Sparar itunes-biblioteket - Glitch

Permalänk

Sparar itunes-biblioteket - Glitch

Tjabba världens bästa tekniksida. Nu är det så att min Mac har bestämt sig för att knasa upp sig. Idag när jag startade iTunes så kom det upp en ruta där det stod "Sparar itunes-biblioteket" och denna ruta vill nu inte försvinna. Om någon vet hur jag får bort den så är jag er evigt tacksam!

Visa signatur

Asus P5e Pro ~ Intel E6300 @3ghz ~ 2x XFX 5750 ~ 4GB DDR2 ~ Corsair H50 ~ Corsair CX 400W ~ WD 320GB ~ CM Scout ~ Windows 7 Ultimate x64

Permalänk
Medlem

Hur länge har du väntat? Och du har givetvis ingen backup på ditt system?

Permalänk
Skrivet av ozo64:

Hur länge har du väntat? Och du har givetvis ingen backup på ditt system?

Ja typ sisådär en 8 timmar... Nej det har jag inte då det här är en skoldator!

Visa signatur

Asus P5e Pro ~ Intel E6300 @3ghz ~ 2x XFX 5750 ~ 4GB DDR2 ~ Corsair H50 ~ Corsair CX 400W ~ WD 320GB ~ CM Scout ~ Windows 7 Ultimate x64

Permalänk
Medlem

Provat starta om datorn?

Permalänk
Skrivet av ozo64:

Provat starta om datorn?

Har provat att starta om den har även provat att tvångsavsluta iTunes och inget funkar.

Visa signatur

Asus P5e Pro ~ Intel E6300 @3ghz ~ 2x XFX 5750 ~ 4GB DDR2 ~ Corsair H50 ~ Corsair CX 400W ~ WD 320GB ~ CM Scout ~ Windows 7 Ultimate x64

Permalänk
Medlem

Då är det nog dags att kolla disken. Använd skivverktyg för att verifiera och laga rättigheter.

Permalänk

Aaaaaaaaaaaaaaaand det är fixat, tack för hjälpen!

Visa signatur

Asus P5e Pro ~ Intel E6300 @3ghz ~ 2x XFX 5750 ~ 4GB DDR2 ~ Corsair H50 ~ Corsair CX 400W ~ WD 320GB ~ CM Scout ~ Windows 7 Ultimate x64

Permalänk
Medlem

Så lite så och du det skadar inte att göra backup på datorn fast att den är lånad Time Machine är väldigt enkelt att använda och en extern hårddisk kostar inte många kronor