Permalänk
Medlem
Skrivet av Travella:

Jävla skit alla Gamereactor tidningar var ju slut =/

Var väl för att alla tog 20 tidningar var

Först till kvarn!

Skrivet av FearKill:

Frågade du dem i butiken? Det brukar ligga på lager så det räcker hela febuari ut. Men ja nu tar dem slut fort tidningarna.

Inget på dom ställena jag var på hade mer på lager eller hade mer inkommande.
Dom får x antal ex direkt och inget mer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mimematis:

Först till kvarn!

Inget på dom ställena jag var på hade mer på lager eller hade mer inkommande.
Dom får x antal ex direkt och inget mer.

Ett av de gamestop jag var inne på här i Göteborg igår hade endast nummer 91, dvs det förra numret. Enligt henne i kassan så var det det senaste dom fått in...

Visa signatur

| AMD Phenom II x6 1100T @ 4 GHz || Thermalright ultra 120 eXtreme || Asus Crosshair IV Formula 890FX |
| 8GB Corsair Vengeance LP @ 7-8-8-19 1500 MHz || Asus GTX 560 ti directCUII @ 1000/2300 MHz |
| Adata XPG SX900 512 GB SSD || Corsair HX Series 520W || Antec p182 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mimematis:

Först till kvarn!

Så "Först till kvarn!" rättfärdigar att folk är giriga och länsar?!?
Jag skulle våga påstå att de som nu hamstrat tidningen hade haft en helt annan syn på saken ifall någon annan hade hunnit ta tidningarna före dem...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cybertsen:

Så "Först till kvarn!" rättfärdigar att folk är giriga och länsar?!?
Jag skulle våga påstå att de som nu hamstrat tidningen hade haft en helt annan syn på saken ifall någon annan hade hunnit ta tidningarna före dem...

Haha det är ju självfallet att folk har en sån enorm dubbelmoral! ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mimematis:

Haha det är ju självfallet att folk har en sån enorm dubbelmoral! ^^

Nepp, det är inte självklart.
Du kan inte anta att alla är på ett sätt utifrån hur du själv är...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cybertsen:

Nepp, det är inte självklart.
Du kan inte anta att alla är på ett sätt utifrån hur du själv är...

Men du sa det själv ju.
Finns ju vissa personer som varit iväg och velat komma hem med en rejäl bunte men inte hittat något och gnällt

Hur är det själv?
Du verkar väldigt defensiv i detta

Permalänk
Medlem

Hemmakväll i Ljungby gav bara ut en tidning åt alla
Nu behöver man bara en tidning till för kv-5 :an

Visa signatur

Citera så svarar jag!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mimematis:

Men du sa det själv ju.
Finns ju vissa personer som varit iväg och velat komma hem med en rejäl bunte men inte hittat något och gnällt

Hur är det själv?
Du verkar väldigt defensiv i detta

Defensiv - ingen aning vad det syftar på i detta sammanhanget.
Men tidningar för egen del? - Nepp, har inte ens varit och letat (döma av kommentarerna här är det väl inte ens lönt att försöka leta efter ett exemplar).

Men jag blir mäkta trött på folk här som stoltserar med hur många tidningar de lyckats roffa åt sig och sedan försöker rättfärdiga det egoistiska beteendet med olika plattetyder...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cybertsen:

Defensiv - ingen aning vad det syftar på i detta sammanhanget.
Men tidningar för egen del? - Nepp, har inte ens varit och letat (döma av kommentarerna här är det väl inte ens lönt att försöka leta efter ett exemplar).

Men jag blir mäkta trött på folk här som stoltserar med hur många tidningar de lyckats roffa åt sig och sedan försöker rättfärdiga det egoistiska beteendet med olika plattetyder...

Och jag blir trött på att höra dig gnälla om det så kan vi återgå till att prata om SPELET nu?

Visa signatur

mvh eller nått

Permalänk
Medlem

Vad tycker ni är roligast? Amx 12, Stug III, vk3001p eller vk3601?

Permalänk

"Värst" av dom där är 3001p, imo förstås.
STUG är kärlek, säkert ännu mer nu sedan den fick sin armorbuff.
Dom andra har jag inte kört (varken i beta eller live) men 3601 lär vara finfin! AMX 12 är början på en rolig linje också, jag free-expade mig till AMX 19 75 och den gillar jag innerligt. Snart blir det AMX 13 90... fan att man inte hinner utnyttja helgens x5! Jävla jobb!

Edit:
Så mao, Stug är roligast, imo, om du är lagd åt td-hållet.

Visa signatur

That's just my opinion, I could be wrong...
> C2Q Q6700 > 8GB PC6400 > Gigabyte 965P-DQ6 > HD4870X2 & HD4650
> Lian Li PC-201B > Corsair HX620 > 10.46TB > HP LP3065 & 2x HP LP2065

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tobbe Nukem:

"Värst" av dom där är 3001p, imo förstås.
STUG är kärlek, säkert ännu mer nu sedan den fick sin armorbuff.
Dom andra har jag inte kört (varken i beta eller live) men 3601 lär vara finfin! AMX 12 är början på en rolig linje också, jag free-expade mig till AMX 19 75 och den gillar jag innerligt. Snart blir det AMX 13 90... fan att man inte hinner utnyttja helgens x5! Jävla jobb!

Edit:
Så mao, Stug är roligast, imo, om du är lagd åt td-hållet.

Tror jag kommer köra på amx12 och testa om den passar mig, sedan blir det antingen att "bygga" vidare på amx serien eller stugIII

Permalänk

Jag vill minnas att det sas att 7.2 skulle komma under februari månad, är det något jag drömt, nån som hört något liknande?

Visa signatur

Define S | Seasonic Focus Plus 850w | Asus TUF Gaming X670E-PLUS | AMD 7800X3D + Noctua NH-D15 | 2x16GB GSkill DDR5 6000Mhz | Asus RTX 4070 TUF OC | Samsung 980 PRO 2TB | iFi Audio Zen Dac Signature + iFi Audio Zen Can Signature 6XX Amp | Sennheiser HD650 + Elgate Wave:3 | Acer XB271H | Dell U2412M

Permalänk
Medlem
Skrivet av Augustini:

Jag vill minnas att det sas att 7.2 skulle komma under februari månad, är det något jag drömt, nån som hört något liknande?

Det är Wargaming vi pratar om här. Allt kommer minst 2 månader efter utsatt datum.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pontraz:

Och jag blir trött på att höra dig gnälla om det så kan vi återgå till att prata om SPELET nu?

Håller med och smyger samtidigt ut detta

Dold text
Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broken-arrow:

Håller med och smyger samtidigt ut detta

Vilken vagn körde du med?

Visa signatur

MB/Case: ASUS ROG Strix B350-F || FD R6
PSU: Seasonic FOCUS Plus 750W Platinum
CPU/Cooler: Ryzen 5600 || Noctua NH-U12S
RAM: G.Skill FlareX 16GB 3200 CL14
GPU: ASUS RX7800XT TUF OC

Permalänk
Medlem
Skrivet av Weuffelhjaern:

Vilken vagn körde du med?

KV:) Riktigt tur match:) Fick bara små skitar typ (garvade åt alla som inte vet hur man kör).

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem

Blir ARL 44 mycket kvickare med den förbättrade motorn? Ändras topspeed eller bara styrka och acclerationen ?

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

Roligaste stridsvagnen jag har spelat i spelet måste jag fan säga är AMX 13 90... så sjukt annorlunda spelstil mot heavys och arty och TD's.

Visa signatur

mvh eller nått

Permalänk
Medlem
Skrivet av jOnÄTÄn:

Blir ARL 44 mycket kvickare med den förbättrade motorn? Ändras topspeed eller bara styrka och acclerationen ?

175hp gör ganska mycket helst i backar och liknande.
Samt den vänder snabbare och mer acceleration.
Ingen motor i spelet ökar sin tanks top speed men gör det lättare att nå den.
Skulle rekommendera att du tar motorn på arl 44an då den är mycket trevligare att köra än amx m4.

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saber:

175hp gör ganska mycket helst i backar och liknande.
Samt den vänder snabbare och mer acceleration.
Ingen motor i spelet ökar sin tanks top speed men gör det lättare att nå den.
Skulle rekommendera att du tar motorn på arl 44an då den är mycket trevligare att köra än amx m4.

Jo jag tänkte stanna på ARL 44 så att jag iprincip slipper köra AMX m4 som på pappret ser ut att vara sämre Frågan är bara ska jag gå för 105mm kanonen eller köra på 90mmdca45 ? (har 90MM f3 nu)

EDit var kommer ske med idioten som jag anmälde för Team dammage? Blir det några åtgärder eller måste typ 10 personer klaga först? (han Sjöt folks tracks osv rätt säker på att de va me flit)

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

Blev förvånad av kraften i KV:ns derp-kanon nyss. Spelade den ett par rundor när tanken var ny för mig och tyckte det var riktig seg och ändå inte gjorde så mkt skada. Ikväll nådde jag 100% på besättningen och tänkte prova den igen. Blev rätt så förvånad när jag one-shottade en annan KV med alla sina 660 hp kvar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xizten:

Blev förvånad av kraften i KV:ns derp-kanon nyss. Spelade den ett par rundor när tanken var ny för mig och tyckte det var riktig seg och ändå inte gjorde så mkt skada. Ikväll nådde jag 100% på besättningen och tänkte prova den igen. Blev rätt så förvånad när jag one-shottade en annan KV med alla sina 660 hp kvar

Den one shottar värre saker har jag hört Jag one shottade en M6 framifrån en gång, jag lekte också artilleri och sköt mot en tiger på 560meter då kulan gick i en sån båge så landade ovanpå och drog 1k skada på han. KV's är kul!

Visa signatur

i7 3770K, 8Gb Corsair Vengeance, Asus Sabertooth Z77, Asus GTX 680 DirectCU II OC, OCZ Agility 3 120Gb,
Corsair Force 60Gb, Samsung F3 Spinpoint 1Tb.

Permalänk
Medlem

Tyvärr Saber, det gick inte.

Visa signatur

mvh eller nått

Permalänk
Medlem
Skrivet av jOnÄTÄn:

Jo jag tänkte stanna på ARL 44 så att jag iprincip slipper köra AMX m4 som på pappret ser ut att vara sämre Frågan är bara ska jag gå för 105mm kanonen eller köra på 90mmdca45 ? (har 90MM f3 nu)

EDit var kommer ske med idioten som jag anmälde för Team dammage? Blir det några åtgärder eller måste typ 10 personer klaga först? (han Sjöt folks tracks osv rätt säker på att de va me flit)

Det händer oftast inget anmälnings systemet är lite so so...
Gå för 90mm skulle jag gjort. ;o
Men kanske techa båda på arl för att ha något bättre medans du har stock tornet på amx m4? ;p

Skrivet av Pontraz:

Tyvärr Saber, det gick inte.

Har haft riktigt hemska rundor denna helgen... 5x exp events drar fram riktigt hemska spelare...
Och med halva priset på guld så spammar folk guld i randoms som bara den nu i helgen. :x
Såg dock ut att inte vara någon direkt vidare runda för dig heller på exp sidan. ;p

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.

Permalänk
Medlem

Har själv ångest, ska jag gå rakt på IS4an (drygt 100k exp kvar med min free exp)
eller ska jag fixa pershing först? (drygt 30k kvar om jag använder free exp)
Gillar min is3a som fan riktigt rolig tank, det är ju såklart T-20n med.

Visa signatur

ASUS PRIME X570-P - Ryzen 3600x - Gigabyte 5700xt gaming OC - 16gb G.skill 3200MHz CL 16

Permalänk
Skrivet av Runsy:

Har själv ångest, ska jag gå rakt på IS4an (drygt 100k exp kvar med min free exp)
eller ska jag fixa pershing först? (drygt 30k kvar om jag använder free exp)
Gillar min is3a som fan riktigt rolig tank, det är ju såklart T-20n med.

Spara free exp till moduler istället. (Om man nu inte stöter på nåt man verkligen inte vill köra... )
Så i och med att du skriver att du gillar både IS-3 och T20 så är det bara att tuta och köra, spara free exp!

Edit: La till quote.

Visa signatur

That's just my opinion, I could be wrong...
> C2Q Q6700 > 8GB PC6400 > Gigabyte 965P-DQ6 > HD4870X2 & HD4650
> Lian Li PC-201B > Corsair HX620 > 10.46TB > HP LP3065 & 2x HP LP2065

Permalänk
Medlem

Funderar på att börja jobba lite på USA-trädet, har de några roliga medium-tanks? Gärna något som påminner om ryssarnas T-28 med 85mm bössan. Snabb och smidig med en stor kanon helt enkelt.

Permalänk
Skrivet av Xizten:

Funderar på att börja jobba lite på USA-trädet, har de några roliga medium-tanks? Gärna något som påminner om ryssarnas T-28 med 85mm bössan. Snabb och smidig med en stor kanon helt enkelt.

Alla US-meds från T20 och uppåt var/är roliga att köra. Pershing är min favorit T8-med.

Visa signatur

That's just my opinion, I could be wrong...
> C2Q Q6700 > 8GB PC6400 > Gigabyte 965P-DQ6 > HD4870X2 & HD4650
> Lian Li PC-201B > Corsair HX620 > 10.46TB > HP LP3065 & 2x HP LP2065

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Tobbe Nukem:

Spara free exp till moduler istället. (Om man nu inte stöter på nåt man verkligen inte vill köra... )
Så i och med att du skriver att du gillar både IS-3 och T20 så är det bara att tuta och köra, spara free exp!

Håller med, använde min freexp för att dra upp e50n, problemet nu är att jag sitter fast med 88 L71 vilket är en lite svag kanon för matcherna som man får spela. Men tackvare min tidigare e100 så är motorn på topp iaf, kan inte säga annat än att jag gillar vagnen som sig men saknar 10.5an

Visa signatur

Chassi: Antec 300 ][ CPU: AMD FX 8320 4,2Ghz ][ Kylning: Zalman CNPS14X ][ Ram:8,00 Gb DDR3 1600 ][
Moderkort: ASUS M5A99 ][ Skärm: ASUS MX279H ][ Grafik: ______ ][ Psu: Corsair CX600M ][
SSD:OCZ Vertex plus 120gb