Permalänk
Medlem

Disconnect!??!

Har precis köpt CS-Source och det bara disconnectar på varje server. Sen hittar den bara servers med hög ping.. Hur ska jag göra :S?

Permalänk
Medlem

jag hade samma problem i Left 4 Dead och Team Fortress 2, och det visade sig att spelen inte var tillåtna genom brandväggen. När jag godkänt dom började allt funka

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mekarawr:

jag hade samma problem i Left 4 Dead och Team Fortress 2, och det visade sig att spelen inte var tillåtna genom brandväggen. När jag godkänt dom började allt funka

okejokej. men jag kan inte ens se counter-strike source när jag vill tillåta det. det står conditon zero o cs 1.6 och själva steam men source finns inte med. sen kunde man bläddra för att hitta mer program, men jag hittar inte source enskilt. någon som vet vart det lägger sig?? jag hittar det inte!

Permalänk
Medlem

och nu fick jag detta meddelandet när jag skulle testa left 4 dead 2:

Okänt Grafikkort

Ditt grafikkort finns inte i vår databas. Därför kan du kanske inte spela spelet med tillräckligt stabilitet eller prestandgrad.

VA FAN? jag har ju fan precis en MSI GT 780R för 14000;-..

Permalänk
Medlem

va fan är detta. skulle testa spelet, kom in i ett game.. efter 1 minut så bara slutar spelet helt att köras. och jag är på skrivbordet igen..

kan någon vänlig själ hjälpa mig med detta.. Blir så lack när man köper helt nya grejjer som alla rekommenderar och nu funkar ju förfan inte basic spelen som funkade på min stationära som är 3 år gammal :@@@2

Permalänk
Medlem

din lappis har ett Nvidia GTX 560m.. som rätt nyligen kommit ut på marknaden, så valve har säkert inte hunnit testa det och lagt in det i sin databas.. chilla lite

pröva godkänna steam och cs 1.6 för inkommande connections, dvs agera server eller hur de nu uttryckt det i ditt firewall program

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mekarawr:

din lappis har ett Nvidia GTX 560m.. som rätt nyligen kommit ut på marknaden, så valve har säkert inte hunnit testa det och lagt in det i sin databas.. chilla lite

pröva godkänna steam och cs 1.6 för inkommande connections, dvs agera server eller hur de nu uttryckt det i ditt firewall program

yea, haha.. blev lite stressad där ett tag. jo allt flyter på bra nu, fixade problemen med l4d2 så nu funkar det bra igen, det va 2 filer jag skulle ta bort i en steam mapp. problemet va ganska vanligt och va lätt att söka sig till på google. och cs funkar bra som fan nu, gjorde inget.. men det fixade sig av sig självt. tack för hjälpen ändå