Cooler Master släpper Cosmos II

Permalänk
Melding Plague

Cooler Master släpper Cosmos II

En gammal favorit växer på alla håll och kanter när Cooler Master släpper en ny version av datorlådan Cosmos, ett "Ultra Tower" som mäter hela 70 centimeter på höjden.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

*Dregel*

Permalänk
Medlem

Jag som tyckte att mitt Graphite 600T var stort!

Visa signatur

Corsair Graphite 600T | Intel core 2 Quad Q9550 | EVGA Geforce GTX 580 SC | Gigabyte GA-EP45-DS4 | 8GB RAM | SSD Kingston V-series 128GB | HDD 2TB | Corsair TX750W

Permalänk
Medlem

Helvete det var stort! Och snyggt!

Visa signatur

|ASUS P8P67 EVO B3|I7 2600K 4,2GHz|8GB XMS3 1600MHZ|Sapphire HD6970 CF|NZXT Tempest Evo|NZXT HALE 90 850W|

Permalänk
Medlem

Fy fan va vackert det är! Kommer LÄTT bli ett sånt sen!

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

Skönt att de har stöd för micro-ATX, då blir det kanske ett köp ändå

Stort och inte för spejsat men huga vad det kostar att ha stor burk...

Visa signatur

Storburk: Ryzen 7 3700X, MSI B450M Mortar, FD Define Mini, CM M2 Silent 720W, 32 GB, RX 5700 XT 8GB, NVME SSD + HDD - HTPC: Ryzen 5 2400G, 16 GB, NVME SSD, BeQuiet 550W

Permalänk
Medlem

Sjysst server-/lagringsburk.

Visa signatur

» AMD Ryzen 5 2600X » 16 Gb DDR4 » ASUS GTX 1060 6 Gb OC » 1 Tb M.2 PCIe NVME

Vänligen citera om du pratar med mig

Permalänk
Medlem

Tror tamejfan att den kan koka kaffe också.

Permalänk
Medlem

Awww lite för dyr för min del men damn! Vill ha

Permalänk
Medlem
Skrivet av THEBADGUY:

Fy fan va vackert det är! Kommer LÄTT bli ett sånt sen!

Det kommer bli allt annat än lätt

Visa signatur

CITERA OM DU VILL HA SVAR! :)

Permalänk
Medlem

Vill haaaaa!

Lär ju kosta också

Visa signatur

Massa skit innanför ett CoolerMaster Cosmos II

Permalänk
Medlem

Snyggt är det men frågan är hur det är att arbeta i, hur tyst det är samt om det håller en bra nivå på luftflödet.

Visa signatur

Fulburken:
| I9 9900K
| Gigabyte Aorus Z390 AORUS MASTER
| Asus RTX 3090 Strix OC

Permalänk
Medlem

För lite dämpning för min smak, men bra för dem som vill ha mycket luftflöde.

Visa signatur

Det var bättre förr men det var inte bra då heller

Permalänk
Permalänk
Medlem

Vilka riktar sig en sån här produkt till? Varför betala sjuka pengar för en serverdator man ska slänga in i nån garderob ändå?

Permalänk
Medlem

Helskotta vikken burk... 13 diskar är ju massa tusen bara där. x4TB blir ju iofs 52TB.... Vilket betyder att jag behöver 100ggr mer data för att fylla burken proppfull.

Näe håller mig till burkar som har en 3,5 o en 2,5... lagom.

Visa signatur

Regn är snö på sommarn.

Permalänk
Medlem

Såg ju riktigt tuff ut! Synd att priset motsvarade storleken ^^

Permalänk
Medlem

Här är en kille som är helt lyrisk över frontluckan
http://www.youtube.com/watch?v=wkQ5Y6RlAwU

Visa signatur

Emkill, mannen med Lådan =)

Permalänk
Medlem

En datorlåda blir inte gammal på samma sätt som en processor eller ett grafikkort. Man kan använda samma till flera datorbyggen eller sälja den vidare. Cosmos II ser riktigt nice ut, sitter med Cosmos 1000 för tillfället och det är definitivt det chassi som jag är mest nöjd med hittills.

Visa signatur

Om du vill att jag ska se ditt svar så tryck på Citera.

Permalänk
Medlem

Hur kan dom missa HTPX-stöd -_-

Permalänk
Master of Overkill

Denna kommer jag köpa

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Permalänk
Medlem

Mitt HAF-X blev helt plötsligt ett miditower

Visa signatur

Ryzen 5600. Asus B550M TUF gaming plus. RTX 4060 TI.

Permalänk
Avstängd

Stor och redigt är min smak hoppas plåtarna är tjocka och fina, kanske bli köp om man får ihop lite kosing fan chassit blir ju högre än bordet jag sitter vid

Visa signatur

2600x||16GB @3000Mhz 14-14-10-14-32-46||Vega 64||1TB SSD||HX1000 plat||FD R6 TG vit||CH VII||H100i V2||SST-ARM22SC||SG 32" QHD 144 Hz VA|| https://folding.extremeoverclocking.com/team_summary.php?s=&t...

Permalänk

Massiv men jävligt snygg
synd att priset är så högt

Visa signatur

nuvarande dator: Asus ROG STRIX Z370-E GAMING, Intel i7 8700k 4,7Ghz, Corsair 32gb3200mhz, ASUS RTX 2070 STRIX Gaming OC

Permalänk
Permalänk

Ingen youtube klipp :(?
Tycker det är mycket trevligt när Jonas gör ett film resenation, hade vart kul om det var de på detta chassi

Visa signatur

Adam Mcintosh

Permalänk
Medlem
Skrivet av Adammcintosh:

Ingen youtube klipp :(?
Tycker det är mycket trevligt när Jonas gör ett film resenation, hade vart kul om det var de på detta chassi

Kommer det förmodligen bli med tanke på att dem har chassit på redaktionen.

Permalänk
Skrivet av zebrra3:

Kommer det förmodligen bli med tanke på att dem har chassit på redaktionen.

Hoppas det

Visa signatur

Adam Mcintosh

Permalänk
Medlem

Som en skönhetsoperation på et 800D Ja så blir det dags at plocka fram mejslarna och dremeln för at göra sig av med hårdiskburen i botten....