Specialutgåvor på spel. Bilder på era utgåvor här. (gäller alla plattformar, även PC)

Permalänk
Medlem

Specialutgåvor på spel. Bilder på era utgåvor här. (gäller alla plattformar, även PC)

Vad tycker ni om specialutgåvor på spel och äger ni några? Äger bara en specialutgåva i spelsegmentet och det är duke nukem forever balls of steel edition. Passade på nu när webhallen hade rea och köpte tre utgåvor där, killzone 3, resistance 3 och batman- arkham city. Alla tre som specialutgåvor med statyer och andra tillbehör. Har lite på filmsidan och tänkte att varför inte ha mer på spelsidan, alltid kul med statyer och annat

Tänkte att man här kunde visa upp sina utgåvor om man har något roligt. specialutgåvor där saker som en extra map eller liknande är det ända som tillkommer är inte tillåtet här utan det ska vara fysiska saker, speciell förpakning (lite roligare än steel editions) eller liknande för att passa här.

Här är min balls of steel iaf. bilder på de tre jag beställt kommer när det blir levererat.

Är förövrigt 27 och tycker sådant här fortfarande är roligt.

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Har haft en del, men tyvärr sålt mycket, mest pga platsbrist.

I skrivande stund är det några steelbooks-edition av bl a HomeFront och FEAR2 samt White Edition av ACII och Collectors Edition av AC Revelations.

Har tänkt försöka få tag i Dead Island Collectors (red) edition då jag sett några på Ebay. Bilder kommer när jag har tid, nu ska jag spela just AC Revelations

Permalänk
Medlem

Jag älskar själv Specialutgåvor/Collectors edition då jag tycker det är skoj med artowork books och andra grejer >: )

Äger änsålänge 3st:

Assassins Creed 2:
Staty

Crysis 2:
Staty
Laptop-ryggsäck
Artwork book
Ingame grejer

Bioshock 2:
Sexig låda
Artwork book
LP-skiva med soundtrack
CD med soundtrack
3st affischer

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nikkop:

Jag älskar själv Specialutgåvor/Collectors edition då jag tycker det är skoj med artowork books och andra grejer >: )

Äger änsålänge 3st:

Assassins Creed 2:
Staty
http://img17.imageshack.us/img17/6158/img1986s.jpg

Crysis 2:
Staty
Laptop-ryggsäck
Artwork book
Ingame grejer
http://img854.imageshack.us/img854/3632/img1979sn.jpg

Bioshock 2:
Sexig låda
Artwork book
LP-skiva med soundtrack
CD med soundtrack
3st affischer
http://img194.imageshack.us/img194/8580/img1988qw.jpg

Fullt fungerande LP skiva? det är ju riktigt coolt i så fall

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lappa:

Fullt fungerande LP skiva? det är ju riktigt coolt i så fall

Jag har inte testat den men det antar jag, det är tracklist på dem och så >: )

Permalänk

Trevlig tråd, får väl ta lite bilder på mina collectors/special editions och lägga upp inom kort

Är mest förtjust i steelbooks, men har Crysis 2, Gears of War 3, Resistance 3, Arkham City och Halo Reach i collectors edition

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem

Åh sånt här gillar jag, återkommer snart med min lilla samling!

Visa signatur

Windows 10 Define Nano S I ROG Strix B450 ITX I Ryzen 5 3600 I Sapphire HD 7970 I Corsair SF600W Platinum I HyperX Fury 16GB 2993MHz CL17 I SSD 840EVO 500GB I Asus MG28UQ, 4K, 60Hz, 1ms, Freesync
Annat I Lenovo Y50-70 I Acer 5739G I Razer Imperator I Logitech Z623 I

Permalänk
Medlem

Jag har F3AR
Collector's Edition innehåller:
• Exclusive SteelBook™ Packaging
• Exclusive In-Game Weapon: The Hammer
• Exclusive F.E.A.R. 3 Comic Book produced by DC Comics
• 17,7 cm Alma Collectable Figurine - glow in the dark.

Bioshockutgåvan som Nikkop har har jag med

Känns som jag borde ha någon mer, får leta lite och kolla

Permalänk

C&Q redalert: affisch, t-shirt.
Metal gear solid : 25cm hög staty av tjejen.. Glömt namnet
Gears of war 3: GOGtag mm.

Ligger dock nerpackat i källaren, ont om plats.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Kebabrulle

Desktop = AMD A10-6800K, 8GB, AMD R9 290 4GB

Permalänk
Skrivet av Nikkop:

Jag älskar själv Specialutgåvor/Collectors edition då jag tycker det är skoj med artowork books och andra grejer >: )

Äger änsålänge 3st:

Assassins Creed 2:
Staty
http://img17.imageshack.us/img17/6158/img1986s.jpg

Gah, detta får mig bara sugen att hitta bilderna från när jag hade Black Edition! Får titta på min gamla dator och återkomma här på tråden

Visa signatur

CPU: i5-10600kf Stock
Minne: Corsair 4x8GB DDR4 2666MHZ GPU: MSI RTX 3070ti
Det där med citat är inte så dumt