Permalänk
Medlem

Origin support, scam eller?

Fick brev från origin.

En del av det.
--------
Bästa Origin-kund,

Vi har fått reda på att du för två veckor sedan hade en upplevelse med Origin-tjänsten som gjorde dig besviken. Vi ber om ursäkt för de eventuella problem detta kan ha orsakat dig och vi vill erbjuda dig något som gottgörelse.

Med hjälp av den här koden kan du hämta ut ett kostnadsfritt* spel i Origin-butiken:

--------

Mailet är från EA-Sverige@em.ea.com

Har provat att köpa Bf3 med koden som är bifogad men det accepterar inte koden. Är detta ett scam?

Edit: såg just att det bara fungerar på spel som är släppta för 30 dagar sen. Med andra ord. Något trist med det lilla utbudet

Visa signatur

Asus Tuf Gaming 670e- Plus | Ryzen 7800X3D | Gigabyte GeForce RTX 4090 24GB Gaming OC | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB Expo | WD BLACK SN850X 2TB WD - WD BLACK SN850X 1TB - WD Black SSD SN750 1TB | Corsair RM1000e 1000W | Noctua NH-D15S Chromax Svart | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Rog Falchion Mx Cherry | Xtrfy MZ1 Wireless

Skärm: Samsung 49" NEO G9 Ultrawide | Samsung Q90T | Asus TUF Gaming VG27AQ | AOC G2460PQU

Cockpit: Gunfighter Mk.III Base - Modern Combat Grip Ultimate | Gladiator NXT EVO Omni Throttle | Logitech Flight Rudder Pedals | Tobii eye tracker 5

Permalänk
Medlem

fått samma erbjudande. Erbjudandet tar ju slut 31dec så jag tänkte vänta på sw:tor och ta det gratis

Permalänk
Medlem
Skrivet av GoLiatH:

fått samma erbjudande. Erbjudandet tar ju slut 31dec så jag tänkte vänta på sw:tor och ta det gratis

Ja jag funderar på samma sak, tänkte ge bort koden först. Lär ju komma någon titel i höst man kan använda det på

Visa signatur

Asus Tuf Gaming 670e- Plus | Ryzen 7800X3D | Gigabyte GeForce RTX 4090 24GB Gaming OC | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB Expo | WD BLACK SN850X 2TB WD - WD BLACK SN850X 1TB - WD Black SSD SN750 1TB | Corsair RM1000e 1000W | Noctua NH-D15S Chromax Svart | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Rog Falchion Mx Cherry | Xtrfy MZ1 Wireless

Skärm: Samsung 49" NEO G9 Ultrawide | Samsung Q90T | Asus TUF Gaming VG27AQ | AOC G2460PQU

Cockpit: Gunfighter Mk.III Base - Modern Combat Grip Ultimate | Gladiator NXT EVO Omni Throttle | Logitech Flight Rudder Pedals | Tobii eye tracker 5