Har problem med att aktivera, Battlefield 3 Limited Edition.

Permalänk
Medlem

Spelade precis lite BC2 för att lugna nerverna lite.

Var så klart 2 cheaters med i motståndarlaget. Den ena hade 115/10 i kills den andra 75/15 när jag slutade.
Tyckte de verkade jäkligt bra först men sedan märkte jag att de sköt mig ifrån omöjliga lägen.

Och som grädde på moset blev den ene av dem min första Nemesis.

Det hjälpte inte humöret... :@

God natt

Visa signatur

Dator1: Antec P182 • Intel Q9450 • 8800GTS 512 • 4*2GB 6400 DDR2 • Striker II Formula • Logitech G11

Dator 2: Define R3 • I7 2600K • GTX780 DC2 • 2*4GB RAM • Asus P8P67 • Steelseries 6Gv2 • Logitech G400s • Sennheiser G4ME PC360

Permalänk
Medlem

LÖSNING PÅ DETTA

fick den fungerar alldeles nyss

gå in här och gör detta då fungerar allting

http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/7665501.page

Permalänk
Medlem

Nu fu cking fungerar det!

Permalänk

Det startar! Dock flimrar utav helskotta hela skärmen när jag är i spelet.

Visa signatur

~Mental åt min signatur :( (Sedan 2002)
Uppdaterad signatur 9 år senare:
|Asus P8P67 Pro| Intel I7 2600K@4,6 Ghz | 16GB Corsair Vengeance 1600Mhz 8-8-8-24 | Corsair H70 | OCZ 1250W 80+ Gold | 2x VTX3D Radeon HD7950 3Gb @930, VRM @1250 | Corsair Force 120GB + x antal satadiskar |

Permalänk
Medlem
Skrivet av morpeus:

men dom kan i alla fall ge en eta eller liknande istället för att radera topics hela tiden, dålig support är vad det är

Pratade med support chatten (som jag fick vänta i 30 min för att komma till och ytterligare 10 min på svar efter att jag kommit fram).
Dom kunde inte heller ge mig en ETA. Och som plåster på såren kunde jag få 15% rabatt i deras shop.
Svarade att jag inte vill köpa ett enda minsta lilla skit ifrån dom mer...

Visa signatur

Mitt portfolio: www.DuaneLee.se

Permalänk

Det fun gerar nu!!!!

Visa signatur

Asus P8Z68-V Pro - i5 2500K@4,5Ghz - MSI Radeon R9 280X 3GB - Cooler Master Hyper 212 Plus - Corsair 8GB CL9 1600Mhz - Windows 10 64bit - Fractal Design R2 800W - OCZ Trion 150 2,5" SSD 240 GB - 1TB WD Caviar Black - Fractal Design Define R3

Permalänk

FUUNKAR!!!!

Visa signatur

EVGA P55 SLi | EVGA GeFORCE GTX 470 | i7 Quad 870 + CROSAIR H70 | Dominator DHX+ 4GB |

Permalänk
Medlem

Funkar!

Visa signatur

X980 @ 4.2 GHz | SLI 2x ASUS 480 (EK-FC480 GTX) | 12GB XMS3 | Asus Rampage III Gene | T-Balancer | obsidian 800d

Permalänk

OMG glädjetårar

Visa signatur

Intel 7700K 4,2 GHz | ASUS ROG Stric GTX 1080 | 16 GB DDR4 | ASUS ROG STRIX Z270H GAMING | Samsung 850 EVO

Permalänk
Medlem

Mitt fungerade konstigt nog att aktivera.. jag fyllde in min aktiveringskod. BF3 syntes INTE i origin, stängde ner programmet -> laddade hem senaste versionen, loggade in och bf3 fanns där och gick att ladda hem.. tankar det för fullt nu

Visa signatur

Proud owner of PS5.

Permalänk
Medlem

jag kommer också in nu...

Visa signatur

Mitt portfolio: www.DuaneLee.se

Permalänk
Skrivet av bladdan:

fick den fungerar alldeles nyss

gå in här och gör detta då fungerar allting

http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/7665501.page

Hit me with a stick and call me Jane.

Det funkade.....

Visa signatur

"Är det här spermabussen till Tallinn?
Det blev alldeles tyst, då har vi kommit rätt!"

Permalänk
Medlem
Skrivet av stagger lee:

sitter här o lyssnar på CDrommen som tydligen laddar ner på burken..
7,6 GB av 11,4 GB ..i 2,4MB/sek, och 25 min. kvar.... de e väl lite kass, styr Origin på nåt sätt detta ? nån som vet ?

körde också med cd, la på mellan 5-10mb/s

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Medlem

FUNKAR NU ;D ;D ;D

Visa signatur

3960@4.7ghz ht off, 16 gb ram, 2x780gtx sli med 3d surround. 2xssd raid 0 med trim igång

Permalänk
Avstängd

Kul o se allas panik i pannan. Gör som ja, vänta 1-2 månader, sen starta spelet. Då har du inte panik, ja om du nu inte är singel. Ta hand om familjen lite extra i stället

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Jag har också en dator, men flashar inte med den

Permalänk
Medlem

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Permalänk
Medlem

Äntligen!

Permalänk
Medlem

funkar!!! :DD

Visa signatur

*Gamingdatorn=Cooler Master Storm Scout|Gigabyte GA-EP45-DS3|Intel Core 2 Quad Q6600 3,7 GHz|4GB DDR 2 800Mhz|EVGA GTX 570 |Windows 7 64-bit Professional|Logitech MX 518|Siberia Steelseries V2| Iphone 3GS |:)
*LaptoppeP=Lenovo Thinkpad|Intel Core i3-2310M 2,1GHz|4GB ram Minne|

Permalänk
Medlem

SP lr multiplayer???

Permalänk
Medlem

TRO INTE PÅ F-N ATT DET FUNKAR NU..........WHEEL OF DEATH HAR SLUTAT!!!!!!!!!!!!!!

Visa signatur

CPU: i7 8700K@4.3Ghz med MSI Frozl R | GPU: MSI GTX 1080 Gaming | MB: MSI Z370 Gaming+ | PSU: EVGA 650W GQ | RAM: G.Skill Ripjaws 16GB@3000Mhz | DISK:Samsung 970evo m.2 250GB | SSD Samsung 850evo 250GB | Skärm: AOC 32" 1440p@75Hz | Input: Asus Cerberus2+Razer Diamondback | Audio: Razer Megalodon

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Allexz:

Haha ni är för jävla roliga, vad fan hade ni förväntat er med en sådan här titel, att endast 25 pers skulle prova aktivera på samma dag? Öh nä... det är hundratusentals kanske miljontals som försöker aktivera på samma gång som alla andra. Det kommer hända, det är oundvikligt och omöjligt att förhindra.

+++++++ till dig, en som stannar upp o har tänkt till lite. Tänk om alla gjorde det utan att klaga på ett av världens ledande spelbolag

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Jag har också en dator, men flashar inte med den

Permalänk
Medlem
Skrivet av tooby77:

Fattar inte folk vilka jävla serverparker detta kräver. Servrarna klarar spelarna online, men inte flaskhalsar som login och nerladdning. Tänk er om dom skulle ha samma kapacitet på onlineservrarna som allt annat =brutala kostnader, därför har man liten park till allt annat utom online. För när alla väl laddat ner osv. Lite onödig kraft just där?

Skickades från m.sweclockers.com

Fortfarande inte någon ursäkt för att helt missbedömt trycket av folk som vill spela. Ganska lätt för ett så stort företag som EA att kunna öka och minska serverparken vid behov. Finns ingen ursäkt, hur man än vrider och vänder på detta.

Visa signatur

Who's that riding in the sun? Who's the man with the itchy gun? Who's the man who kills for fun? Psycho Dad, Psycho Dad, Psycho Dad.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av arboC:

TRO INTE PÅ F-N ATT DET FUNKAR NU..........WHEEL OF DEATH HAR SLUTAT!!!!!!!!!!!!!!

Så nu heter det wod också. Härligt med namn på allas fel. Rrod, bsod, yrod osv. Härlig med ilandsproblem. Vad är nästa booo. Brain out of order?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Jag har också en dator, men flashar inte med den

Permalänk
Medlem
Permalänk
Avstängd
Skrivet av jockej:

Fortfarande inte någon ursäkt för att helt missbedömt trycket av folk som vill spela. Ganska lätt för ett så stort företag som EA att kunna öka och minska serverparken vid behov. Finns ingen ursäkt, hur man än vrider och vänder på detta.

Inte? Att öka kapaciteten på resten minskar tillgångar. Då parkerna för resten skulle bli överflödigt om låt säga 84 timmar. Ja vet inte, men bara en tanke

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Jag har också en dator, men flashar inte med den

Permalänk
Avstängd
Skrivet av jockej:

Fortfarande inte någon ursäkt för att helt missbedömt trycket av folk som vill spela. Ganska lätt för ett så stort företag som EA att kunna öka och minska serverparken vid behov. Finns ingen ursäkt, hur man än vrider och vänder på detta.

Dom har inte missbedömt något. Dom visste hur många betalirare det var, förbokningar osv. Klent av världens största att missräkna i så fall

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Jag har också en dator, men flashar inte med den

Permalänk

OMG glädjetårar all over the place :D:D DET FUNKAR :D:D

Visa signatur

En dator

Permalänk
Medlem

Nån annan som har problem med att datorn tokhänger sig när man startar spelet? Han köra 10 sekunder in i en match sen stannade allt upp :S

Visa signatur

This place it's driving me insane.
Napalm it's burning us all.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tooby77:

Inte? Att öka kapaciteten på resten minskar tillgångar. Då parkerna för resten skulle bli överflödigt om låt säga 84 timmar. Ja vet inte, men bara en tanke

Skickades från m.sweclockers.com

Nu hänger jag inte med. Man ökar när man vet att det är som högst tryck (nu), och minskar när det är mindre att göra. Vad har tillgångar med detta att göra?

Visa signatur

Who's that riding in the sun? Who's the man with the itchy gun? Who's the man who kills for fun? Psycho Dad, Psycho Dad, Psycho Dad.

Permalänk
Medlem

Nu fungerade det för mig! behövde inte ens skriva någon kod

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Core 1300 | Mobo: Gigabyte GA-Z170M-D3H | GPU: Gigabyte GTX 1070 | CPU: i5-6600K 4,4 GHz | CPU-kylare: Be-Quiet Pure Rock | Minne: Corsair Vengence 2133MHz 16GB | SSD: Corsair Force LE 240GB | PSU: Corsair CX650M | Skärm: Acer 24" Predator GN246HL