Iphone fast på Bahnhofs registrering

Permalänk
Medlem

Iphone fast på Bahnhofs registrering

För ett par veckor sedan kom det helt plötsligt upp en sida från Bahnhof, vår internet leverantör, där man skulle skriva in kundnr och lösenord. Jag upptäckte det först när jag surfade på min mobil, en Iphone 3gs. Så jag gick ner till datorn och fyllde i sidan och allt var frid och förjd.
Nu har jag dock ett problem, jag kan inte surfa med min telefon någon annan stans än på nätverket hemma. Jag har testat både via annat nätverk och på mobilnätet (har telia). Det konstiga är att det är bara när jag ska gå in på hemsidor i safari som det kommer upp, appar fungerar hur bra som helst.

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra, jag har raderat webbhistoriken och startat om telefonen men problemet är ändå kvar, jag vet inte riktigt hur jag ska fortsätta.

Visa signatur

CPU: Ryzen 5 16000 Moderkort: ASUS PRIME B350-PLUS Grafikkort: Gigabyte GeForce GTX 1060 Ram: 16GB PSU: Corsair HX750W Chassi: Fractal Design Define C

Permalänk
Medlem

Nu har jag testat att installera opera mini och där kommer jag inte ens in på startsidan, det är bara en vit skärm.

Visa signatur

CPU: Ryzen 5 16000 Moderkort: ASUS PRIME B350-PLUS Grafikkort: Gigabyte GeForce GTX 1060 Ram: 16GB PSU: Corsair HX750W Chassi: Fractal Design Define C

Permalänk
Medlem

Har du testat att stänga av/sätta på mobilen? Bruka lösa dom flesta problemen jag har haft med mobiler!!

Permalänk
Medlem

Alternativt håll in homeknappen + powerknappen tills du ser äpplet så gör du en reset så att säga, inget man behöver försvinner så.

Visa signatur

W10 - Fractal Design Define S - Asus ROG x570f
3700x @ 4.25GHz - 2x16GB Corsair Dominator @ 3733c16 - Asus VG279QM
Asus RTX 2070 Super Dual EVO - RM750x - G305 - G533 - DuckyOne2Mini

Permalänk
Medlem

Som jag sa i mitt första inlägg, jag har redan testat att starta om den. Nu testade jag även att reseta som Skillz sa men det hjälper inte, problemet är kvar.

Visa signatur

CPU: Ryzen 5 16000 Moderkort: ASUS PRIME B350-PLUS Grafikkort: Gigabyte GeForce GTX 1060 Ram: 16GB PSU: Corsair HX750W Chassi: Fractal Design Define C

Permalänk
Medlem

Nu har jag fått opera att fungera men safari funkar inte.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

CPU: Ryzen 5 16000 Moderkort: ASUS PRIME B350-PLUS Grafikkort: Gigabyte GeForce GTX 1060 Ram: 16GB PSU: Corsair HX750W Chassi: Fractal Design Define C

Permalänk
Medlem

Säkerhetskopiera, spelar ingen roll om det är till datorn eller till iCloud, och återställ den till fabriksinställningar.

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Medlem

prata med bahnhof?

Visa signatur

i5 3570k / Asus p8z77-i Deluxe / Asus Gtx680 DCII / Corsair Ax 750w / Ocz Petrol 256GB / Corsair Vengeance 16GB