Permalänk
Medlem
Skrivet av BelZeBuB:

Riktigt snygg!
Kostar säkert därefter också? (i alla fall om den är köpt i detta landet )

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem
Skrivet av belga:

Riktigt snygg!
Kostar säkert därefter också? (i alla fall om den är köpt i detta landet )

Den kommer från Tyskland och är fruktansvärt prisvärd. Kostar bara 2250€ inkl frakt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BelZeBuB:

Den kommer från Tyskland och är fruktansvärt prisvärd. Kostar bara 2250€ inkl frakt.

Ja det var ju inte jättefarligt.
Fortfarande mer än jag skulle lägga men sen är ju DH dyrare än Dirt att syssla med

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

Canton Vento 890 DC

Visa signatur

Det var bättre förr men det var inte bra då heller

Permalänk
Medlem

GNnnnnhh. De där godbitarna har jag spanat in läänge. Kommer troligtvis aldrig bli mer än så dock.

Permalänk
Skrivet av OnlyCasanova:

När alla ändå är inne på bilar så inhandlades denna pärla för dryga en vecka sen:) Blir skönt att glida runt i under sommarn

http://i941.photobucket.com/albums/ad258/OnlyCasanova/8905467...

260häst i den där va?

Åkte en klasskompis bil förrförraveckan.. redigt sköna bilar och en turbo som laddar på bra. Bara dra dit en dumpventil så låter de gött.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Avstängd

Testflög min nyinköpta AR Drone på jobbet i onsdags, var stört kul.. Den är riktigt stabil inomhus, lite sämre utomhus. Testade även lite senare i företagets ljusgård (Som en lägenhetsgård fast inomhus) Kunde flyga upp flera våningar utan problem.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av CyberVillain:

Testflög min nyinköpta AR Drone på jobbet i onsdags, var stört kul.. Den är riktigt stabil inomhus, lite sämre utomhus. Testade även lite senare i företagets ljusgård (Som en lägenhetsgård fast inomhus) Kunde flyga upp flera våningar utan problem.

http://cyberrascal.kicks-ass.net/bilder/drone.jpg

Coolt!

Vad fick du köpt den för?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av MakubeX:

Coolt!

Vad fick du köpt den för?

Köpte den från Umeå RC för 3395 plus extra batteri för 282 kronor.'

Umeå RC var rätt sega att ha att göra med. Den finns på webhallen i lager för en hundring till.

edit: Kan även tilllägga att den funkar med min Android (På bilden min kollegas iPAd2), men då måste man antingne roota telefonen för att få ad-hoc stöd, eller telneta in till dronen och ställa om den för infrastructure mode, så att telefonen agerar AP och inte Dronen

Visa signatur
Permalänk
Medlem

En mörkblå kostym från Rose&Born (usel kamera....)

... och sommaresan till LAX där det blir en treveckors roadtrip på västkusten

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=FULLMOON=-:

260häst i den där va?

Åkte en klasskompis bil förrförraveckan.. redigt sköna bilar och en turbo som laddar på bra. Bara dra dit en dumpventil så låter de gött.

Den har 231hk, ingen turbo.

Visa signatur

[Intel Core i5 2500K][Nvidia GTX 760]

Permalänk
Medlem
Skrivet av BelZeBuB:

Den kommer från Tyskland och är fruktansvärt prisvärd. Kostar bara 2250€ inkl frakt.

Antar att den kan flyga och har något målsökande datorsystem i den också?

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem
Skrivet av Olegh:

GNnnnnhh. De där godbitarna har jag spanat in läänge. Kommer troligtvis aldrig bli mer än så dock.

De står på inspelning hela dagar och de "växer" hela tiden, underbart ;-D

Visa signatur

Det var bättre förr men det var inte bra då heller

Permalänk
Medlem
Skrivet av rewo:

Tjusigt chassi må jag säga

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Skrivet av NidoKing:

De står på inspelning hela dagar och de "växer" hela tiden, underbart ;-D

Verkar dom funka för all musik? Hade ett par Canton tidigare tror de heter LE 109 de var lite kinkiga på ex. hårdrock. De gillade mest finlir.
Hoppas du blir nöjd! Vad har du för receiver/stärkare?

Visa signatur

Moderkort: MSI Z77A-G43, Processor: Intel I5, RAM: 24GB, Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, SSD Disk: Samsung 860 EVO 500GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av swenorth1:

Verkar dom funka för all musik? Hade ett par Canton tidigare tror de heter LE 109 de var lite kinkiga på ex. hårdrock. De gillade mest finlir.
Hoppas du blir nöjd! Vad har du för receiver/stärkare?

De här funkar utmärkt på allt jag kört och det blir mest rock-hårdrock.

XTZ Class-A 100 D3 förstärkare

Visa signatur

Det var bättre förr men det var inte bra då heller

Permalänk
Medlem

Spontanköp. Har en F60 sedan innan, väldigt nöjd med den.
Ligger för övrigt rätt bra i pris. Bättre än F120.

InWarehouse har en trevlig 9%-kampanj på den just nu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonazz:

Antar att den kan flyga och har något målsökande datorsystem i den också?

Flyga kan den göra bara man satsar lite

Permalänk
Avstängd

Ny GPU

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Ett objektiv, Rodenstock Geronar 1:6,8 f=210mm MC i Copal-slutare. Tycks funka men har inte testat med film i kameran ännu.

Visa signatur

A midget fortune-teller who escapes from prison is a small medium at large.
Canon 6D, Sigma 24-70/2.8, Canon EF 100/2.8 Macro, Canon EF 70-200/4L IS, Samyang 14/2.8 Canon EF 28/2.8, Tamron 150-600/5-6.3

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av BelZeBuB:

Vart köpte du den? Vill ha en likadan!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon151788:

Vart köpte du den? Vill ha en likadan!!

yt-industries

Tyvärr har de rätt långa leveranstider. Jag lyckades dock smita före i kön då första tävlingen i Cupen är om 2 veckor.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon151788:

Vart köpte du den? Vill ha en likadan!!

Kika gärna här också, om du är på jakt efter en prisvärd DH- eller enduro-hoj.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

haha, Vilka uppmuntrande böcker ^^

Permalänk

*Acer TimelineX 4830tg
*+ 4gb extra ddr3
*80gb ssd intel x-25 g2
*Griffin Elevator

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Goo5e:

haha, Vilka uppmuntrande böcker ^^

Man vill ju ha saker som håller i sig... Boken 11 002 things to be miserable about kommer räcka i 15 år om jag har 4 saker att vara negativ om varje dag

Permalänk
Medlem
Skrivet av m0rk:

Man vill ju ha saker som håller i sig... Boken 11 002 things to be miserable about kommer räcka i 15 år om jag har 4 saker att vara negativ om varje dag

Smart där Slipper du tänka på miserabla saker själv ^^

Permalänk
Medlem

Ny systemdisk intel 320 80Gb

Visa signatur

Aka Specialized på irc

Permalänk
Medlem

snart sommar (wayfarer-kopiorna får dock gå till nån med smalare ansikte)