moderkort) så lite har gått till spillo men nästan 2 liter skulle jag tro

Permalänk
Medlem

Passar G1/4 anslutningar till den slangen du använder? Jag är lite av en nybörjare på sånt här

Permalänk

Riktigt snyggt gjort, 5p

Visa signatur

| Intel Core i7 4790K |NZXT Kraken X61 | ASUS Z97-A |Asus GTX 780 DCII OC 3GB SLI |16 gb Corsair 1600Mhz vengeance |Cooler Master V1200 | Kingston Hyper X 240GB , Corsair force series3 120GB, 1TB WD Caviar Black | Fractal Design Define XL R2 | Acer Predator XB270HU| Win 10 Pro 64 bit |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tanner:

Uppdaterat!

Nya bilder, fixat

Hittade faktiskt CF-bryggan gömd som attans i förpackningen. Nya bilder med den finns nu uppe!

That's what i'm talking about !

Visa signatur

Meshilicious, Amd 7950X3D, Asus X670E-I ,96 GB DDR5 6000,RTX4090 FE, Crucial 4TB Pcie5 m.2 / Corsiar Pcie4 4TB, Samsung 57" G9

Permalänk
Medlem

Så jävla snyggt bygge!
Äckligt läckert:D

Visa signatur

ASUS Z390-F Gaming | Intel i9900k @5Ghz | ASUS Strix RTX 2070 Super OC | Corsair Venegence CL16 3200 Mhz | Samsung 970 Evo M.2 1Tb | Corsair RM750x V2 | Noctua NH-D15 | Fractal Design S2 Blackout TG |

Permalänk

Hej, har du några problem med att du endast får 24 gb ram istället för 32? har samma moderkort och ram minnen :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av KooTzz:

Passar G1/4 anslutningar till den slangen du använder? Jag är lite av en nybörjare på sånt här

G1/4 har inget med slangen att göra utan är för hålen/gängorna på blocken/pumpen osv. T.ex om cpu blocket har ett G1/4 hål så måste du använda en slang-anslutning med G1/4. Och den slang-anslutningen bestämmer i sin tur vilken storlek på slangen man skall ha. Låter det knepigt? Kika runt i http://www.sweclockers.com/forum/2-kylning-och-overklockning-... så lär du få bättre svar

Skrivet av Phantomcf:

Riktigt snyggt gjort, 5p

Tack!

Skrivet av Madchild:

Så jävla snyggt bygge!
Äckligt läckert:D

Man tackar!

Skrivet av filippoh94:

Hej, har du några problem med att du endast får 24 gb ram istället för 32? har samma moderkort och ram minnen :/

Nix, inga problem alls. Behövde inte ens ställa in något i BIOS.

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt

Visa signatur

“Problems that remain persistently insoluble should always be suspected as questions asked in the wrong way.” ― Alan W. Watts

Permalänk
Medlem

Snyggare än X-force

Permalänk

Skumt.. många med samma ram minnen som har samma problem fick ja reda på nyss. Du fick de bra exemplaren antar jag

Permalänk
Medlem

Det där är ett riktigt konstverk. Jätte snyggt.

Permalänk
Medlem

sjukt snyggt! 5p

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Inaktiv

5 bananer, utan tvekan

Permalänk
Medlem

Snyggt! bra foto. Hade kanske valt att dra upp slangen till 360 radden direkt från gpuerna och sen ner till cpun, för att slippa den långa slangen från radden till tank/pump. Bara en tanke

Permalänk
Avstängd

Nog det snyggaste jag sett hitils, sjukt nice, Virtual penis 28cm

Visa signatur

[i7 8700K@5.4Ghz] [Asus GeForce RTX 2080 Dual OC][3500Mhz@Corsair RGB DDR4][MSI Z390 MEG ACE][Customloop][Sony AF9 65" Oled] [Predator X34A] [Dark Power Pro 1000W][Beyerdynamic 1990 pro] [Sound BlasterX AE-5] [Astro mixamp]{

benchmark http://www.3dmark.com/spy/7331357
8700k@5.4Ghz https://valid.x86.fr/2ff8a4

Permalänk
Medlem
Skrivet av warh0g:

Riktigt snyggt

Tack!

Skrivet av raze14:

Snyggare än X-force

X-force?

Skrivet av filippoh94:

Skumt.. många med samma ram minnen som har samma problem fick ja reda på nyss. Du fick de bra exemplaren antar jag

Tur det, orkar inte med mer problem nu!

Skrivet av MarkSix:

Det där är ett riktigt konstverk. Jätte snyggt.

Man tacka man tackar

Skrivet av morxy49:

sjukt snyggt! 5p

Skrivet av anon173009:

5 bananer, utan tvekan

Tack tack!

Skrivet av epizk:

Snyggt! bra foto. Hade kanske valt att dra upp slangen till 360 radden direkt från gpuerna och sen ner till cpun, för att slippa den långa slangen från radden till tank/pump. Bara en tanke

Tack! Menar du då att en slang skulle gå från CPU till tank/pump? Testade det och det var inte jättesnyggt med en vågrätt slang rakt över datorn. Nu syns den iaf inte när luckan är stängd

Skrivet av visenstam:

Nog det snyggaste jag sett hitils, sjukt nice, Virtual penis 28cm

Attans, jag siktade på 30! hehe tack

Permalänk
ASUS Nordic

Brutalt men smakfullt, en ordentlig 5-poängare! Sjukt sugen jag blir på att vattenkyla även grafikkort när jag ser detta