Visa dina skärmdumpar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av schitzo:

Bilderna har ju redan visats i alla videor.

Hade jag inte satt spoiler hade säkert någon skrikit för det så jag "gömde" dom bakom en enkel knapptryckning. Man kan tyvärr inte göra alla nöjda

Visa signatur
Permalänk

Lite bilder från Skyrim!

Visa signatur

“Since the dawn of time, human beings have felt the need to share - from food to art. Sharing is part of the human condition. A person who does not share is not only selfish, but bitter and alone"
Paulo Coelho

Permalänk
Medlem

Lite Skyrim.

Visa signatur

PC: Cooler Master 690 II | ASUS P7P55D-E | Intel Core i5 760 @ 4.0GHz | Noctua NH-U12P | Sapphire 5850 Vapor-X 1GB (865/1202) | Corsair XMS3 8GB||

Permalänk
Medlem

skyrim

Permalänk
Medlem

Vad är det om inte Skyrim?

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Medlem

Egenskapat spel till PC och här är lite skärmdumpar

Adventures of Motharius - Ett rollspelsäventyr i Zelda/Final fantasy-anda.

För fler bilder och info.. se länk nedan
http://www.adventuresofmotharius.com/drupal/?q=content/screenshots

MVH
Skott Gaming

Visa signatur

Visit Adventures of Motharius homepage: www.adventuresofmotharius.com

Permalänk
Medlem

Skyrim såklart

Visa signatur

PC: Cooler Master 690 II | ASUS P7P55D-E | Intel Core i5 760 @ 4.0GHz | Noctua NH-U12P | Sapphire 5850 Vapor-X 1GB (865/1202) | Corsair XMS3 8GB||

Permalänk
Medlem

Skyrim, vilken magisk känsla det är i spelet!

Permalänk
Medlem

Skyrim hela dan varje dag.

Finns det något vackrare spel där ute?

Visa signatur

PC: Cooler Master 690 II | ASUS P7P55D-E | Intel Core i5 760 @ 4.0GHz | Noctua NH-U12P | Sapphire 5850 Vapor-X 1GB (865/1202) | Corsair XMS3 8GB||

Permalänk
Medlem

Dragon Age?

Visa signatur

| CPU: Intel 11900K | GPU: ASUS RTX 3080 OC | Moderkort: Asus Prime Z590-A | RAM: Corsair LPX 32GB@3600MHz | CPU-Kylare: Noctua NH-U12A | Primär SSD: Samsung 970 Evo Plus 2TB | Sekundär SSD: Samsung 860 EVO 1TB | Ljudkort: Asus Xonar Essence STX | Nätaggregat: Corsair RM850x v2 Chassi: Fractal Design Define 7 Compact | Kringutrustning: LG UltraGear 27GL850, Dell U2412M, Ducky One 2 Mini, Filco Majestouch 2 TKL, Filco Majestouch 2, Logitech G Pro X Superlight, Sennheiser HD650

Permalänk
Skrivet av Jeddan:

Dragon Age?

Kanske, men inte i dess helhet. Däremot så har The Witcher 2 grymt trevliga vyer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jeddan:

Dragon Age?

Skrivet av Zeuxlarsson:

Kanske, men inte i dess helhet. Däremot så har The Witcher 2 grymt trevliga vyer.

Dragon age är mysigt helt klart men det är inte alls lika öppet, spelet består utav mindre områden som liknas korridorer om inte lite breda kanske, och Witcher 2 är otroligt vackert, enligt mig är det det snyggaste spelet grafikmässigt och a real masterpiece där ute.
Dock så skyrim med maxat och lite lätta tweaks blir otroligt snyggt och stämningsfullt, ljudet kombinerat med landskapen är något otroligt vackert. Har inte fast travlat en enda gång i spelet och det gör att man verkligen kan njuta av världen som de lakt ner all tid på och utforska ställen man springerpå längs vägen.

Visa signatur

PC: Cooler Master 690 II | ASUS P7P55D-E | Intel Core i5 760 @ 4.0GHz | Noctua NH-U12P | Sapphire 5850 Vapor-X 1GB (865/1202) | Corsair XMS3 8GB||

Permalänk
Medlem

Helvete, vill bara få uppskrivningen till körkortet avklarad så att man kan bänka sig framför Skyrim resten av vintern...

Permalänk

Gissa?

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk

Skyrim, så jävla fint!

Visa signatur

| MacBook Pro 2016 Touch Bar 15" |

| 16GB Ram DDR4 2133 MHz | i5 6500k | RX 480 4GB | ASUS Z170-A | Fractal Design XL | Corsair TX650W |

CITERA FÖR SVAR

Permalänk

Lite METRO 2033 här då.

måste erkänna att det är lite creepy att gå runt i dessa mörka tunnlar, men samtidigt är det kul varje gång man kommer till nån station då jag själv är från moskva, så ibland känner man igen sig

Visa signatur

Chassie: Fractal Design Define XL - Mobo: MSI P67A GD65 - CPU: Intel i5 2500K - CPUkylare: Antec KÜHLER H2O 620 - RAM-minne: 8Gb Corsair Vengeace 1600 MHz - GPU: ASUS GTX 570 Direct CU II - PSU: Corsair AX 850 - HDD: Western Digital BC 1Tb - Corsair Force GT 120Gb OS: W7 Home Premium 64bit - Skärm: LG W2363D 120Hz - Keyboard: Microsoft Sidewinder X4 - Mus: Logitech G500 - Headset: Logitech G35 - P6157 3DMarks

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Dima.g:

måste erkänna att det är lite creepy att gå runt i dessa mörka tunnlar, men samtidigt är det kul varje gång man kommer till nån station då jag själv är från moskva, så ibland känner man igen sig

Aha, därför du har det på ryska?

Permalänk

Lite nostalgi från wow tiden

Lite från Hyjal när man kunde ta sig in dit=)

Permalänk
Skrivet av anon42512:

Aha, därför du har det på ryska?

jarrå, skulle ju kännas fel annars att dem pratar på ryska känns ju mer naturligt när spelet är ryskt

Visa signatur

Chassie: Fractal Design Define XL - Mobo: MSI P67A GD65 - CPU: Intel i5 2500K - CPUkylare: Antec KÜHLER H2O 620 - RAM-minne: 8Gb Corsair Vengeace 1600 MHz - GPU: ASUS GTX 570 Direct CU II - PSU: Corsair AX 850 - HDD: Western Digital BC 1Tb - Corsair Force GT 120Gb OS: W7 Home Premium 64bit - Skärm: LG W2363D 120Hz - Keyboard: Microsoft Sidewinder X4 - Mus: Logitech G500 - Headset: Logitech G35 - P6157 3DMarks

Permalänk
Skrivet av Dima.g:

jarrå, skulle ju kännas fel annars att dem pratar på ryska känns ju mer naturligt när spelet är ryskt

Jag hoppas att din visningsbild är av ironisk natur och inte resultatet av en förvrängd verklighetsuppfattning fast nu gick jag ifrån ämnet. Jag blir bara helt förskräckt ibland.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zeuxlarsson:

Jag hoppas att din visningsbild är av ironisk natur och inte resultatet av en förvrängd verklighetsuppfattning fast nu gick jag ifrån ämnet. Jag blir bara helt förskräckt ibland.

Lol...

Permalänk
Skrivet av Zeuxlarsson:

Jag hoppas att din visningsbild är av ironisk natur och inte resultatet av en förvrängd verklighetsuppfattning fast nu gick jag ifrån ämnet. Jag blir bara helt förskräckt ibland.

haha den är såklart ironisk, jag är inte tillräckligt gammal för att ha levt i soviet

Visa signatur

Chassie: Fractal Design Define XL - Mobo: MSI P67A GD65 - CPU: Intel i5 2500K - CPUkylare: Antec KÜHLER H2O 620 - RAM-minne: 8Gb Corsair Vengeace 1600 MHz - GPU: ASUS GTX 570 Direct CU II - PSU: Corsair AX 850 - HDD: Western Digital BC 1Tb - Corsair Force GT 120Gb OS: W7 Home Premium 64bit - Skärm: LG W2363D 120Hz - Keyboard: Microsoft Sidewinder X4 - Mus: Logitech G500 - Headset: Logitech G35 - P6157 3DMarks

Permalänk
Skrivet av Dima.g:

haha den är såklart ironisk, jag är inte tillräckligt gammal för att ha levt i soviet

Även unga kan vara kommunister, faktum är att de som faktiskt har levat i Sovjet vet bättre än att vara kommunister då dom vet hur dåligt det blir i slutändan. Men nog om det nu.

EDIT: För att hålla sig till ämnet åtminstone på nått plan så kan ju nån posta lite bilder från C&C Red Alert så passar vi in på båda teman.

Permalänk
Skrivet av Zeuxlarsson:

Även unga kan vara kommunister, faktum är att de som faktiskt har levat i Sovjet vet bättre än att vara kommunister då dom vet hur dåligt det blir i slutändan. Men nog om det nu.

EDIT: För att hålla sig till ämnet åtminstone på nått plan så kan ju nån posta lite bilder från C&C Red Alert så passar vi in på båda teman.

fast riktig kommunism i sig är inte särskilt dåligt, jag säger inte att jag vill ha det här i sverige men att det faktiskt är en ganska bra princip att leva efter. Sen vad Lenin, stalin och dem andra gjorde har ingenting gemensamt med kommunismen enligt mig. Men du har rätt om att många som levde i forna sojet vet bättre än att vilja ha det tillbaka (med undantag för dom hjärntvättade)

Och för att inte spåra iväg helt postar jag ett par screens till
Det här är från tunnelbanestationen "turgenevskaja"

här är en irl bild om ni vill jämföra

Visa signatur

Chassie: Fractal Design Define XL - Mobo: MSI P67A GD65 - CPU: Intel i5 2500K - CPUkylare: Antec KÜHLER H2O 620 - RAM-minne: 8Gb Corsair Vengeace 1600 MHz - GPU: ASUS GTX 570 Direct CU II - PSU: Corsair AX 850 - HDD: Western Digital BC 1Tb - Corsair Force GT 120Gb OS: W7 Home Premium 64bit - Skärm: LG W2363D 120Hz - Keyboard: Microsoft Sidewinder X4 - Mus: Logitech G500 - Headset: Logitech G35 - P6157 3DMarks

Permalänk
Medlem

Battlefield 3 Singleplay

Skyrim

Permalänk
Medlem

DiRT3

Visa signatur
Permalänk

Tanken var att jag skulle ha ihjäl den där jätten för ett quest, sen landar det ett Frost Dragon framför mig...

Spelet är givetvis Skyrim!

Ett par jägare som har slagit läger vid ett vattenhål.

Visa signatur

|Asus P8P67 PRO REV B3 | i5 2500K @ 3,3GHz | Noctua NH-U9B SE2 | Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB | 16 GB Corsair XMS3 | Corsair SSD Force Series 120GB | 1TB Western Digital Caviar Black | Cooler Master HAF X |

Permalänk
Medlem

Skyrim (favorit i repris)

Från en fatality cut-scene, blev rätt snygg bild faktiskt

Sen fick man ta en öl

Permalänk

BF3 caspian border

och ännu mer Metro 2033

skitstor monster grej längst ner i en bunker under moskva! ^

höll på att få slut på syre i gasmasken så bilden blev lite blurrig

SOFLAM?

o där tog de slut de där va det dåliga slutet då man bombade dem svarta. sen finns det ett bra slut också. Lägger kanske upp screens sen när jag spelat klart

Visa signatur

Chassie: Fractal Design Define XL - Mobo: MSI P67A GD65 - CPU: Intel i5 2500K - CPUkylare: Antec KÜHLER H2O 620 - RAM-minne: 8Gb Corsair Vengeace 1600 MHz - GPU: ASUS GTX 570 Direct CU II - PSU: Corsair AX 850 - HDD: Western Digital BC 1Tb - Corsair Force GT 120Gb OS: W7 Home Premium 64bit - Skärm: LG W2363D 120Hz - Keyboard: Microsoft Sidewinder X4 - Mus: Logitech G500 - Headset: Logitech G35 - P6157 3DMarks

Permalänk

Mer Skyrim bilder!