Permalänk
Medlem

iPhone i micron

Hallå där, jag har en ganska lustig historia om en väldigt väldigt EXTREMT jävla klantig kamrat.

Han satt på internet och surfade och hittade denna sidan där det stod att om man vill ha mer minne på telefonen så ska man stoppa den i micron. Dum som han är så gör han detta och efter 2 sec så flyger telefonen i luften, det börjar ryka om den och den tvär dör.

Jag skrattar först och tror inte att det är sant men tydligen så har han faktiskt kört den i micron.

Jag undrar om det finns något sätt man kan fixa detta på eller om det bara är att kasta den i soptunnan.

Jag vet att det låter som en väldigt otrolig historia men min kamrat har BLAND ANNAT DYSLEXI vilket leder till att han kan göra ganska korkade saker.

All hjälp uppskattas som vanligt

Visa signatur

Gaming: RTX 2070 & 3770k
Studier: MacBook pro retina 13
Ljud: QH-1339 & ett par rackans smidiga AirPods
Telefon: iPhone 6s plus
Skärm: ASUS 27" ROG Swift PG279Q med sån där g-sync

Permalänk
Medlem

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Den är körd. Metall i micron är a no go.
Han ska vara glad att det inte vart värre

Permalänk
Medlem

Detta förklarar varför han är en Apple användare... 650 W effekt ger 100MB extra, medan 420 W ger 50

Det är nog rejält kört. Skärmen som är av typen kapacitetsskärm har nog dött men även ex batteriet och övriga komponenter.

Det är bara att försöka hävda garanti på den "Det bara blev så"

Glömde något om komponenter
Visa signatur

Wow. PIII och Voodoo. Back to old days

Permalänk
Medlem

Jag tror att det är ganska kört, tror att ni har bränt något!

Och bara för man har dyslexi så gör man inte korkade saker!!!!!

Permalänk
Medlem

Vad finns det för folk på sweclockers nuförtiden..

Visa signatur

CPU : AMD Phenom | X6 1055T GPU : NVIDIA Gtx 560ti Nätaggregat: Corsair TX850 Chassi: Fractal Design R4 Minne: Corsair 8GB Moderkort: Gigabyte GA-990FXA-UD3 Kylare: Zalman CNPS9900A Tangentbord : Key Tronic Mus : Razer DeathAdder 3500dpi

Permalänk
Medlem
Skrivet av MuLLvaD3n:

min kamrat har bland annat dyslexi vilket leder till att han kan göra ganska korkade saker.

Va?

Visa signatur

4670K, 8GB RAM, MSI 760

Permalänk
Medlem

Bra myt. Btw, dyslexi har med stavning och läs svårigheter att göra...

Visa signatur

Datorer är kul!

Permalänk
Medlem
Skrivet av footy:

Jag tror att det är ganska kört, tror att ni har bränt något!

Och bara för man har dyslexi så gör man inte korkade saker!!!!!

"bland annat dyslexi"

Tror du ska släppa den delen, av respekt.

Visa signatur

Intel Core i7 7700K | Asus Strix 1080TI | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | Corsair Vengeance 16GB 3000Mhz | EVGA G2 650W | WD 640GB Caviar Black | Samsung M.2 1TB SSD + Samsung SATA 500GB SSD

Permalänk
Medlem

Är man så jävla korkad borde man låsas in. Vad är det nästa gång? Volvon går 30% snabbare om man kör över en dagisklass? Jag antar att han inte är 11 år.

Visa signatur

Det som flöt iland senast.

Permalänk
Medlem

Lol. Dagens fail kanske?

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

Jag är ledsen, men tråden har redan spårat ur, och den kommer bara fortsätta att spåra ur även om den blir rensad från allt trams.

Telefonen går med största sannolikhet inte att rädda (i alla fall inte till något rimligt pris).