Vart ska man boka Kingdoms of Amalur?

Permalänk

Vart ska man boka Kingdoms of Amalur?

Spelade nyss Demon och tyckte spelet var grymt. Och dom va väldigt generösa med det, fick hela 3 timmar från det!

Jag såg att man fick speciella bonusar om man förhandsbokade spelet och att olika affärer har olika bonusar. Det verkar finnas en med armor, en med vapen och en med någon treasure hunting grej.

Såg på webhallen att dom hade vapen bonusen som jag är mest intresserad i men Amazon.com hade 2 stycken bonusar, finns det någon affär här i sverige med flera bonusar eller ska jag bara boka via webhallen?

Permalänk
Medlem

Det finns 3 olika sorters pre-order bonusar. Detta gäller för hela Norden:

Fate-Touched Weapons Pack - Game, Webhallen, Verkokauppa, Platekompaniet, Spaceworld, Fona

Destinies Choice Pack - GameStop Sweden, GameStop Norway, GameStop Finland, GameStop Denmark

Treasure Hunting Pack - CDON Sweden, CDON Norway, CDON Finland, CDON Denmark

Permalänk

Vet du om det finns någon affär som har 2 bonusar som Amazon.com har?

Permalänk
Medlem

Ska du köpa digitalt, så har Gamersgate ett bra pris på spelet + Fate-Touched Weapons Pack. Priset blir 333:- SEK med dagens valutakurs.
http://www.gamersgate.co.uk/DD-KOARUK/kingdoms-of-amalur-reck...
Eftersom det är ett nytt EA-spel kan man sannolikt registrera nyckeln på Origin också (eller bara köra vanlig download på GG).

Permalänk

Tror jag ska köpa på Gamersgate eftersom man bara fick några TF2 grejer på Steam och det kostar mindre, tack.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

ATX sys i micro-atx chassi -> Ace ecco-220 | Intel Q9550 @ 3,8 w/ 620 + GT 1850 | HIS 6970-Antec 620 mod w/ GT 1850 | 4x2gb OCZ reaper 1150mhz | Corsair 750tx | m4 128gb | W7 ulti 64

Laptop Acer 3820TG | i5 450m | 5650 | Intel G3 160gb