Permalänk
Medlem

Samsung sg3 vs iphone 4s

som rubriken står vilken tror ni kommer bli näst stora mobil emellan Samsung galaxy s3 eller iphone 4s köpte precis en Samsung galaxy s2 nu känns det förjävligt att det kommer en ny igen snart:-(
mvh kimpan100 tack för svaren i förväg

Permalänk
Medlem

Samsung galaxy s2 är ju redan större än iphone 4 och jag antar att dom inte gör s3an mindre.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av jOnÄTÄn:

Samsung galaxy s2 är ju redan större än iphone 4 och jag antar att dom inte gör s3an mindre.

Mycket givande svar på hans fråga, men lite kul var det!
Tror iphone komer behålla sin ställning som telefonen med stort T ett bra tag framöver!

Permalänk
Moderator
Moderator

Random sida slänger upp en random skärmdump som de hävdar är äkta och folk blir alldeles till sig i byxorna. Du har köpt en av de bästa telefoner som finns på marknaden, att hoppa på spekulationståget är bara korkat.

Visa signatur

Ryzen 3700X | Asus X570-F | 32GB Kingston Fury Renegade | RX 7800 XT | Fractal Design R6C | Noctua NH-D15 | Corsair RM650x | 6TB SSD av varierad kvalisort | Asus VG279QM | Ducky One 2 | CM MM720

Permalänk
Medlem

Nu har det kommit mer info om iphone 4s här är en video.ifrån tele2 hemsida http://www.tele2.se/iphone-4s.html kommer nog byta till iphone 4s när den kommer verka vara riktigt bra faktiskt trodde den skulle bli tunnare är iphone 4

Permalänk

Trailern om röststyrningen låter fantastisk! lite för fantastiskt, tror det är ganska mkt bullshit I övrigt så försöker de ju bara komma ikapp Sgs2 med t.ex kameran. Dock tror jag iPhone kommer fortsätta vara störst ett tag till. Det är ju allmänt känt att folk inte bryr sig om att deras Apple produkter inte klarar mer än andra företags produkter, eller att de i de flesta fall kostar två eller tredubbelt så mycket. Det handlar om designen och namnet mer än någonting annat.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk

När jag köpte min iPhone 3GS var det på grund av att det var den bästa spelmobilen för tillfället. Inte sagt att den var bäst i prestanda utan det fanns helt enkelt mest spel till den. Tycker inte du ska bry dig så mycket om den som blir störst, kollar på det du trivs med och använd den. Jag frågar alltid vänner hur deras mobiler funkar, vilka appar de har osv. Hittills har jag inte lockats av Android trots att det finns saker i den som är bättre.

Det är ungefär som att välja mellan Playstation, XBOX och Nintendo. Vilken är bäst? Jag skulle testa handkontrollerna och kolla in exklusiva spel för plattformen.

Permalänk

SGS2 lanserades i maj så du kan nog räkna med att det dröjer minst ett halvår tills SGS3 dyker upp. Jag skulle dock bli otroligt förvånad om den inte krossar iPhone 4S, något annat vore orimligt. Eller tänker du på Nexus Prime som snart ska lanseras av Samsung?

Visa signatur

Dator.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasergurka:

Trailern om röststyrningen låter fantastisk! lite för fantastiskt, tror det är ganska mkt bullshit I övrigt så försöker de ju bara komma ikapp Sgs2 med t.ex kameran. Dock tror jag iPhone kommer fortsätta vara störst ett tag till. Det är ju allmänt känt att folk inte bryr sig om att deras Apple produkter inte klarar mer än andra företags produkter, eller att de i de flesta fall kostar två eller tredubbelt så mycket. Det handlar om designen och namnet mer än någonting annat.

Med den logiken så äger min Nokia N8 valfri android lur. Windows Mobile hade fler features än Android Cupcake, men det hindrade inte Android från att växa till sig. Så utifrån det kan man ju anta att antalet features är irrelevant (så länge telefonen ifråga gör det man kräver av den).

Permalänk
Medlem

Kolla på den här riktigt sjukt! Han pratar med robot inte en.mobil!
http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2F%3Fgl%3DSE%26hl%3Ds...

Permalänk
Skrivet av Feeku:

Med den logiken så äger min Nokia N8 valfri android lur. Windows Mobile hade fler features än Android Cupcake, men det hindrade inte Android från att växa till sig. Så utifrån det kan man ju anta att antalet features är irrelevant (så länge telefonen ifråga gör det man kräver av den).

Nja, riktigt så uttryckte jag mig nog inte

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem

Samsung Galaxy S3 - Enligt den länken ska Galaxy S3 tydligen vara på gång att släppas någon gång i februari, men blir troligen i april-maj enligt mig..februari känns lite tidigt med att S2 fortfarande säljer så bra?

Visa signatur