Permalänk
Medlem
Skrivet av tozz:

Har kört två games och tyvärr måste jag säga att jag är galet besviken. Det känns som dom försökt porta WC3-motorn rakt av, 10 år gammal motor känns inte riktigt som ett säljargument imo.
Grafiken är snygg, jag älskar art direction och dom har tänkt på mycket i gränssnittet, mycket är riktigt bra mao, men input lag och total avsaknad av flöde i spelet gör att det blir total ospelbart för mig. Det handlar inte om latency till servrarna utan att Valve medvetet gjort unit response långsam som satan och lagt in onödigt lång delay på unit turns (kom igen, det är inte stridsvagnar som ska snurra runt).
En fight kan vara över utan att någonting faktiskt hänt rent visuellt, saker bara dör i princip, sett flera gånger nu, lite som om alla animatörer fick sparken och dom bara hann klart med att få gubbarna att kunna gå

Att det saknas ett hold commando är bara löjligt (ja det finns en key bind för det, men om man spelar ranged hero så är det interrupt attack, inte hold).

Jag kan förstå at Valve är rädda om att försöka få över Dota1 spelare, men genom att göra ett spel som känns 10år gammalt riskerar dom istället att eliminera alla nya spelare istället. Hade hoppats på att hitta något som var bättre än HoN och Valve om någon borde ju kunna tycker man, men icke för min del.

Håller inte med på någon punkt. Meningen med dota2 var väl att frigöra dota från warcraft 3 motorn, främst för att förbättra stöd för hotkeys, reconnects, vettig lobby osv osv.

Ju mer likt det är originalet desto bättre. Blev faktiskt väldigt positivt överraskad över hur likt dom ändå lyckats göra det. Stör mig lite på att de bytt namn på ett par items som Eaglehorn och Guinsoo's scythe of vise men det kan jag väl leva med.

För oss som spelat dota (från och till) sen det blev populärt omkring 2007 är dota2 allt vi önskat oss.

Visa signatur

“Every atom in your body came from a star that exploded. And, the atoms in your left hand probably came from a different star than your right hand. It really is the most poetic thing I know about physics: You are all stardust. ... The stars died so that you could be here today.” - Lawrence M. Krauss

Permalänk
Avstängd

Varför är det så omöjligt att få tag i en Key/Invite?

Jag har försökt i bokstavligen 7 timmar nu. Varför har jag en sån otur?

Finns det verkligen inte någon där ute som kan hjälpa en stackars desperat person... ='(

Visa signatur

[ CoolerMaster HAF 912+ ] [ Corsair TX 650W V2 80+ Bronze ] [ Intel Core i5 2500K 3,3GHz ] [ GTX 570 1280MB 732MHz ]
[ Corsair 8GB CL8 1600Mhz VENGEANCE ] [ 1TB Samsung Spinpoint F3 ] [ MSI P67A-C45 B3 ] [ Windows 7 x64 Home Premium]

Permalänk
Medlem

qvadriologic, vad har du spelar förut? dota, hon eller lol?

Permalänk
Medlem
Skrivet av tozz:

Har kört två games och tyvärr måste jag säga att jag är galet besviken. Det känns som dom försökt porta WC3-motorn rakt av, 10 år gammal motor känns inte riktigt som ett säljargument imo.
Grafiken är snygg, jag älskar art direction och dom har tänkt på mycket i gränssnittet, mycket är riktigt bra mao, men input lag och total avsaknad av flöde i spelet gör att det blir total ospelbart för mig. Det handlar inte om latency till servrarna utan att Valve medvetet gjort unit response långsam som satan och lagt in onödigt lång delay på unit turns (kom igen, det är inte stridsvagnar som ska snurra runt).
En fight kan vara över utan att någonting faktiskt hänt rent visuellt, saker bara dör i princip, sett flera gånger nu, lite som om alla animatörer fick sparken och dom bara hann klart med att få gubbarna att kunna gå

Att det saknas ett hold commando är bara löjligt (ja det finns en key bind för det, men om man spelar ranged hero så är det interrupt attack, inte hold).

Jag kan förstå at Valve är rädda om att försöka få över Dota1 spelare, men genom att göra ett spel som känns 10år gammalt riskerar dom istället att eliminera alla nya spelare istället. Hade hoppats på att hitta något som var bättre än HoN och Valve om någon borde ju kunna tycker man, men icke för min del.

Håller nog inte med dig på någon punkt. Dota-2 är förrutom Dota det bästa spelet inom genren. (imo)
Tycker att de flesta animationer flyter riktigt bra, har mycket lättare att hänga med i Dota-2 än i tex. HoN även om jag spelat "alla" spel inom genren. (Då menar jag inte att jag på något sätt är dålig och därför inte hänger med, utan att jag sällan missar när någon kastar spells, items, pots etc.)

Att tänka på är också att det är en beta, vilket förrhoppningsvis innebär att det bara kan bli bättre.

Det finns en knapp för både "Stop" och för "Hold" rätt säker på att det inte är samma sak. De går även att binda om, om man vill

/tykoZ

Visa signatur

Dota 2!

Permalänk
Medlem
Skrivet av tykoZ:

Håller nog inte med dig på någon punkt. Dota-2 är förrutom Dota det bästa spelet inom genren. (imo)
Tycker att de flesta animationer flyter riktigt bra, har mycket lättare att hänga med i Dota-2 än i tex. HoN även om jag spelat "alla" spel inom genren. (Då menar jag inte att jag på något sätt är dålig och därför inte hänger med, utan att jag sällan missar när någon kastar spells, items, pots etc.)

Att tänka på är också att det är en beta, vilket förrhoppningsvis innebär att det bara kan bli bättre.

Det finns en knapp för både "Stop" och för "Hold" rätt säker på att det inte är samma sak. De går även att binda om, om man vill

/tykoZ

Stop och hold gör samma sak för ranged heroes, prova själv. Du kan inte ge ordern "Hold" till en ranged hero om den är inom range för något target, det funkar dock för melee.

Vissa är ju mer känsliga än andra för input lagg, jag är känslig Vissa spelar utan vsync, jag gör det inte, osv. Dom animationer som finns är bra, men skulle gissa på att ungefär 90% saknas just nu, i HoN kan du t.ex. se vad en hero ska göra innan den gör något, i Dota2 händer ingenting, sen händer allting, helt utan indikationer.

Valve har ju i någon intervju sagt att dom vill ha motorn lika dålig som WC-motorn (när det gäller input lagg och turn speed etc) för att dota-spelare ska känna sig hemma, jag tycker det är tråkigt men kan förstå att andra tycker det är skitbra, men sett till marknaden idag är Dota inte längre ensamt och jag tror det är ett mycket dumt val om dom vill konkurrera på allvar. Det bästa hade val varit ett "classic" mode med all lagg och ett "new" mode för oss som gillar att spela utan

Jag ville verkligen att Dota2 skulle vara räddningen efter HoN (spelat någon stans mellan 2k och 3k games) men det känns inte alls som det ligger någon Valve-magi över denna titeln. Jag vet att det finns utrymme för förbättringar eftersom det är en beta, dom sänkte ju t.ex. sin ursprugliga input lagg med 100-200ms i en patch i oktober, men fram tills retail håller jag mig nog avvaktande.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tykoZ:

Håller nog inte med dig på någon punkt. Dota-2 är förrutom Dota det bästa spelet inom genren. (imo)
Tycker att de flesta animationer flyter riktigt bra, har mycket lättare att hänga med i Dota-2 än i tex. HoN även om jag spelat "alla" spel inom genren. (Då menar jag inte att jag på något sätt är dålig och därför inte hänger med, utan att jag sällan missar när någon kastar spells, items, pots etc.)

Att tänka på är också att det är en beta, vilket förrhoppningsvis innebär att det bara kan bli bättre.

Det finns en knapp för både "Stop" och för "Hold" rätt säker på att det inte är samma sak. De går även att binda om, om man vill

/tykoZ

Det han menar med ingen hold är att spelet i default, idiotiskt nog så autoattackerar heron även om du har den i hold position. Men måste klicka ur "auto attack" i options, vem fan vill ens ha en hold postion som autoattackerar?
Jag håller totalt med om att animationerna inte passar in i många fall och att det saknas flyt och dynamiska rörelser på herosarna, många går som om de vore dockor..

Visa signatur

Home: i5 3570K, 16GB RAM, Gigabyte HD7950 WF, Samsung 830 SSD 128GB, Corsair 650W.
Work: Xeon X5260, 8GB RAM, nVidia Quadro FX 4600.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Essin:

Det han menar med ingen hold är att spelet i default, idiotiskt nog så autoattackerar heron även om du har den i hold position. Men måste klicka ur "auto attack" i options, vem fan vill ens ha en hold postion som autoattackerar?
Jag håller totalt med om att animationerna inte passar in i många fall och att det saknas flyt och dynamiska rörelser på herosarna, många går som om de vore dockor..

Varför skulle "Hold Position" stoppa heron från att attackera? Det skulle vara helt mysko imo.
Skulle varit najs med en "Hold Attack" knapp, men jag tycker det funkar helt okej att spamma Stop som jag gjorde i gamla dota.
Själv har jag inte märkt något fel med animationerna.

Jag tycker det är mycket enklare att hänga med i vad som händer än i tex. gröten som är HoN eller de ögonstickande effekterna i LoL.
Men det absolut bästa är ju voice-actingen!
Riktigt kul att höra sin hero kommentera på fiende-heron med ett specifikt taunt när man dödat dom.

Visa signatur

Chassi: DAN A4 | MB: ASUS VI Impact | GPU: Titan X | CPU: 4770K | RAM: 2x8GB Corsair Vengeance | SSD: Samsung 830 512GB | Skärm: ASUS Swift IPS

Permalänk
Skrivet av Essin:

Det han menar med ingen hold är att spelet i default, idiotiskt nog så autoattackerar heron även om du har den i hold position. Men måste klicka ur "auto attack" i options, vem fan vill ens ha en hold postion som autoattackerar?
Jag håller totalt med om att animationerna inte passar in i många fall och att det saknas flyt och dynamiska rörelser på herosarna, många går som om de vore dockor..

Mitt första game var med Weaver, har ni lagt märket till hur den heron rör sig? I alla fall vart jag riktigt förvånad över hur dåligt jag tyckte att det såg ut. Matchen efter det lirade jag Tiny, det var stor skillnad på dessa karaktärer. Hoppas att dem senare lägger ner mer tid på just det, att få karaktärerna att röra sig bättre. Det kommer bidra till mycket av spelets "flyt".

Visa signatur

Intel® Core™ i5-2500K CPU @ 4,5 GHz : GIGABYTE Geforce 680 : Asus P8P67 Pro B3 : 8GB Vengeance @ 1600 MHz : NZXT H2 Vit Classic Chassi : Intel 320 SSD 120GB (Spel) + OCZ Vertex 4 120GB (System) : NZXT Hale90 850w : Antec kühler 620 x 2 Scythe Gentle Typhoon 1850 RPM.

Permalänk
Medlem
Skrivet av xinux:

Varför skulle "Hold Position" stoppa heron från att attackera? Det skulle vara helt mysko imo.
Skulle varit najs med en "Hold Attack" knapp, men jag tycker det funkar helt okej att spamma Stop som jag gjorde i gamla dota.
Själv har jag inte märkt något fel med animationerna.

Jag tycker det är mycket enklare att hänga med i vad som händer än i tex. gröten som är HoN eller de ögonstickande effekterna i LoL.
Men det absolut bästa är ju voice-actingen!
Riktigt kul att höra sin hero kommentera på fiende-heron med ett specifikt taunt när man dödat dom.

Hold har haft den innebörden i alla spel sedan .. well, iaf 20år tillbaka i tiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Essin:

Det han menar med ingen hold är att spelet i default, idiotiskt nog så autoattackerar heron även om du har den i hold position. Men måste klicka ur "auto attack" i options, vem fan vill ens ha en hold postion som autoattackerar?
Jag håller totalt med om att animationerna inte passar in i många fall och att det saknas flyt och dynamiska rörelser på herosarna, många går som om de vore dockor..

Tack Essin! Det hade inte ens slagit mig att det finns en så idiotisk grej som auto attack som overridar hold, hur tänkte dom där? Problemet med auto attack och hold är ju att även om din hero var i hold så kunde den helt plötsligt vända sig och attackera, med spelets enormt långsamma turn rate innebär det typ en sekunds stillastående om du måste springa på andra hållet, vilket är en halv evighet i denna typen av spel.

Permalänk
Medlem

Okej, erkänner att jag hade fel om "hold", inte märkt något problem med att jag avfyrat en attack som varit oönskad. Du hinner ju på annat sätt avbryta den. Får väl också säga att det med animationer innan spells träffar måste jag delvis hålla med om. Det bästa i spelet just nu har ljuden.

/ tykoZ

Visa signatur

Dota 2!

Permalänk
Medlem
Skrivet av tozz:

Hold har haft den innebörden i alla spel sedan .. well, iaf 20år tillbaka i tiden

Då vill jag veta ett av dessa spel, för jag har då aldrig spelat ett spel där "Hold Position" stoppar gubben från att attackera (förutom att inte röra sig mot fienden så den kan attackera om den är för långt bort).

I wc3 attackerar gubbarna fortfarande om dom är inom range för det.

edit: Du tänker kanske på "Hold Fire" eller något liknande?

Visa signatur

Chassi: DAN A4 | MB: ASUS VI Impact | GPU: Titan X | CPU: 4770K | RAM: 2x8GB Corsair Vengeance | SSD: Samsung 830 512GB | Skärm: ASUS Swift IPS

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Tlee^_^:

qvadriologic, vad har du spelar förut? dota, hon eller lol?

DotA. Varför?

Visa signatur

[ CoolerMaster HAF 912+ ] [ Corsair TX 650W V2 80+ Bronze ] [ Intel Core i5 2500K 3,3GHz ] [ GTX 570 1280MB 732MHz ]
[ Corsair 8GB CL8 1600Mhz VENGEANCE ] [ 1TB Samsung Spinpoint F3 ] [ MSI P67A-C45 B3 ] [ Windows 7 x64 Home Premium]

Permalänk
Medlem

Har kommit in i spelet och det är riktigt bra nu!

Grafiken är sweet som fan, typ som Zelda Skyward Sword, älskar den sortens grafik. Ljudet/rösterna är så sjukt bra.

Huvudmenyn är lite B men själv gameplayn är grym. Hoppas på fler heroes snart och mindre ryssar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av xinux:

Då vill jag veta ett av dessa spel, för jag har då aldrig spelat ett spel där "Hold Position" stoppar gubben från att attackera (förutom att inte röra sig mot fienden så den kan attackera om den är för långt bort).

I wc3 attackerar gubbarna fortfarande om dom är inom range för det.

edit: Du tänker kanske på "Hold Fire" eller något liknande?

Fast funktionen heter inte "hold position", den heter "hold". Hade den hetat hold position hade innebörden varit helt annorlunda och då hade jag istället undrat varför dom inte hade en hold.
Stop och Hold gör i princip samma sak nu för ranged heroes, jag vill ha mer kontroll än så helt enkelt (att sitta och button masha sönder och samman kanske ger en artificiell ökning av din APM men spelet blir knappast roligare).

Essin var snäll och tipsade om auto attack i options, förmodligen kommer en disable av den att ge en korrekt hold-funktion, har inte testat då jag är på jobb.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Qvadriologic:

Varför är det så omöjligt att få tag i en Key/Invite?

Jag har försökt i bokstavligen 7 timmar nu. Varför har jag en sån otur?

Finns det verkligen inte någon där ute som kan hjälpa en stackars desperat person... ='(

Välkommen till klubben, har själv letat efter någon vänlig själ som har en guestkey över i snart en vecka utan någon lycka.
Sådär roligt. :/
Och ingen tur i Valve´s beta survey heller. :S

/Torska

Permalänk
Avstängd

Börjar gilla Dota2 mer och mer för varje game jag spelar, men det är fan segt som sirap men man kommer in i det, är inne på mitt 10:e game nu, 8vunna och 2förlorade. Kan bara bli bättre

Permalänk
Medlem

Alla ni som beggar om guest key tycker jag ska inte förvänta sig att få en nyckel. Om man sitter och väntar på den så blir det bara fel. Skit i det tills den har kommigt mejl om det.

Kör hon lol bf3 w/e ni nu spelar. Men sitt inte o leta i 7 timmar förfan för en nyckel. Låt den komma bara

Visa signatur

"They took my stain!"
Anonyma Jonas

Permalänk
Medlem
Skrivet av hejhopp123:

Alla ni som beggar om guest key tycker jag ska inte förvänta sig att få en nyckel. Om man sitter och väntar på den så blir det bara fel. Skit i det tills den har kommigt mejl om det.

Kör hon lol bf3 w/e ni nu spelar. Men sitt inte o leta i 7 timmar förfan för en nyckel. Låt den komma bara

Man väntar på den så man kan sälja sina 2 invites till personer som väntar ännu mer på den (titta på playdota.com där finns flertal) Och ofc är min post ett skämt inviten kommer när den kommer, jag håller med dig det är onödigt att begga

Visa signatur

Citera för svar!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av tozz:

Fast funktionen heter inte "hold position", den heter "hold". Hade den hetat hold position hade innebörden varit helt annorlunda och då hade jag istället undrat varför dom inte hade en hold.
Stop och Hold gör i princip samma sak nu för ranged heroes, jag vill ha mer kontroll än så helt enkelt (att sitta och button masha sönder och samman kanske ger en artificiell ökning av din APM men spelet blir knappast roligare).

Essin var snäll och tipsade om auto attack i options, förmodligen kommer en disable av den att ge en korrekt hold-funktion, har inte testat då jag är på jobb.

Nu är jag intresserad av vart du har läst att den heter "hold". Här är en bild från options-rutan:

Stop och Hold gör absolut inte samma sak.
Hold Position stoppar ingenting, utan beordrar helt enkelt karaktären att göra vad den vill, bara den inte rör på sig. Detta gör och borde inte göra något annat.
Alltså, ranged kommer automatiskt attackera fiender som kommer inom range, och melee kommer slå fiender som kommer inom melee-range.
Stop avbryter det karaktären håller på att göra, och påbörjar direkt nästa automatiska order.
Därför kan man spamma Stop för att kontinuerligt avbryta attack-animationen, och sedan sluta när man vill göra klart den för att last-hitta eller w/e; har ingenting med APM att göra...

Visa signatur

Chassi: DAN A4 | MB: ASUS VI Impact | GPU: Titan X | CPU: 4770K | RAM: 2x8GB Corsair Vengeance | SSD: Samsung 830 512GB | Skärm: ASUS Swift IPS

Permalänk
Medlem

Har kört två matcher till nu utan auto attack, det är verkligen natt och dag

Permalänk
Medlem
Skrivet av xinux:

Nu är jag intresserad av vart du har läst att den heter "hold". Här är en bild från options-rutan:
http://ompldr.org/vYnBvaA

Stop och Hold gör absolut inte samma sak.
Hold Position stoppar ingenting, utan beordrar helt enkelt karaktären att göra vad den vill, bara den inte rör på sig. Detta gör och borde inte göra något annat.
Alltså, ranged kommer automatiskt attackera fiender som kommer inom range, och melee kommer slå fiender som kommer inom melee-range.
Stop avbryter det karaktären håller på att göra, och påbörjar direkt nästa automatiska order.
Därför kan man spamma Stop för att kontinuerligt avbryta attack-animationen, och sedan sluta när man vill göra klart den för att last-hitta eller w/e; har ingenting med APM att göra...

Du kan stoppa med hold också (testa själv), precis som med stop, och precis som med stop kommer gubben att auto attackera om det är aktiverat. Stänger man av auto attack beter sig hold precis som det ska
Om fov är åt ett håll ska gubben givetvis inte vända sig om för att attackera eftersom det kan totalförstöra en hel fight.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tozz:

Du kan stoppa med hold också (testa själv), precis som med stop, och precis som med stop kommer gubben att auto attackera om det är aktiverat. Stänger man av auto attack beter sig hold precis som det ska
Om fov är åt ett håll ska gubben givetvis inte vända sig om för att attackera eftersom det kan totalförstöra en hel fight.

Nej, Hold Position fungerar INTE som Stop. Hold Position avbryter ingenting förutom förflyttning.
Hold Position stoppar inte gubben från att auto-attackera, har aldrig gjort det, och borde inte göra det.
Vad sjutton menar du med "om fov är åt ett håll"? Vision har ingenting med riktning att göra i WC3 eller Dota 2.
Om du menar att gubben vänder sig om och börjar attackera när du vill att den ska göra något annat så verkar det som du behöver träna lite på att ha kontroll över gubben.

Du har haft fel på alla punkter hittils, och det verkar som om du inte kan så mycket om det här.
Om du vill fortsätta argumentera, kolla upp det du skriver först.

Visa signatur

Chassi: DAN A4 | MB: ASUS VI Impact | GPU: Titan X | CPU: 4770K | RAM: 2x8GB Corsair Vengeance | SSD: Samsung 830 512GB | Skärm: ASUS Swift IPS

Permalänk
Medlem

Då hade jag ju rätt iallafall, delvis åtminstone. Har bindat om stop som ligger på 's'? och bytt plats på den och hold, så att stop ligger på 'h'. Brukar spamma h för att inte attackera. Självklar trycker man inte en gång och sedan bara står still och gör ingenting.
Hur sakta spelar folk?

Visa signatur

Dota 2!

Permalänk
Medlem

Tjena är det någon som har invite över till en gammal sweclockare som jag..? Skulle vara kul att testlira lite, spelade mycket Dota förr.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800XASUS Prime X570-P64 GB DDR4WD Black SN850 M.2 - 1TBNvidia GeForce GTX 1060 6 GBCorsair RM750X V2DEEPCOOL GAMMAXX L240 V2Fractal Design Define R5

Permalänk
Medlem
Skrivet av xinux:

Nej, Hold Position fungerar INTE som Stop. Hold Position avbryter ingenting förutom förflyttning.
Hold Position stoppar inte gubben från att auto-attackera, har aldrig gjort det, och borde inte göra det.
Vad sjutton menar du med "om fov är åt ett håll"? Vision har ingenting med riktning att göra i WC3 eller Dota 2.
Om du menar att gubben vänder sig om och börjar attackera när du vill att den ska göra något annat så verkar det som du behöver träna lite på att ha kontroll över gubben.

Du har haft fel på alla punkter hittils, och det verkar som om du inte kan så mycket om det här.
Om du vill fortsätta argumentera, kolla upp det du skriver först.

Asså.. du kan ju bara starta spelet och se att hold visst avbryter attacker, det är liksom inte direkt svårt att verifiera (så innan du ber någon att kolla upp något, gör det själv).
Field of view spelar väldigt stor roll eftersom turn rate är extremt långsam, .3-.5 sekunder är lång tid att slösa.
Jag har bra kontroll över gubben, jag behöver inte trycka 20ggr på stop/hold vid varje creep wave utan bara när jag ska last hitta, ser ingen mening med att button masha i tron om att det gör mig till en mer aktiv spelare, ja, jag klickar hellre två gånger vare femte sekund än två gånger varje sekund.

Edit:
Finns en bra tråd om att konfigurera sådant här på:
http://www.reddit.com/r/DotA2/comments/n69sl/is_there_a_way_t...

Permalänk
Medlem
Skrivet av tykoZ:

Då hade jag ju rätt iallafall, delvis åtminstone. Har bindat om stop som ligger på 's'? och bytt plats på den och hold, så att stop ligger på 'h'. Brukar spamma h för att inte attackera. Självklar trycker man inte en gång och sedan bara står still och gör ingenting.
Hur sakta spelar folk?

Hastigheten är densamma, effektiviten är inte det

Permalänk
Medlem
Skrivet av tykoZ:

Då hade jag ju rätt iallafall, delvis åtminstone. Har bindat om stop som ligger på 's'? och bytt plats på den och hold, så att stop ligger på 'h'. Brukar spamma h för att inte attackera. Självklar trycker man inte en gång och sedan bara står still och gör ingenting.
Hur sakta spelar folk?

Vad menar du med "självklart"? Varför skulle man spamma "h" och se ut som ett mongo?

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

"I'm not completely worthless,I can be used as a bad example!"

Permalänk
Medlem
Skrivet av krigarkungen:

Vad menar du med "självklart"? Varför skulle man spamma "h" och se ut som ett mongo?

Du får högre APM, det är viktigt för då ser det ut som du gjort något

Permalänk
Medlem
Skrivet av tozz:

Du får högre APM, det är viktigt för då ser det ut som du gjort något

120 räcker för mig ^^

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

"I'm not completely worthless,I can be used as a bad example!"