Starcraft 2 vill köpa ( behöver Guest Key )

Permalänk
Medlem

Starcraft 2 vill köpa ( behöver Guest Key )

Hejsan! Jag spelar WoW just nu. Och blev sugen på att börja med Starcraft 2. Men vill inte köpa det för 600 kr och sen kanske ångra mig !

Så läste jag att man kunde testa spelet via något som kallas för Guest Pass Key? Men dom kunde bara personer som köpt spelet få. Så jag undrar om någon här skulle vara jättesnäll och kunna ge mig en sådan key?

Skicka gärna i PM, är ni snälla!

MvH / Victor!

Permalänk
Hedersmedlem

Du har PM.

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk

Jag skulle gärna ta ett också om ngn har ett överlopps.

Permalänk
Medlem

jag har nog en guestkey men vet inte hur man hittar den haha

Permalänk

Vad menar du? Den står ju där på pappret?

Permalänk

Kolla prisjakt så hittar du SC II för betydligt mindre summa. Har tyvärr ingen guest key kvar.

Permalänk
Medlem

353kr på g2play.net men se till att du väljer EU versionen om du köper därifrån.

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X // Corsair iCue H150i RGB PRO XT // G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB (2x16GB) 3600Mhz CL16 // ASUS GeForce RTX 3080 12GB TUF GAMING OC // Asus Tuf Gaming x570 Plus // PSU: Corsair RM750W v2 // Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic // Keyboard: Corsair K70 RGB MK2 Low Profile // Mouse: Corsair Dark Core RGB with the MM1000 QI mousepad // Display 1: Dell S3422DWG // Display 2: Gigabyte G32QC QHD //