Battlefield 3 Beta - allmän diskussion

Permalänk
Medlem
Skrivet av slobodan87:

Någon som spelat betan med ett 5870 och kan berätta hur de flytter på?!

Skickades från m.sweclockers.com

En del grafikbuggar ,men det flyter på utan broblem annars.

Permalänk
Medlem

Kan seriöst inte sova om jag inte får nå key är så himla hypad av bf3

Visa signatur

I5 2500K 6870 windforce 915/1024 Coolit Eco
Asus P8P67 EVO Fractal design r2 XFX XXX 650w
Razer Lycosa/ Razer DA Benq G2420HD Logitech X-530

Permalänk
Medlem

Hade uppskattat en Nyckel MUCHO mycket!
Om det finns någon snäll själ som vill skänka en så ställer jag mig i ledet för en nyckel!

Kan ju knappt bärga mig!

Visa signatur

| i7 920 C0 @ 3,63| GTX 580 + EK CU| CM 690 | EK HF Acetal |Samsung 830 120+TG 120 | AX850 | Asus Rampage 3 Formula|12GB Corsair |
FoldingRig1: i5 2320, 8GB ram, Win7
FoldingRig2: i7 920, 12GB ram, Win7
http://folding.extremeoverclocking.com/user_summary.php?s=&u=530039

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dskjono:

Kan seriöst inte sova om jag inte får nå key är så himla hypad av bf3

Menar du att du skulle sova om du hade en nyckel?

Visa signatur

Mitt grafikkort är större än ditt.

Permalänk

Fasen vad det gnälls här. Verkar som folk tror att det kommer att flyta på som bc2, som har varit ute hur länge som helst och har patchats x antal gånger. Och ni som saknar beta-nycklar, vi får våran tur i övermorgon. Förmodligen flyter allting på bättre till dess.
Hade det varit frågan om en vecka hade jag kanske kunnat förstå irritationen, men nu snackar vi om mindre än två dagar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Inso:

Menar du att du skulle sova om du hade en nyckel?

Ja jag skulle sova bättre

Visa signatur

I5 2500K 6870 windforce 915/1024 Coolit Eco
Asus P8P67 EVO Fractal design r2 XFX XXX 650w
Razer Lycosa/ Razer DA Benq G2420HD Logitech X-530

Permalänk
Skrivet av Dskjono:

Kan seriöst inte sova om jag inte får nå key är så himla hypad av bf3

2 Dagar kvar bara

Fick testa lite hos en kompis, och känner mig sjukt dum som inte förhandsbokade, spelet är gudomligt bra!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rillepille:

2 Dagar kvar bara

Fick testa lite hos en kompis, och känner mig sjukt dum som inte förhandsbokade, spelet är gudomligt bra!

okej om jag hade pengar nu så hade jag bokat, men jag är en fattig student :(((

Visa signatur

I5 2500K 6870 windforce 915/1024 Coolit Eco
Asus P8P67 EVO Fractal design r2 XFX XXX 650w
Razer Lycosa/ Razer DA Benq G2420HD Logitech X-530

Permalänk
Medlem
Skrivet av Anthraxegott:

Fasen vad det gnälls här. Verkar som folk tror att det kommer att flyta på som bc2, som har varit ute hur länge som helst och har patchats x antal gånger. Och ni som saknar beta-nycklar, vi får våran tur i övermorgon. Förmodligen flyter allting på bättre till dess.
Hade det varit frågan om en vecka hade jag kanske kunnat förstå irritationen, men nu snackar vi om mindre än två dagar.

Då får jag väl hänvisa till ditt svar att det är väldigt många barn / unga personer (men även äldre, antar jag?) som hänger på låset här och är ivriga att få spela, inklusive mig. Visst, jag har inte så mycket emot att inte få spela idag, speciellt när det är en sån shitstorm kring connection errors så kanske det är rätt tur att man inte behöver genomlida det också.

Väntar spänt tills torsdag!

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Jag har inga problem att joina servrar.

Skrivet av Sloghunt:

Absolut Jag har inga problem att joina servrar, undrar varför det inte funkar för dig...

Skrivet av €ric:

Pga att de är fulla eller? För är det detta så ta upp filtert och tryck 1-5 eller +5 så finns de massor.

Skämtar ni med mig? allt jag trycker på står det antagligen Server is full, Error eller Server is changing map. Har försökt i 2 timmar nu..

Visa signatur

CPU 3930K Mobo Rampage IV BE Minnen 32gb 1600 mhz SSD Samsung 850 pro 512 gb PSU Corsair 1200AX GPU Msi 980 Gaming

Permalänk
Medlem

Äntligen kom nyckeln:) Laddar ner för fullt:)

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 3900XT | Sapphire Pro Duo | Asus Prime X370-Pro | Asus BW-16D1HT | Corsair Vengeance LPX 3600MHz 2x8gb | Intel 600P 256GB | Intel 540 240GB | 2 x WD Blue SSD 500GB | EVGA Supernova G3 1000W | Noctua NH-DH14 | Dell Ultrasharp U3415w 34" | Corsair Obsidian 750D Airflow | Logitech Z-680 | Logitech G19 | Logitech MX518 | QPAD CT Medium Black | Win 10 Home |
*Det är synd om människorna* Strindberg

Permalänk
Skrivet av Rillepille:

2 Dagar kvar bara

Fick testa lite hos en kompis, och känner mig sjukt dum som inte förhandsbokade, spelet är gudomligt bra!

Kan säga att det inte är 100% säkert att du hade fått nån key även om du förbokat.. Talar av egen erfarenhet.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Sarevok:

Skämtar ni med mig? allt jag trycker på står det antagligen Server is full, Error eller Server is changing map. Har försökt i 2 timmar nu..

Prova det Eric sa, jag har gjort så hela tiden och inte haft något speciellt problem att spela.

Visa signatur

Case Phanteks Evolv X | MB ASUS Crosshair VIII Formula | CPU 5800X3D |
RAM 32GB G.Skill Royal | GPU 6950XT WB | PSU Corsair AX1200i |
Sound DT1990 + Essence III | Fan controll Aquaero 6 XT | Monitor LG 27GR95QE |
Cooling Custom Water |

Permalänk
Skrivet av Fiskenlars:

Kan säga att det inte är 100% säkert att du hade fått nån key även om du förbokat.. Talar av egen erfarenhet.

Åhh fyfan va surt :S
Har du pratat med supporten?

Permalänk
Medlem

Måste ba säga att de är gudomligt bra spel, skit härlig känsla och nonstop action. Synd bara att man inte får prova några vehicles.

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Vad har du att dölja?

Vi har alla något att dölja.

Skrivet av Fiskenlars:

Läs själv vet jag

Om jag var otydlig: "...sedan en nytt inlägg med färskt citat från licensavtalet där det fortfarande [står att det] ingår..."
Om du vill att jag ska installera och läsa licensavtalet så krävs det ett windowsoperativ, vilket jag inte sitter på för närvarande.

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk
Medlem

Vart mäkta förvånad när jag kom hem och såg en nyckel i mailen då jag inte har förbokat Bf3 eller köpt MoH. Och det där med servrar är inget problem för mig iaf, trycker på "Quick match" så tar det några sekunder sen håller jag på att ansluta till en server.

Visa signatur

Tack till SAiKoU för avataren!
Stationär: i5-8400 | MSI Z370-A PRO | 24 GB DDR4 | 850EVO 500GB | Corsair VX450 | 1060 6GB Windforce

Permalänk
Medlem

Lider med dig Fiskenlars! Har inte heller fått min nyckel (MOH TIER 1). Blir inget 48 timmars early access här inte

Permalänk

Helvete, nu är det bara att hoppas att inet skickar hit alla mina delar så jag hinner få ihop datorn innan! :S

Permalänk
Medlem

Tänker bara på en sak.....

Man satt här med ett gäng nycklar som folk kan använda, och man skriver ett litet inlägg här och säger att den som är snabbast får den. OK det kanske inte var riktigt fair, MEN nyckeln hade kanske gått till den som var hövligast !! För det var inte många pm som var schyssta.

Hövlighet är något som dagens ungdomar borde lära sig !!!

Lyssna o lär.

DET KANSKE FINNS EN TILL !!

Visa signatur

2500K | Asrock extreme 4 gen 3 | OCZ 1000W gold | 16Gb ram | EVGA GTX780 SC ACX | fractal design ARC | Intel 320 120gb | A-data 510 120gb | TrackIR | Saitek X65 HOTAS |

Flest saker när man dör vinner !!

Permalänk
Skrivet av MomoSWE:

Lider med dig Fiskenlars! Har inte heller fått min nyckel (MOH TIER 1). Blir inget 48 timmars early access här inte

Sjukt lågt när man tänker efter..
Skulle ju suttit fint med nått i gengäld med det lär ju aldrig hända.

Visa signatur
Permalänk
Moderator
Moderator

Hade inget bättre för mig så installerade om hela Origin och BF3-Betan inklusive plugin, in med 11.10 preview osv, och det startar fortfarande inte ordentligt på den här datorn. Blir konstant disconnected precis efter den laddat banan.

Det fungerade första gången jag provade när betan precis släppts men sedan dess har det inte gått alls. På gamla burken jag testade på så fungerade det åtminstone tre gånger, flöt inte på så bra dock så var inget jag fortsatte med ^^

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Dr.Mabuse:

V
Om jag var otydlig: "...sedan en nytt inlägg med färskt citat från licensavtalet där det fortfarande [står att det] ingår..."
Om du vill att jag ska installera och läsa licensavtalet så krävs det ett windowsoperativ, vilket jag inte sitter på för närvarande.

Windowsoperativ? vad är det

Permalänk
Medlem
Skrivet av GuDis:

Tänker bara på en sak.....

Man satt här med ett gäng nycklar som folk kan använda, och man skriver ett litet inlägg här och säger att den som är snabbast får den. OK det kanske inte var riktigt fair, MEN nyckeln hade kanske gått till den som var hövligast !! För det var inte många pm som var schyssta.

Hövlighet är något som dagens ungdomar borde lära sig !!!

Lyssna o lär.

DET KANSKE FINNS EN TILL !!

När det handlar om att skicka snabbt så blir det ju så Hjärtat börjar snurra och man skriver något snabbt som f*n.

Visa signatur

|Fractal Design Arc Mini|RadeonHD 7970 DCUII|Intel Core i5 2500K @ 4,5GHz|Asus MAXIMUS V GENE-VZ| |Custom Vattenloop | G.Skill Ripjaws 16GB @1600Mhz | Corsair 1200i|
| 2x Samsung 830 Series 256GB @Raid0 + 2TB Extern |

Permalänk
Medlem

Hade min bästa match hittils gick från rank 6 till rank 8 på en match :D:D

Permalänk
Skrivet av Rillepille:

Åhh fyfan va surt :S
Har du pratat med supporten?

Kan säga som så att det inte finns nån support att tala om längre..
Kom fram tidigare idag men blev skickat till tier 2 och där fick jag samma fel som jag fått dom 3 andra gångerna nu, "No advisors" buggen..

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Well, de har ju en del att jobba på.

Battlelog är skit, som det är nu. Error, full, changing map.... Matchmaking funkar inte alls för mig, eller mina kompisar.

Man hamnar inte i samma lag som sina polare. utöver det, så kan man inte välja vilket squad och hamnar därför ytterst sällan i samma squad som sina polare, och kan därför inte utföra något vettigt teamwork.

Efter man har dött får man en "blå ton" över hela skärmen. Där när man väljer vapen, ni vet nog vad jag menar. Ibland stannar den kvar även efter man har spawnat, och försvinner inte förrens man spawnar igen.

Flimmrar så in i helvete, massa vitt som blinkar över allt. Händer både på nvidia och amd.

Ibland hamnar man under marken, och kan se genom hela mapen.

Börjar lagga något helt fruktansvärt ibland, och håller sig så genom hela rundan. Snackar typ 15 fps, när jag vanligtvis ligger på över en bra bit över 60.

Säkert något jag har glömmt. Har självklart lagt upp detta på battlelog forumet.

Visa signatur

Intel Core i7 7700K | Asus Strix 1080TI | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | Corsair Vengeance 16GB 3000Mhz | EVGA G2 650W | WD 640GB Caviar Black | Samsung M.2 1TB SSD + Samsung SATA 500GB SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sloghunt:

Prova det Eric sa, jag har gjort så hela tiden och inte haft något speciellt problem att spela.

Gjorde det nu och det funka

Kan konstatera att support suger häst balle och flash light är OP

Visa signatur

CPU 3930K Mobo Rampage IV BE Minnen 32gb 1600 mhz SSD Samsung 850 pro 512 gb PSU Corsair 1200AX GPU Msi 980 Gaming

Permalänk
Skrivet av Fyren:

Well, de har ju en del att jobba på.

Battlelog är skit, som det är nu. Error, full, changing map.... Matchmaking funkar inte alls för mig, eller mina kompisar.

Man hamnar inte i samma lag som sina polare. utöver det, så kan man inte välja vilket squad och hamnar därför ytterst sällan i samma squad som sina polare, och kan därför inte utföra något vettigt teamwork.

Efter man har dött får man en "blå ton" över hela skärmen. Där när man väljer vapen, ni vet nog vad jag menar. Ibland stannar den kvar även efter man har spawnat, och försvinner inte förrens man spawnar igen.

Flimmrar så in i helvete, massa vitt som blinkar över allt. Händer både på nvidia och amd.

Ibland hamnar man under marken, och kan se genom hela mapen.

Börjar lagga något helt fruktansvärt ibland, och håller sig så genom hela rundan. Snackar typ 15 fps, när jag vanligtvis ligger på över en bra bit över 60.

Säkert något jag har glömmt. Har självklart lagt upp detta på battlelog forumet.

Låter ju mindre kul.
Men keep on reporting
Det är sånt betan är till för.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Sarevok:

Gjorde det nu och det funka

Kan konstatera att support suger häst balle och flash light är OP

Härligt att höra, kul att du också kan njuta av betan

Visa signatur

Case Phanteks Evolv X | MB ASUS Crosshair VIII Formula | CPU 5800X3D |
RAM 32GB G.Skill Royal | GPU 6950XT WB | PSU Corsair AX1200i |
Sound DT1990 + Essence III | Fan controll Aquaero 6 XT | Monitor LG 27GR95QE |
Cooling Custom Water |