Permalänk

Joomla template

Hej

Jag vill skapa eller snarare beställa en sida till mitt företag men har lite svårt att förstå hur saker och ting fungerar. Jag har sett en template som ser riktigt bra ut men vet ej om det är kostnadsfritt eller om det måste köpas.
Det är en bekant som kommer att skapa sidan men han påstår att den specifika mallen jag är intresserad av inte kostar mig nåt.

Mallen är följande

YOOTheme Quantum Joomla Template

Kan nån vara snäll och berätta för mig vad som ska göras här . Jag vill inte har några problem med licenser etc .
Måste jag köpa nån sorts licens eller är det bara att använda följande mall?

tack på förhand

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flexiblus:

Hej

Jag vill skapa eller snarare beställa en sida till mitt företag men har lite svårt att förstå hur saker och ting fungerar. Jag har sett en template som ser riktigt bra ut men vet ej om det är kostnadsfritt eller om det måste köpas.
Det är en bekant som kommer att skapa sidan men han påstår att den specifika mallen jag är intresserad av inte kostar mig nåt.

Mallen är följande

YOOTheme Quantum Joomla Template

Kan nån vara snäll och berätta för mig vad som ska göras här . Jag vill inte har några problem med licenser etc .
Måste jag köpa nån sorts licens eller är det bara att använda följande mall?

tack på förhand

http://www.yootheme.com/blog/item/root/quantum-theme

Verkar vara ngn form av members area?

Visa signatur

Gaming: Asus 3080 Ti + 5900X
Proxmox: Intel NUC,i7-8559U + i5-8259U 32GB Ram
Rojter: UCG-Ultra, WAN 1000/1000

Permalänk
Medlem

Kan du ladda ner den via deras hemsida så brukar det vara gratis att använda, dock har jag för mig att du inte får ta bort text/bilder som visar att företaget har copyright på mallen.

Visa signatur

Citera.

Permalänk

Tack

Har tittat lite närmare på det och det verkar som man måste vara medlem för att kunna använda mallen.
Det kostar 39£ förn en licens verkar det som. Man kanske borde ta det säkra före det osäkra.

Jag har noll koll men ville gärna läsa fler åsikter innan jag fattar ett slutgiltigt beslut.