MSN Messenger: Problem att mottaga meddelande.

Permalänk
Medlem

MSN Messenger: Problem att mottaga meddelande.

Hejsan,
Hoppas att jag hittade rätt delforum för att skriva inlägget, annars får ni gärna flytta det.

Jag har under något år misstänkt att jag inte får alla meddelanden som folk skriver till mig på MSN Messenger och har nu kommit fram till att så är fallet, hur är irrelevant.

Det är bara vissa meddelanden som inte kommer fram, man kan sitta och chatta och så försvinner det bara ett meddelande helt plötsligt, det dyker inte upp något felmeddelande eller dylikt. Det verkar inte vara problem med min internetuppkoppling då två andra vänner sitter på samma och verkar inte ha samma problem.

Jag är verkligen helt clueless på hur jag ska lösa problemet eller vad som skapar problemet och jag inser att jag inte ger er mycket information att jobba med men är det någon som har en aning om lösningar eller har varit med om liknande problem?

Mvh,

Guthan

Permalänk
Moderator
Moderator
Citat:

§ 4 Bumpning

Det är inte tillåtet att skriva inlägg som endast är till för att flytta tråden högre upp i trådlistningen (så kallad bumpning).

Läs reglerna. motiveringen bakom är att alla trådar skall få sin chans att synas och få hjälp. Jag låser inte din tråd denna gången men noterar att du har bumpat, gör det inte igen är du snäll.

Lycka till med ditt problem

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lan:

Läs reglerna. motiveringen bakom är att alla trådar skall få sin chans att synas och få hjälp. Jag låser inte din tråd denna gången men noterar att du har bumpat, gör det inte igen är du snäll.

Lycka till med ditt problem

Ok, ursäkta. Det kommer inte att hända igen.