Hjälp mig att köpa ny dator 7-8 k SPELDATOR :)

Permalänk
Medlem

Hjälp mig att köpa ny dator 7-8 k SPELDATOR :)

Som titeln lyder, hjälp mig att lägga ihop en inköpslista!

Bara datorn , ingen/inget skärm,operativsystem och ska bygga den själv!
ska spela oblivion skyrim , dead island etc!

Mvh Fransy

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fransy:

Som titeln lyder, hjälp mig att lägga ihop en inköpslista!

Bara datorn , ingen skärm eller något!

ska spela oblivion skyrim , dead island etc!

Mvh Fransy

Operativsystem ?? ska du bygga själv ?

Permalänk
Medlem

Edit 2: Såg att det fanns en tråd för mitt behov redan.. so ignore this post

Permalänk
Medlem
Skrivet av hackeron:

Operativsystem ?? ska du bygga själv ?

Japp , bygga själv och operativsystem behövs inte för har redan skivor

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Singelkort och betydligt bättre prestanda än ovan
http://www.inet.se/kundvagn/visa/873075/amd-965-hd6970
eller
Duelkort med bättre grafikprestanda än första paketet
http://www.inet.se/kundvagn/visa/873705/amd-965-cf-hd6870

Visa signatur

Dell U2311H / MSI Optix MAG274QRF-QD
[ FD 7 Black TG Dark ][ MSI Z690 EDGE WIFI DDR4][ I7 12700K ][ Noctau NH-D15 Black ][ Kingston Fury Renegade 32GB 3600Mhz CL16 DDR4][ WD Blue M2 1TB][ Samsung 860 500 GB ][ WD Caviar Green (EZRX) 1TB ][ Corsair RM850x v3 ][ MSI GTX 1060 GamingX 6GB ][ Backup WD Caviar Green (EARX) 2TB ] [ Backup Seagate BarraCuda (ST2000DM006) 2TB ]
[ Qpad MK-50 ][ SteelSeries Sensei Ten ]

Permalänk
Medlem

Tänkte till lite nu och om man skulle gå ner lite i pris , vad på dina inköpslistor kan man byta bort mot "ett billigare" alternativ utan att sabba prestandan för mycket!

Förlåt för velande!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fransy:

Tänkte till lite nu och om man skulle gå ner lite i pris , vad på dina inköpslistor kan man byta bort mot "ett billigare" alternativ utan att sabba prestandan för mycket!

Förlåt för velande!

Hur mycket menar du?? Till 7000kr eller??
http://www.inet.se/kundvagn/visa/873719/amd-965-gtx-560-ti Finns möjlighet för ytterligare ett GTX kort..

Visa signatur

Dell U2311H / MSI Optix MAG274QRF-QD
[ FD 7 Black TG Dark ][ MSI Z690 EDGE WIFI DDR4][ I7 12700K ][ Noctau NH-D15 Black ][ Kingston Fury Renegade 32GB 3600Mhz CL16 DDR4][ WD Blue M2 1TB][ Samsung 860 500 GB ][ WD Caviar Green (EZRX) 1TB ][ Corsair RM850x v3 ][ MSI GTX 1060 GamingX 6GB ][ Backup WD Caviar Green (EARX) 2TB ] [ Backup Seagate BarraCuda (ST2000DM006) 2TB ]
[ Qpad MK-50 ][ SteelSeries Sensei Ten ]

Permalänk
Medlem

Ser mycket bra ut Tack för all hjälP!

Permalänk
Hedersmedlem

*trådar sammanfogade*

Observera att det är förbjudet att skapa mer än en tråd om samma sak. Det beror på att vi tycker att det är viktigt att alla får samma chans att få sina trådar uppmärksammade. Om någon skapar mer än en tråd, trycks andras trådar undan snabbare, vilket blir orättvist. Jag hoppas att du har förståelse för detta. Den här gången har jag sammanfogat dina trådar åt dig, men kom i fortsättningen ihåg att regeln finns.