Permalänk
Medlem

Password!

Tjena!
Jag har hemma hos min polare och kan inte utläsa vad han har skrivit för lösenord på lappen. (Väldigt dålig handstil) och han kommer själv inte ihåg vart det ska vara stora eller små bokstäver. Nu undrar jag om det är möjligt att kunna se detta någonstans på datorn.. Eller om man loggar in på raoutern eller något? Någon som kan hjälpa mig att få fram lösenordet? Jag är ansluten på datorn, men det är på telefonen jag skulle vilja koppla upp mig på det trådlösa nätverket också.

Tacksam för all hjälp!

Permalänk
Medlem

Vart försöker du ta dig in?

Visa signatur

Skriver som alla andra: Citera för att få min uppmärksamhet!

Permalänk
Medlem

Du kan alltid dra in sladden till routern och köra om installationen igen så kan du ställa om det om du resetar skiten!

Permalänk
Medlem

Brukar stå på undersidan annars

Permalänk
Medlem

Nvm läste vidare. WiFi lösenordet kommer du lättast åt om du har en laptop uppkopplad.

Upp med listan av tillgängliga nätverk -> högerklicka på WiFiet du vill åt och klicka egenskaper -> Säkerhet -> Visa säkerhetsnyckel.

Fungerar på Win7, och jag kan ha fel men jag har för mig att Vista har samma funktion. Dock osäker där.

Vad har du för router btw?

Visa signatur

Skriver som alla andra: Citera för att få min uppmärksamhet!

Permalänk
Medlem
Skrivet av lolaren:

Nvm läste vidare. WiFi lösenordet kommer du lättast åt om du har en laptop uppkopplad.

Upp med listan av tillgängliga nätverk -> högerklicka på WiFiet du vill åt och klicka egenskaper -> Säkerhet -> Visa säkerhetsnyckel.

Fungerar på Win7, och jag kan ha fel men jag har för mig att Vista har samma funktion. Dock osäker där.

Vad har du för router btw?

Tack för hjälpen! det va det svaret jag letade efter. PROBLEM SOLVED