Har problem med att aktivera, Battlefield 3 Limited Edition.

Permalänk

Mitt håller på med uppdatering

Visa signatur

Dator?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aboya:

Okej!
Äntligen! http://i40.tinypic.com/n6cl85.png

Installerar från skivan nu, men det kommer väl mer snurr snurr efter detta antar jag

Mjo, aktivering nr 2 de flesta sitter fast på.. dvs sista steget

Permalänk

YYYYEESSSSS, färdigttankat, nu uppdatera spel..........

Permalänk

någon bc2? alltså vem som helst :(?

Visa signatur

En dator

Permalänk
Medlem

Varför laddas spelet ner när jag installerar det från skiva? Händer detta andra som installerar från skiva också?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aboya:

Okej!
Äntligen! http://i40.tinypic.com/n6cl85.png

Installerar från skivan nu, men det kommer väl mer snurr snurr efter detta antar jag

Får också detta men den vägrar gå vidare när jag klickar på nästa! Någon annan som haft samma problem?

Visa signatur

ASUS ROG Strix G15 G513QM | Pixel 7

Permalänk
Skrivet av stagger lee:

YYYYEESSSSS, färdigttankat, nu uppdatera spel..........

Du har fortfarande en aktivering kvar;)

Visa signatur

🎮 → Ryzen 9 5950X • EVGA GeForce RTX 3080 10GB XC3 ULTRA • 32GB G-skill TridentZ DDR4 3600MHz • MSI MPG B550i Gaming Edge WiFi
🖥️ → LG 42" OLED C2 • 🥽 → VR: HTC Vive
💻 → Dell XPS 13 9343
🎧 → AKG K702 | V-MODA BoomPro | Schiit HEL 2
🖱️ → Logitech MX Master 3 | ⌨️ → Logitech MX Keys

Permalänk
Medlem
Skrivet av KingCobra:

Spara energin till ni är klara med installationen och skall aktivera spelet så det går att spela....det är då ni kommer få hjärnsläpp!

Det värsta har inte börjat än alltså.. fy vad segt

Förslag till några nya banor till BF3....

Permalänk
Medlem

om någon vill spela ihop i framtiden så adda gärna mig, heter HeizOne i bög-Origin..

Permalänk
Medlem

"Your computer is offline" Ya ok.. xD

Visa signatur

Chassi: H2 | Processor: Ryzen 3950x| 64GB DDR4 | 1tb m.2| Grafikkort: RTX 3070 | Nätaggregat: Corsair, 800W modulär | Tangentbord: ASUS ROG Falchion 65% MX Brown Wireless | Mus: Logitech MX518 | Skärm: 32"

Permalänk
Medlem

Nu hade man ju inte behövt vara arg på Webhallen och köpa det i butik, man hade gott kunnat vänta tills imorgon.

Permalänk
Medlem
Skrivet av XxX watercooling:

LOL nu försvann det snurrande hjulet :/ detta kom istället --> http://postimage.org/image/wr4h9ofl7/

Kommit dit typ 200 gånger men kommer fan inte vidare

Visa signatur

Jag brukade ha mina dator komponenter listade här men efter att ha bytt vissa och sedan glömt bort vilka som nu sitter i datorn får jag skriva den här tråkiga texten istället. Om någon mot förmodan läser så här långt kan jag inte annat än be om ursäkt för hur meningslös min signatur nu är...

Permalänk
Medlem

Kontaktade EA support live chat och fick prata med Rubul. Han sa jag inte kommer kunna spela förrens om 6-10 timmar.
Och när jag fråga vad för slags kompensation era kunder kommer att få pga allt strul så erbjöd han mej en rabatt kod på 20% som jag kunde utnyttja på Origin under en månads tid. Tackade nej till det erbjudandet eftersom det fanns inget jag vill ha där ifrån och alla spel är ju mkt dyrare än butik..
Frågade om han istället kunde ge mej nått ingame item, men tyvärr det gick inte..

EA har verkligen misslyckats med den här releasen, grymt besviken..

Visa signatur

Samsung Odyssey G9 240Hz HDR1000 5120x1440 9900K 5,3GHz 1,335v adaptive Asus Z390-I
Asus RTX 2070 Dual EVO Advanced 8GB G.Skill Trident Z RGB B-Die 3200MHz CL16 2x16GB Samsung 970 Evo 1TB
Seasonic Focus Plus Gold 850W 2 x Dell U2715H Corsair K65 Speed SteelSeries Rival 500 Bose Companion 5
Secretlab TITAN 2020 SoftWeave Corsair H100i RGB Platinum Noctua NF-A12x25 x 4 PnP Neo G Mini GB4: 6869 CB15: 233

Permalänk
Medlem

hahahah ah ni som är lyckliga med att laddat ner de och installerat.. HA! ni kommer gråta blod.. RIP homies..

Permalänk
Skrivet av stoffe9301:

Du har fortfarande en aktivering kvar;)

jo, jag märkte det

Permalänk

HAHAHAHAHAHAHAHA, hoppas att DICE gett EA en gigantisk utskällning

Visa signatur

En dator

Permalänk
Skrivet av Se33:

Kommit dit typ 200 gånger men kommer fan inte vidare

enter product key :)?

Visa signatur

En dator

Permalänk
Medlem

Ja, när blir den andra aktiveringen klar? Det kom upp likadant som ovanstående bilden efter 20min förra gången, provar igen nu..

Visa signatur

LULE HOCKEY
PC: Gigabyte G1.Sniper 2, Intel i7 2600K@4.5, Noctua NH-D14, ASUS GTX580 DirectCUII@925/1850/2100, OCZ Agility SSD + 1Tb HDD, G.Skill Sniper 8Gb 1866Mhz. Allt sitter i ett HAF X Chassi. Sennheiser PC360, Qpad 5k samt 6Gv2
Piguah @battlelog (CliQue.bf3 8v8, 5v5: Mix)

Permalänk
Medlem
Skrivet av André18:

Varför laddas spelet ner när jag installerar det från skiva? Händer detta andra som installerar från skiva också?

Den laddar inte ner. Den "laddar ner" från din DVD-läsare. Prova tryck ut skivan så kommer det upp en ruta som säger åt dig att sätta i skivan igen.

Åtminstone är det så för en stor majoritet, för några verkar Origin vilja ladda ner precis allt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av André18:

Varför laddas spelet ner när jag installerar det från skiva? Händer detta andra som installerar från skiva också?

Den "laddar ner" från skivan, det ser du på hastigheten.

Hörde att det var det här gänget som har översatt Origin-klienten till svenska:

Permalänk

fan va roliga ni e.........sitter o hoppar på stolen

Permalänk
Medlem

tycker vi borde gå ihop och kräva någon ersättning. dom har hypat spelet som FAN och så är detta tacken för vi gick på lögnerna..

Permalänk
Avstängd

Funkar för mig nu!

Visa signatur

i5 3570K @4.9GHz | XFX Radeon HD7970 Ghz Edition | ASRock Extreme 4 | Corsair Vengeance DDR3 1600MHz, 2x4GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av fisken92:

Haha jag sitter iaf så

Visa signatur

Workstation: i7 2600K @ 4.2GHz - Zalman 9900 MAX | MSI P67A-GD65 B3 | Corsair XMS3 1600 (16GB) | MSI GTX 1070 Gaming X | Samsung 860 EVO 1TB | Antec P280 | Corsair HX 850W
Server: Atom C2750 (ASRock C2750D4I) | Kingston 2x8GB 1600 ECC | Intel S3500 160GB | 26TB WD Red | Silverstone DS380 | Silverstone SFX ST45SF-G

Permalänk
Medlem

Tröttnade och satte igång singelplayer mode kan bara säga AWESOME!! fan va snygg grafik laggar inte ett smack med min datorspec riktigt nöjd. Bra start på singelplayermode...jäkligt snyggt och spännande. Jag har crackat upp singelplayermode...

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Skrivet av KingCobra:

Tröttnade och satte igång singelplayer mode kan bara säga AWESOME!! fan va snygg grafik laggar inte ett smack med min datorspec riktigt nöjd. Bra start på singelplayermode...jäkligt snyggt och spännande. Jag har crackat upp singelplayermode...

Edit: läste inte hela inlägget...

Visa signatur

"Är det här spermabussen till Tallinn?
Det blev alldeles tyst, då har vi kommit rätt!"

Permalänk
Medlem
Skrivet av RambOFreAc:

Funkar för mig nu!

Define "funkar"!

Permalänk
Skrivet av lordnotan:

Utan att ha gjort andra aktiveringen? När jag väljer campaign så drar andra aktiveringen igång....

crack....?

Visa signatur

En dator

Permalänk
Medlem
Skrivet av RambOFreAc:

Funkar för mig nu!

Trolligt.

Visa signatur

not so fast

Permalänk
Avstängd

Ooh förresten, behöver någon en person att spela med så adda gärna mig
RambOFreAq

Visa signatur

i5 3570K @4.9GHz | XFX Radeon HD7970 Ghz Edition | ASRock Extreme 4 | Corsair Vengeance DDR3 1600MHz, 2x4GB