Permalänk
Medlem
Skrivet av Tofuxx:

omfg snubben me cashen !! va gick bygget på om man får fråga?

Sponsorernas pengar antar jag

Visa signatur

Chassi Silverstone FT03-MINI Moderkort ASRock Z77E-ITX CPU i5 3570k @ 4.4Ghz GPU Gainward GTX 670 Phantom PSU Corsair VS 450W Lagring OCZ Vertex 3 240gb x2 RAID0 Ljud Beyerdynamic DT770 pro 250ohm / Beyerdynamic T70p + Schiit Magni 2

Permalänk
Skrivet av _NsMs_:

Sponsorernas pengar antar jag

Då antar du fel vännen Sponsorerna stod ändast för nätagget och fläktarna i detta bygge! I mitt nya bygge"Wrath Of God" så har jag corsair som kommer stå för nätagg och minnen and thats it! De 4st Gtx 580 Matrix Platinum som kommer betalar jag ur min egen ficka likaså all vattenkylning och resten utav hårdvaran.Du förstår att vara sponsrad innebär inte att allt är gratis! Om det nu är ett bygge åt dem själva så betalar de allt. men om det är ett bygge för privat bruk så står jag för det mästa!

Ps. Det har tidigare förklarats vad jag jobbar med då många som följer mig undrat. Att jag har pengar är inget jag döljer och kan glatt meddela att jag har en inkomst på runt 65k i månaden

Permalänk
Medlem
Skrivet av DarkMx1000:

Då antar du fel vännen Sponsorerna stod ändast för nätagget och fläktarna i detta bygge! I mitt nya bygge"Wrath Of God" så har jag corsair som kommer stå för nätagg och minnen and thats it! De 4st Gtx 580 Matrix Platinum som kommer betalar jag ur min egen ficka likaså all vattenkylning och resten utav hårdvaran.Du förstår att vara sponsrad innebär inte att allt är gratis! Om det nu är ett bygge åt dem själva så betalar de allt. men om det är ett bygge för privat bruk så står jag för det mästa!

Ps. Det har tidigare förklarats vad jag jobbar med då många som följer mig undrat. Att jag har pengar är inget jag döljer och kan glatt meddela att jag har en inkomst på runt 65k i månaden

Haha gött

Visa signatur

Chassi Silverstone FT03-MINI Moderkort ASRock Z77E-ITX CPU i5 3570k @ 4.4Ghz GPU Gainward GTX 670 Phantom PSU Corsair VS 450W Lagring OCZ Vertex 3 240gb x2 RAID0 Ljud Beyerdynamic DT770 pro 250ohm / Beyerdynamic T70p + Schiit Magni 2

Permalänk
Skrivet av _NsMs_:

Haha gött

Jag diggar att du inte är en som beter sig som en 5 åring och visar avund bara för att man har pengar.Många här e så larviga och negativa och tror man skryter föar att man visar upp sina byggen. Applåd för dig min herre!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av DarkMx1000:

Jag diggar att du inte är en som beter sig som en 5 åring och visar avund bara för att man har pengar.Många här e så larviga och negativa och tror man skryter föar att man visar upp sina byggen. Applåd för dig min herre!

avundsjuka kan man aldrig komma ifrån , sitter säkert många här som bara drömmer om sådanna riggar som du bygger.När sen någon kommer och visar upp dom så spottar dom på en typ om du förstår va jag menar.

Permalänk
Skrivet av TmN:

avundsjuka kan man aldrig komma ifrån , sitter säkert många här som bara drömmer om sådanna riggar som du bygger.När sen någon kommer och visar upp dom så spottar dom på en typ om du förstår va jag menar.

Haha så sant!

Ps:Bygget är till salu för 12k då den måste bort och göra plats åt wrath of god

Permalänk
Medlem
Skrivet av DarkMx1000:

Haha så sant!

Ps:Bygget är till salu för 12k då den måste bort och göra plats åt wrath of god

läckra bilder, mycket proffsigt. Dock så är väl inte dina videor i samma klass. Träna lite till

Visa signatur

System: Aerocool DS Cube|| i5 4690K @ Stock || Phanteks PH-TC12DX || MSI Z97M-G43 || G.Skill Ripjaws 8-9-9-24 1866 MHz 8 GB || Gigabyte GTX460 1GB OC || PNY Optima SSD 480GB || Crucial C300 128 GB || Samsung Spinpoint F3 1TB || Fractal Design Edison M 750W 80+ Gold

Permalänk
Skrivet av sj6:

läckra bilder, mycket proffsigt. Dock så är väl inte dina videor i samma klass. Träna lite till

Hehe nja de funkar då jag inte är ute efter proffs video XD

Permalänk

Chernobyl R4 Såld!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av DarkMx1000:

Chernobyl R4 Såld!!

grattis!

Visa signatur

System: Aerocool DS Cube|| i5 4690K @ Stock || Phanteks PH-TC12DX || MSI Z97M-G43 || G.Skill Ripjaws 8-9-9-24 1866 MHz 8 GB || Gigabyte GTX460 1GB OC || PNY Optima SSD 480GB || Crucial C300 128 GB || Samsung Spinpoint F3 1TB || Fractal Design Edison M 750W 80+ Gold

Permalänk
Medlem
Skrivet av DarkMx1000:

Haha så sant!

Ps:Bygget är till salu för 12k då den måste bort och göra plats åt wrath of god

För 12 000 :- hade jag köpt den där på 3 sekunder. Varför visste inte jag något om detta innan den såldes? Fy skäms.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Efta:

För 12 000 :- hade jag köpt den där på 3 sekunder. Varför visste inte jag något om detta innan den såldes? Fy skäms.

Du kollar för lite i marknaden

Akta er bara för § 9 Marknadsföring och försäljning så ni spårar inte ur för mycket.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MulleEng:

Du kollar för lite i marknaden

Akta er bara för § 9 Marknadsföring och försäljning så ni spårar inte ur för mycket.

Men nu var det ju "marknadsföring" för en produkt redan såld av en privatperson i SweC's egna marknad och "marknadsfördes" i diskussionstråden för själva bygget. Nja, kanske inte riktigt faller under den regeln.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Efta:

Men nu var det ju "marknadsföring" för en produkt redan såld av en privatperson i SweC's egna marknad. Nja, kanske inte riktigt faller under den regeln.

Jadå men det var bara lite i förebyggande syfta så att ni (någon) skulle spåra ur. Men det har inte hänt än.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk

hur får du skärmarna så att dem är samanlänkade? XD

Permalänk

Var kan man köpa plexiglas med mörk toning? håller på att modda mitt chassi och ska ha ett fönster med mörk toning. har ett genomskinligt idag men man ser för mycket in.

Mvh//

Mofo

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Varför inte döpa den till Auschwitz R4 istället? hyffsat osmakligt namn...

Permalänk
Skrivet av skotten01:

hur får du skärmarna så att dem är samanlänkade? XD

http://www.sweclockers.com/forum/131-multiskarm/

Permalänk
Avstängd
Skrivet av cosmo_k:

Varför inte döpa den till Auschwitz R4 istället? hyffsat osmakligt namn...

Chernobyl var ett kärnkraftverk, Auschwitz var ett förintelseläger. Liten skillnad är det...

Till topic: Riktigt snygg stil på detta galleriet, även om det är ett år gammalt nu

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Avstängd

Ahh du fick tag i dom där ramen, jag försökte, men höll på att leta ihjäl mig..

Snyggt!!!!!!

*****

Visa signatur

RIKTIGT KÄNNER AV KUNSLAPSFLÖDET HÄRINNE......... TAR MIG MED STORM CORE I5. RADEON 6950. VENGEANCE. H 60. ASUS P67. INTEL SSD. RAPTOR'S. HAF X!

Permalänk
Skrivet av cosmo_k:

Varför inte döpa den till Auschwitz R4 istället? hyffsat osmakligt namn...

Öööö vad har Auschwitz med Chernobyl olyckan att göra? R4 är reaktorn som fick härdsmälta och chernobyl är staden. Har inget med jude läger mm att göra så jag vet inte vad du menar. Dessutom var detta bygge en tribute till folket i chernobyl som omkom och de arbetare som gjorde allt för att stoppa olyckan. jag har själv varit i chernobyl vid det kända paris hjulet mm. Läs på läs om din historia bok

?

Skrivet av SeF.Typh00n:

Chernobyl var ett kärnkraftverk, Auschwitz var ett förintelseläger. Liten skillnad är det...

Till topic: Riktigt snygg stil på detta galleriet, även om det är ett år gammalt nu

Det förvånar mig ibland hur lite folk känner till chernobyl och olyckan där.Men du är inte en av dem. Och tackar!

Skrivet av grottslampan:

Ahh du fick tag i dom där ramen, jag försökte, men höll på att leta ihjäl mig..

Snyggt!!!!!!
Jo jag fick tag på dem tillslut
*****

Permalänk
Medlem
Skrivet av Darkmx1000 Systems:

Öööö vad har Auschwitz med Chernobyl olyckan att göra? R4 är reaktorn som fick härdsmälta och chernobyl är staden. Har inget med jude läger mm att göra så jag vet inte vad du menar. Dessutom var detta bygge en tribute till folket i chernobyl som omkom och de arbetare som gjorde allt för att stoppa olyckan. jag har själv varit i chernobyl vid det kända paris hjulet mm. Läs på läs om din historia bok

Inte för att vara den som är den, men staden hette Pripjat.
Kärnkraftverket hette väl bara "Tjernobyl".

Förövrigt grymt bygge, väldigt mörka bilder dock, som hela olyckan iofs..

Skulle förövrigt vara en dröm att få besöka Pripjat och Tjernobyl innan dom stänger ner staden för gott..
Drack du mycket rödvin? (som sägs skydda mot kärnavfallet) (Fredrik och Filip)
Är det nått du kan rekommendera? lär vara ett helvete förövrigt att få tillstånd att besöka platsen?
Skriv gärna lite när du besökte Tjernobyl och Pripjat! i PM eller här

Visa signatur

I reject your reality and substitute my own.

Permalänk
Skrivet av Darkmx1000 Systems:

Öööö vad har Auschwitz med Chernobyl olyckan att göra? R4 är reaktorn som fick härdsmälta och chernobyl är staden. Har inget med jude läger mm att göra så jag vet inte vad du menar. Dessutom var detta bygge en tribute till folket i chernobyl som omkom och de arbetare som gjorde allt för att stoppa olyckan. jag har själv varit i chernobyl vid det kända paris hjulet mm. Läs på läs om din historia bok

?

Det förvånar mig ibland hur lite folk känner till chernobyl och olyckan där.Men du är inte en av dem. Och tackar!

När var du där?

Var du i simhallen jag och min pappas ena anställde och en kompis åkte dit det var rätt scary shit asså. Jag blev nästan inte insläppt pga min ålder men efter som min pappa godkände ett papper så kunde vi följa med till parisehjulet,simhallen,radiobilarna,sjukhuset,brandstationen,och huset med gasmaskerna mm.

Ps sjukt nice dator.

Visa signatur

Alienware Aurora R3/intel core i7 3.4ghz/2 amd 6990/16gb ram/1 tb hdd/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Darkmx1000 Systems:

Öööö vad har Auschwitz med Chernobyl olyckan att göra? R4 är reaktorn som fick härdsmälta och chernobyl är staden. Har inget med jude läger mm att göra så jag vet inte vad du menar. Dessutom var detta bygge en tribute till folket i chernobyl som omkom och de arbetare som gjorde allt för att stoppa olyckan. jag har själv varit i chernobyl vid det kända paris hjulet mm. Läs på läs om din historia bok

?

Det förvånar mig ibland hur lite folk känner till chernobyl och olyckan där.Men du är inte en av dem. Och tackar!

Heter inte staden Pripyat (stava) och själva kärnkraftverket Chernobyl? Många verkar tro att det ligger i Ryssland fast det ligger i Ukraina dock var båda Sovjet under den tiden. Mycket fint bygge som får mig och tänka på CoD4: 50.000 people used to live here, now it's a ghost town:D

Visa signatur

Jag har T igen!:D
Citera tack!

Permalänk
Medlem

Känns inte som att albumet är klart även att det är gammalt. Skulle gärna vilja se fler bilder på slangdragning, chassi, nätagg, hdds och kanske några översiktsbilder. Men det du visar upp gillar jag, speciellt pumparna och hela den lösningen, snyggt

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk

Roligt att du inte har en reaktor 4. Eftersom du har andra chernobylreferenser.

Visa signatur

Om någonting går fel, skyll på Gabriel.

AMD FX-8350@4Ghz AMD R9 270X @ 1100Mhz COOLER MASTER Hyper 212 EVO
MSI 970A G43 CORSAIR Vengeance 8GB DDR3 @1600Mhz FRACTAL DESIGN Arc midi R2 XFX Core 550W
APPLE MacBook Pro -08 15'' Core2Duo 6GiB DDR3 OSX 10.9

Permalänk
Skrivet av KentaSås:

Roligt att du inte har en reaktor 4. Eftersom du har andra chernobylreferenser.

Det var tänkt i början att köra 4st pumpar men så blev ej fallet och pumpen fick läggas åt sidan. Då jag redan döpt bygget i diverse forum mm och bygget lagts upp så var det så det fick bli. Hur som så vart killen här på swec som köpte den för 12k då skit glad och super nöjd XD.