Snabbt och kul sätt att lvla på?

Permalänk
Medlem

Snabbt och kul sätt att lvla på?

Jag spelar just nu på en Jedi Shadow som snart är lvl 17. Spelar i princip bara själv och har börjat känna att det är lite småsegt att bara springa runt och göra quests hela tiden som dessutom börjat bli lite svåra för min lvl.

Har någon något bra tips på hur man kan dra snabbare levels på något roligt sätt? Eller borde jag kanske börja spela alfapet istället?

Är för övrigt på Taris och gör uppdrag just nu men den planeten var inte riktigt min kopp tee

Permalänk

Nöta Warzones och Flashpoints!

Visa signatur

CPU: Intel i5 2500K | MB: ASUS P8P67 B3
GPU: EVGA GeForce GTX 970 SSC ACX 2.0
RAM: Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8 GB (2x4 GB)
PSU: EVGA GQ 650W 80+ | Chassi: Fractal Design Define R3
Bildskärm: LG W2363D 23" 120Hz

Permalänk
Medlem

Kanske borde göra det ja. Alderaan verkar sköj iaf

Permalänk
Medlem

Följ ditt klass-quest och questa kring det (på den planeten). Strunta i tråkiga quest som du vill.
Tröttnar du på questande så kör lite Warzones eller Flashpoints och varva med lite Space Missions.

Permalänk
Medlem

Tycker de löst xp och questande på ett helt underbart sätt.
Följer du ditt class quest och kör lite flashpoints/warzones behöver du nästan ALDRIG göra några andra quests. Nu kör jag blandat av allt istället, för att få massa variation. Men class questet är helt sjukt bra, ruggigt spännande =D

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Skrivet av RedFLip:

Tycker de löst xp och questande på ett helt underbart sätt.
Följer du ditt class quest och kör lite flashpoints/warzones behöver du nästan ALDRIG göra några andra quests. Nu kör jag blandat av allt istället, för att få massa variation. Men class questet är helt sjukt bra, ruggigt spännande =D

Word Jag får samma känsla jag fick av Kotor 1/2.. och detta är ett mmorpg.. helt sjukt

Vet ej hur det ser ut på Republic sidan, men hela mysteriumet kring "the emperor" är otroligt spännande.

Visa signatur

Vill ni ha svar, så citera!

Permalänk
Medlem

Warzones ger ca 10k xp och 2000+ credits varje gång. Skönt sätt att grinda om man inte vill springa från punkt A till B och sedan tillbaks till A varje gång

Visa signatur

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer

Permalänk
Skrivet av Knuckles:

Warzones ger ca 10k xp och 2000+ credits varje gång. Skönt sätt att grinda om man inte vill springa från punkt A till B och sedan tillbaks till A varje gång

Får man Credits för att pvpa Då vet jag vad jag ska göra sen ikväll

Permalänk
Medlem

Finns mycket att tjäna på att utforska alla areor , jag har hittat ganska många bonusquests bara genom att utforska varje vrå på kartan.

Visa signatur

RYZEN 7-3700X ,ASUS Crosshair VI HERO ,G.skill Ripjaws V Black 3600MHz 32GB ,Noctua NH-D15-SE-AM4 ,Samsung 960 EVO NVMe M.2 SSD 250GB , ASUS Geforce RTX 3080ti TUF Gaming ,Fractal Design Define R5 , Corsair RM850x 850W

Permalänk
Medlem

Jag kör repeatable space missions och cappar dom varje dag. Finfin xp

Visa signatur

Stationära: Ryzen 7 3700X | 32GB DDR4 3200MHz | EVGA Geforce 1070 8GB | 120GB Intel 520 SSD | 500GB Samsung 850EVO |
Server/ NAS : Phenom2 X4 965 | 6GB DDR2 RAM | Nvidia 6600LE 128MB | WD Red 3TB | Ubuntu server 16.04
HTPC: Raspberry Pi 2 | 8GB class 6 SD card | 900MHz quad core

Permalänk
Medlem

Space missions är rätt nice. Har inte provat pvp. Är lvl 18 och kör bara quests. Fick skeppet innan idag så jag hann med ett par sapce missions innan det är dags att fira jul så det bli inget spelande i helgen. Eller ja jag loggar in då och då och skickar mina companions på nya missions. Tänker passsa på att maxa slicing i helgen istället.