daemontolls problem, iso fil SNABBA SVAR PLZ!!!! :D

Permalänk
Avstängd

daemontolls problem, iso fil SNABBA SVAR PLZ!!!! :D

Tja har problem med iso filer som rubriken lyder, har provat daemontolls och power iso. när jag mountar en iso fil och sedan går till den här datorn och ska öppna skivan står det typ: skivan är skadad eller ett format som windows inte kan läsa. formatera... blabla bla ... men iaf jag har win 7 32bit. ngn som vet vad jag kan göra åt saken så det funkar tacksam för snabba svar

Permalänk
Avstängd

(power.iso säger bar ogiltligt format) men det är iso.fil :/

Permalänk
Inaktiv

Vad är det för .iso fil då?

Kan ju vara så att filen inte fungerar helt enkelt, men har för mig att win7 har någon inbyggd hanterare för .iso filer? (eller är det en kommande feature i åttan?)

Testa att ladda hem filen igen annars.

Permalänk
Medlem

Du kan döpa en bild från .jpg till .iso också. Det gör det inte till en iso-fil

Förmodligen är filen trasig, och den är därför inte i korrekt format.

Visa signatur

WS: Asus P8Z77-I Deluxe mITX | Intel 3770K@4.6 | NH-U12P | Asus 780 GTX | Corsair 2x8GB 1600Mhz CL9 | Samsung 840 512GB | Ubuntu 16.04.3 x86_64 | Corsair AX750 | 2x Dell U2412M | Puppe.se | NAS: i7 860, 16GB DDR3, GA-P55M-UD4, FD Define R3, 8x2TB Samsung F4EG, Serveraid M1015, EVGA 750W G2 PSU, FreeBSD x64

Permalänk
Medlem

korrupt file....

btw det heter daemon tools... srry men var tvungen haha!

Visa signatur

Stationär: RTX 4090 OC ASUS | Ryzen 9 5950X | G.Skill Trident Z NEO 3600mhz 32GB | Arctic Liquid Freezer III 360 | Corsair HX1000i | Asus Rog Strix X570-F Gaming | Samsung 990 PRO 2TB | Samsung 980 PRO 2TB | Fractal Design North XL

Jobbdator: MacBook Pro 16" i7 6C, 16GB ram DDR4, AMD Radeon Pro 5300M 4GB

Permalänk
Avstängd

Det är ett spel och jag är inte så dålig har inte döpt om ngt till iso har provat flera filer så tror ej att det är fel på alla :/

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd

Det är ett spel och jag är inte så dålig har inte döpt om ngt till iso har provat flera filer så tror ej att det är fel på alla ( ursäkta om det blev dubbel post sitter på mobilen xD

Skickades från m.sweclockers.com