Kroppsstorlek på era gubbar ?

Permalänk

Kroppsstorlek på era gubbar ?

Tja
Har en sith sorc lvl 42 med bodytype 2,men känns lite som att den är lite för klen,och 3:an lite för stor. Och nu tänkte jag göra en jedi sage,så ville bara kolla vilken storlek ni har

Visa signatur

En dator

Permalänk
Medlem

4 på min sorc. Han är stor och elak

Permalänk
Skrivet av ozo64:

4 på min sorc. Han är stor och elak

Och du tycker fortf att det ser "bra" ut ?

Visa signatur

En dator

Permalänk
Medlem

Kör trean på min merc. Lyckades dessutom med konststycket att få honom att se ut som en långhårig Keanu Revees. (insåg det först när gubben dingade fyra eller fem)

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk

Okej,jag började nyss med min sage,tog 3an,hoppas jag inte blir för gigantisk,för dem flesta med 3an är ju oftast melee gubbar Men han i consular trailern har body type 3,så det får bli 3an ^^

Visa signatur

En dator

Permalänk
Medlem

Male är fail, female ska det vara

Visa signatur

Datorer - M1 MacBook Pro 14"
Hörlurssystem - Scarlett 4i4 / Objective2 / Beyerdynamic DT 770
Ljudsystem - NAD C356BEE > DALI Mentor 6
Bilpark - Porsche 718 Spyder

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jilted82:

Male är fail, female ska det vara

Nej tack male ska det vara! Kör med 3an vill se elak ut

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av ghly:

Nej tack male ska det vara! Kör med 3an vill se elak ut

Skickades från m.sweclockers.com

Mycket trevligare att titta på en female än male, borde de flesta killar tycka

Visa signatur

Datorer - M1 MacBook Pro 14"
Hörlurssystem - Scarlett 4i4 / Objective2 / Beyerdynamic DT 770
Ljudsystem - NAD C356BEE > DALI Mentor 6
Bilpark - Porsche 718 Spyder

Permalänk
Skrivet av XxX watercooling:

Och du tycker fortf att det ser "bra" ut ?

En sith ska inte se bra ut, ska se ond och dryg ut Min sorc har också den tjocka varianten

Permalänk

Har börjat och tagit bort gubbarna 6 gånger nu...Kan inte välja mellan 2an och 3an

Visa signatur

En dator

Permalänk
Medlem
Skrivet av XxX watercooling:

Och du tycker fortf att det ser "bra" ut ?

Sorc ser aldrig bra ut ändå. Designen på gear är hemsk. Man ser ut som en fågelskrämma i end-game gear.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jilted82:

Mycket trevligare att titta på en female än male, borde de flesta killar tycka

mycket möjligt men frågan är varför du vill vara en "internet transa"

Visa signatur

| ASUS P8Z77-V DELUXE | Intel Core i7 2700K @ 4.7Ghz | 16GB Corsair Vengeance 1600Mhz @ 8-8-8-24 |
| ATi Radeon HD 6950@6970 (900|1350Mhz @ 1.14v) | Corsair Force GT 120GB | Corsair HX 650W |
| Nvidia's GT300 yields are less than 2% | Min ArmA2 YouTube Kanal |

Permalänk
Keeper of Traditions

Twi'lek assassin med kroppstorlek extra large, 4... Feta manliga lönnmördare och tunna kvinnliga tanks ska det va, annars kan det kvitta.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jilted82:

Mycket trevligare att titta på en female än male, borde de flesta killar tycka

I SWTOR så finns ju möjligheten att bli romantisk med en companion av motsatta könet. Jag vill inte börja hångla med en kille i alla fall och därför väljer jag en male char. Men Bioware har ju nämnt att det i framtiden kanske kommer läggas till same-sex relationships.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skyflyer:

I SWTOR så finns ju möjligheten att bli romantisk med en companion av motsatta könet. Jag vill inte börja hångla med en kille i alla fall och därför väljer jag en male char. Men Bioware har ju nämnt att det i framtiden kanske kommer läggas till same-sex relationships.

Jösses, det är ett jäkla spel, spela roll

Visa signatur

Datorer - M1 MacBook Pro 14"
Hörlurssystem - Scarlett 4i4 / Objective2 / Beyerdynamic DT 770
Ljudsystem - NAD C356BEE > DALI Mentor 6
Bilpark - Porsche 718 Spyder

Permalänk

Jag var tydligen ensam om att välja 1.. gillar att se annorlunda ut när möjligheten ges. Alla kan ju omöjligen vara kroppsbyggare.

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*

Off-topic om era personliga IRL kroppsstorlekar hör inte hemma här.

Permalänk
Medlem

Borde finnas shemale Njaa men har Jedi bodytype 2 Male

Permalänk
Medlem

Jätteliten

Permalänk
Medlem

Jag saknar en tjock kvinnlig karaktär. Ville göra en ful smugglerkärring.

Visa signatur

//Bacon

Permalänk
Medlem
Skrivet av redruM:

Jätteliten

What he said ^^

Permalänk
Avstängd

1 eller 2 annars så skapar mig sig onödiga problem när man ska samla datacores.

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jilted82:

Jösses, det är ett jäkla spel, spela roll

Varför dra upp det då?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Muss3:

Varför dra upp det då?

Jag har hela tiden haft glimten i ögat men folk tog det mycket mer seriöst än jag någonsin vågat tro. Tycker man att det är jobbigt att ens karaktär kysser en av samma kön i ett spel, då har man seriösa issues med självdistans osv

Visa signatur

Datorer - M1 MacBook Pro 14"
Hörlurssystem - Scarlett 4i4 / Objective2 / Beyerdynamic DT 770
Ljudsystem - NAD C356BEE > DALI Mentor 6
Bilpark - Porsche 718 Spyder

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jilted82:

Male är fail, female ska det vara

Hehe, female är snyggast.. på alla sätt o vis

Permalänk
Medlem

Har en SITH Warrior Marauder på minsta >< :/

Permalänk

Förstår inte hur denna tråd fortfarande kan vara vid liv? Hur jäkla svårt kan det vara, det är ett val mellan fyra alternativ för guds skull...

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasergurka:

Förstår inte hur denna tråd fortfarande kan vara vid liv? Hur jäkla svårt kan det vara, det är ett val mellan fyra alternativ för guds skull...

Är det inte 3

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Lasergurka:

Förstår inte hur denna tråd fortfarande kan vara vid liv? Hur jäkla svårt kan det vara, det är ett val mellan fyra alternativ för guds skull...

Håller helt med, fattar inte att folk kan ha beslutsångest över detta

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jilted82:

Jag har hela tiden haft glimten i ögat men folk tog det mycket mer seriöst än jag någonsin vågat tro. Tycker man att det är jobbigt att ens karaktär kysser en av samma kön i ett spel, då har man seriösa issues med självdistans osv

Jobbigt tycker jag inte det är, det är bara att jag gillar roleplaya mer att kyssa en char av motsatt kön. För att igen citera ditt uttalande som jag svarade på:

Skrivet av Jilted82:

Mycket trevligare att titta på en female än male, borde de flesta killar tycka

Mycket trevligare att kyssa en female än male, borde de flesta killar tycka

Precis som du tycker det är trevligare att titta på en female så tycker jag det är trevligare att titta på när en female blir kysst. Men jag kommer så klart skapa både male och female chars beroende på hur jag vill rollspela min char.