Bilder på ditt senaste inköp (2012)

Permalänk
Medlem

Hegel H100

Visa signatur

Det var bättre förr men det var inte bra då heller

Permalänk
Medlem

Porrig DAC!
Men bara 1 optiskt ingång?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Delonge:

Porrig DAC!
Men bara 1 optiskt ingång?

Edit: Behöver ju iofs inte vara något negativt i ditt fall, men jag använder 2 av mina 3 optiska ingångar

Permalänk
Medlem
Skrivet av MasteraCe:

Riktigt nice..

Länk till annonsen på tradera så man kan se fler annonser?

Skrivet av n_sandstrom:

Nice. Vartifrån?

http://www.tradera.com/MyTradera/Feedback/ViewFeedback.aspx?f...
Steve Art Gallery AB På tradera
Väntar med spänning på att den skall komma någon dag i veckan

Permalänk
Proffsmoddare

Blev en ny karambit till samlingen

Riktigt nice köp absolut noll bladeplay och vass som ett rakblad för endast 70:- det kan jag inte klaga på

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

K7 gixxer 1000 megafoner som ska på gammel kawan ^_^

Visa signatur

Gammal Imac||Något nyare HP z420 workstation

Permalänk
Medlem
Skrivet av MulleEng:

Ett litet USB minne och en kameraväska rätt så billigt för en sån väska, gäller att passa på
http://img402.imageshack.us/img402/9247/91674252.png

Så du köpte kameraväskan

Skrivet av Rallie:

Såg ett par tavlor tidigare i tråden som jag gillade. Så jag köpte mig några liknande själv
Första tavlan jag köpt... Vuxenpoäng?
http://mega.tradera.com/109/137524109_1.jpg

Vilken tavla !! eller snarare tavlor!

Skrivet av '[WP@:

Wolverine;12053359']Blev en ny karambit till samlingen

http://img404.imageshack.us/img404/1804/karambit.jpg

Riktigt nice köp absolut noll bladeplay och vass som ett rakblad för endast 70:- det kan jag inte klaga på

Jadu, vilket "rån" för 70kr ! Fy satan, bästa köpet hittills? Prestanda(hur vass den är) per pris ? ^^

Permalänk
Medlem

M69 flak jacket från -69

Permalänk

En Onkyo TX-NR609!

Kände att det var dags att skaffaren av 2011's mest omtyckta receivers innan ersättaren tar över.
Helt fantastiskt att kunna spela upp musik från telefonen!

Visa signatur

Dator:
*Censurerad av jantelagen*

Permalänk
Medlem

En tröja och en 4S, i väntan på nästa lur som lär komma i sommar/höst.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av freddan:

http://i.imgur.com/PSpKN.jpg

En tröja och en 4S, i väntan på nästa lur som lär komma i sommar/höst.

Vilken telefon är det du tänker på då?

Permalänk
Skrivet av anon59807:

Vilken telefon är det du tänker på då?

Säkerligen iphone 5

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

¤ BitFenix Prodigy ¤ Samsung 840 Series 120GB ¤ Gigabyte GA-B75N ¤ Corsair Vengeance 8GB ¤ Intel Core i5-3570K 3.6GHz ¤ OCZ 750W Fatal1ty Series ¤ BitFenix Spectre Fan White LED 230mm ¤ MSI R7950 3GB ¤ 1.5TB Western Caviar Green ¤ Corsair Hydro H80i

| CITERA FÖR SVAR |

Permalänk
Medlem

Förstår inte riktigt varför man ska uppgradera från 4S till 5 .. enda skillnaden är ju design.. programmässigt är ju en 3GS lika spännande

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

Fick äntligen hem mitt bobblehead, från Fallout 3: Collectors edition för er som undrar. Nu saknar jag bara väskan, men den tar ju lite mer plats tyvärr..

Visa signatur

Citera eller nämn gärna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.
Uppskattar du eller blir hjälpt av ett inlägg jag skrivit är jag tacksam om du gillar det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av '[WP@:

Wolverine;12053359']Blev en ny karambit till samlingen

http://img404.imageshack.us/img404/1804/karambit.jpg

Riktigt nice köp absolut noll bladeplay och vass som ett rakblad för endast 70:- det kan jag inte klaga på

Lite tråkigt med en kopia dock

Roligare isf att köpa en billigare med egen design, tycker jag iaf.

Permalänk
Medlem
Skrivet av freddan:

http://i.imgur.com/PSpKN.jpg

En tröja och en 4S, i väntan på nästa lur som lär komma i sommar/höst.

Kan man inte få se tröjan istället för påsen?

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av MasteraCe:

Förstår inte riktigt varför man ska uppgradera från 4S till 5 .. enda skillnaden är ju design.. programmässigt är ju en 3GS lika spännande

Don't go there bro.

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Xeon404:

Lite tråkigt med en kopia dock

Roligare isf att köpa en billigare med egen design, tycker jag iaf.

Jag har inga problem med kopior om dom är välgjorda och denna var extremt välgjord denna utanonserades inte som en emerson och jag hade inte förväntat mig det heller och köpa billigare?? Jag gav 70:- skulle det bli billigare hade jag fått köpa en plastkniv i en leksaksaffär.

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem
Skrivet av MasteraCe:

Förstår inte riktigt varför man ska uppgradera från 4S till 5 .. enda skillnaden är ju design.. programmässigt är ju en 3GS lika spännande

Sitter du på insider information exakt hur Iphone5 blir?
Nice, länka.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MasteraCe:

Förstår inte riktigt varför man ska uppgradera från 4S till 5 .. enda skillnaden är ju design.. programmässigt är ju en 3GS lika spännande

Hipster logic

Permalänk
Medlem

Filter till vattenloopen
relativt onödigt men säkert praktiskt någon gång. Om inte så är det snyggt i alla fall

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem
Skrivet av '[WP@:

Wolverine;12059664']Jag har inga problem med kopior om dom är välgjorda och denna var extremt välgjord denna utanonserades inte som en emerson och jag hade inte förväntat mig det heller och köpa billigare?? Jag gav 70:- skulle det bli billigare hade jag fått köpa en plastkniv i en leksaksaffär.

Menade mer att istället för att köpa en kopia av en märkeskniv så kan man köpa billiga knivar som är egen design. Menmen, bara du är nöjd så ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivity:

Sitter du på insider information exakt hur Iphone5 blir?
Nice, länka.

Dom har ju samma programvara och utseende på programvara i samtliga telefoner från 3G till 4S så ? (Kanske även den gamla 2G?)

Folk köper ju det ändå så varför ska dom ändra?

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem
Skrivet av MasteraCe:

Dom har ju samma programvara och utseende på programvara i samtliga telefoner från 3G till 4S så ? (Kanske även den gamla 2G?)

Folk köper ju det ändå så varför ska dom ändra?

Ok vad tusan har programvaran med telefonen att göra?
Ja det är klart dom har samma OS med uppdateringar mellan versionerna.

Har inte android det?

Och rätta mig om jag har fel, men många äldre android får ICS som Xperia Mini, varför köpa en ny mobil om man har en xperia mini då?
Samma programvara som en annan android (bortsett från tillverkares egna "touch" som i många fall är sämre än grund os)

Jo man kanske byter mobil pga av hårdvaran, så förstår jag iaf det att dom flesta tänker när dom byter från en telefon till en annan.
Annars är du fast med en gammal android eller Iphone så länge nya os uppdateringar kommer.

Weird logik.

Permalänk

Ny bilstereo
Det ingick tydligen ett 8GB SD-kort, men min kortläsare kan inte läsa SDHC, doh!

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem
Skrivet av anton_mjor:

http://mjornis.mine.nu/pics/car_stereo.jpg

Ny bilstereo
Det ingick tydligen ett 8GB SD-kort, men min kortläsare kan inte läsa SDHC, doh!

Måste ju vara lagom segt att bläddra igenom 2000 låtar på den där

Permalänk
Skrivet av MooD:

Måste ju vara lagom segt att bläddra igenom 2000 låtar på den där

Shuffle.
Finns det någon bilstereo utan touch där det är lätt?
Det är väl som vilken annan stereo, bläddra folder, bläddra fil.

Du fick mig direkt att tänka på Erik och Mackan: "Snygg bil, men den måste dra en jävla massa soppa"

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem
Skrivet av anton_mjor:

Shuffle.
Finns det någon bilstereo utan touch där det är lätt?
Det är väl som vilken annan stereo, bläddra folder, bläddra fil.

Du fick mig direkt att tänka på Erik och Mackan: "Snygg bil, men den måste dra en jävla massa soppa"

Redig mp3spelare + FM-sändare?!

Permalänk
Skrivet av MooD:

Redig mp3spelare + FM-sändare?!

Varför FM sändare när den har AUX som ger 10ggr bättre ljudkvalitet i de flesta fall

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sennebring:

Varför FM sändare när den har AUX som ger 10ggr bättre ljudkvalitet i de flesta fall

Jao det är väl också ett alternativ.