Permalänk
Medlem

Klicka här!

Ni klickade, inte sant? Det är trevligt, för jag har någonting viktigt att säga er! Det är följande; förakta inte er själva och andra för vilka vi verkligen är och för vad vi verkligen tycker! Det finns hopp för alla! Men ni hittar inte hoppet genom att ta in intryck från media eller genom att leva normalt i samhället! Det är genom att tänka som ni kan börja förstå! Prova detta om ni inte tror mig; försök att tänk så koncentrerat ni kan på det jag skriver! Ni kommer märka om ni håller med mig eller inte! Ni får gärna vara kritiska mot mig, men döm mig inte förrän ni tänkt till! Förra tråden jag skrev blev låst pga människors trångsynthet. Människor kan inte förstå mitt budskap. För jag är Gud i mänsklig form. Alla frågor är välkomna som är öppna, ärliga och medvetna! Kom ihåg, utgå inte från att religion eller tro är dåligt utan tänk på vad ni själva verkligen tycker och tänker!

Permalänk
Hedersmedlem

Jag klickade för att anmäla tråden men när jag läste så förstod jag heller inte vad tråden handlar om. Det är också rätt dåligt skrivet så jag blev ännu mindre intresserad. Du vill dela upp texten i stycken så det blir lättare och trevligare att läsa.

Permalänk
Avstängd

Aha! Det förklarar varför jag fått 11 PM på mindre än ett dygn från TS. Han har flippat. Jag skämtar inte när jag säger att psykiatrisk ohälsa inte är något man kan vifta bort och det finns evidensbaserad hjälp. Edit: Det hann bli 16 PM, innan jag testade ignore!

Gud anbefaller ett husläkarbesök för TS!

Visa signatur

http://www.theatlantic.com/national/archive/2012/05/how-the-p...
"If there's a simple lesson in all of this, it's that hoaxes tend to thrive in communities which exhibit high levels of trust. But on the Internet, where identities are malleable and uncertain, we all might be well advised to err on the side of skepticism."

Permalänk
Medlem

Men om du vet att ingen förstår, varför skriver du?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Detta meddelande skrevs på en porrfylld dator, av en elak skitstövel. Det innehåller ingen praktisk eller användbar information, och skrevs faktiskt enbart för att förvilla och föra dej bakom ljuset.

Permalänk

Det räcker med redbull nu. Ta nu moppen hem till mamma och pappa.

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Medlem

Förakt i vart enda inlägg, snyggt jobbat allesammans Kunde inte bry mig mindre!

Permalänk
Medlem

Anmäld & Blockera på dej.

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Orici:

Anmäld & Blockera på dej.

Okej!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Orici:

Anmäld & Blockera på dej.

+1!!!

Kul att för första gången testa funktionen "ignorera användare" utan att drabba någon oskyldig!

Visa signatur

http://www.theatlantic.com/national/archive/2012/05/how-the-p...
"If there's a simple lesson in all of this, it's that hoaxes tend to thrive in communities which exhibit high levels of trust. But on the Internet, where identities are malleable and uncertain, we all might be well advised to err on the side of skepticism."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shimonu:

Jag klickade för att anmäla tråden men när jag läste så förstod jag heller inte vad tråden handlar om. Det är också rätt dåligt skrivet så jag blev ännu mindre intresserad. Du vill dela upp texten i stycken så det blir lättare och trevligare att läsa.

Jag ska tänka på att formulera mig bättre så även trångsynta människor kan förstå texten!

Permalänk
Medlem
Skrivet av MBY:

+1!!!

Kul att för första gången testa funktionen "ignorera användare" utan att drabba någon oskyldig!

Men ge dig tönt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av MBY:

Aha! Det förklarar varför jag fått 11 PM på mindre än ett dygn från TS. Han har flippat. Jag skämtar inte när jag säger att psykiatrisk ohälsa inte är något man kan vifta bort och det finns evidensbaserad hjälp. Edit: Det hann bli 16 PM, innan jag testade ignore!

Gud anbefaller ett husläkarbesök för TS!

Rädd och förlora makten som du får genom att läsa vad andra tycker/tyckt och tänkt?

Permalänk
Geeks
SweClockers

Vet inte riktigt vad detta ska föreställa, men tråden passar definitivt inte i forumet.

*Låst*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015