Permalänk
Medlem

Najs med Warhammer-tema! Ser fram emot den här byggloggen.

Visa signatur

| Ryzen 5800X | ASUS X570 TUF | 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600 CL16 | Asus RTX 3080 Strix OC | 2x Samsung 970 Evo 1TB M2 SSD | Seasonic 850W Focus Gold modulärt || Kylning: Corsair H115i PRO, 9x 140mm Be Quiet! Silent Wings 3 PWM || Skärm: ASUS MG279Q || Chassi: Fractal Design Meshify 2 Dark TG

Permalänk
Medlem

Nä, nu får du bygga lite snabbare man blir ju otålig ^^

Permalänk
Medlem

Bra gallret blev!

Ett tips när det gäller powerknappen, Leta upp en tunn bricka som är lite större än kragen på knappen och så lackar du den svart så kommer den täcka hålet helt.

Visa signatur

| Ryzen 5800X | ASUS X570 TUF | 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600 CL16 | Asus RTX 3080 Strix OC | 2x Samsung 970 Evo 1TB M2 SSD | Seasonic 850W Focus Gold modulärt || Kylning: Corsair H115i PRO, 9x 140mm Be Quiet! Silent Wings 3 PWM || Skärm: ASUS MG279Q || Chassi: Fractal Design Meshify 2 Dark TG

Permalänk
Skrivet av Dance:

Bra gallret blev!

Ett tips när det gäller powerknappen, Leta upp en tunn bricka som är lite större än kragen på knappen och så lackar du den svart så kommer den täcka hålet helt.

Exakt vad jag tänkte göra först men det blir kemisk metall istället

Permalänk
Medlem

ooh en av det cheesigaste armerna i 40k universum grattis (fast snygga var dom:P)

Det här kommer följas!

Visa signatur

Amd 1055T @ 3.5ghz | Corsair 16382mb 1600 MHz 9-9-9-24 | MSI GeForce 680| Asus M5a88-M | Intel 330 120GBx2 + WD 500GB Green + WD 1000GB Black + WD 2000GB Green x2 | AX 850 | Windows 7PRO x64 | Define R3 White

Permalänk
Skrivet av Vboman:

ooh en av det cheesigaste armerna i 40k universum grattis (fast snygga var dom:P)

Det här kommer följas!

Låter som en tau eller eldar spelare, tack iaf

Permalänk
Medlem

sexIIIIIIIIIGT. Allvarligt, du har alltid lite störa idéer för dig, men fy helvete vad fint!

Permalänk
Skrivet av Goo5e:

sexIIIIIIIIIGT. Allvarligt, du har alltid lite störa idéer för dig, men fy helvete vad fint!

Tackar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Asheileon:

Ursäkta otydligheten btw. Jag menar självklart att jag gillar dina "störda idéer" Ditt projekt "Lillasyster" (eller vad fan det hette xD ) Var riktigt jävla ballt. Och detta är än så länge mer awesome
Känn ingen press ^^

Permalänk
Medlem

Blir alltid lika sne när jag ser någon som är bättre än mig på att måla warhammer, bara att börja öva lite till xD

Sjukt nice chassi. Ser fram emot en färdig produkt!

Visa signatur

Skriver som alla andra: Citera för att få min uppmärksamhet!

Permalänk
Skrivet av lolaren:

Blir alltid lika sne när jag ser någon som är bättre än mig på att måla warhammer, bara att börja öva lite till xD

Sjukt nice chassi. Ser fram emot en färdig produkt!

Måste hålla med dig om det, förut när jag spelade så var det absolut värsta när man förlorade mot nån med en sjukt snygg arme two times the pain

Permalänk
Medlem

Nice job man ! helt klart en moddare! ***** av mig! ser fram imot att se mer!

Visa signatur

GAMER SINCE BIRTH

OWNER OF BL4CK SW4RM (50.000P vantage)

Citera för svar, så jag hittar tillbaka

Permalänk
Medlem

Spännade som alla dina byggen och blir förmodligen kanon som dina andra byggen! =>

Kul att det dessutom byggs på flera plan , men du får nog skaffa lite större å tyngre vikter

Visa signatur

Meshilicious, Amd 7950X3D, Asus X670E-I ,96 GB DDR5 6000,RTX4090 FE, Crucial 4TB Pcie5 m.2 / Corsiar Pcie4 4TB, Samsung 57" G9

Permalänk
Medlem

Spännande! Ser fram emot uppdateringar.

Permalänk

sätt en bricka under pwr knappen som täcker hålen

Visa signatur

PC: i7 980X @ 4ghz | EVGA X58 Classified | 12 GB Corsair Dominator GT 2Ghz CL8 | GTX580 3-WAY SLI | 2,5tb Hdd | Corsair Obsidian 800D| Corsair AX 1200| Dell U3011 30" + 2st Dell 2007| Vantage P55000p+| VattenKylning | The Classified-X V2.5! |
Lek: 2600K ES (X54) och några olika 1155 brädor
Foto:Nikon D3s, 85/1.4, 50/1.4, 35/1.4, 24-70/2.8, SB-900

Permalänk

Ser bara bättre och bättre ut

Permalänk
Avstängd

blir bra, vart fint runt startknappen med snyggt jobbat!!

Permalänk
Hedersmedlem

Ser ju bra ut än så länge, jag förmodar röd och svart sleeve

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Skrivet av MulleEng:

Ser ju bra ut än så länge, jag förmodar röd och svart sleeve

Just med sleeven har jag funderat väldigt mycket och kommit fram till att det enda rätta vore ingen alls, men just nu när jag skrev det här tänkte jag att brun eller khaki vore ganska perfekt

EDIT: kollade MDPC-X lite snabbt och det blir copper brown om det blir sleeve och då gör jag kablarna själv då mitt nya AX agg lämpar sig perfekt för just det

Permalänk
Medlem

Jävlar vad närvös jag blev när jag såg ett vitt chassi xD Sedan stod det "rött" jag bara "pheeeeeeew"

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Asheileon:

Just med sleeven har jag funderat väldigt mycket och kommit fram till att det enda rätta vore ingen alls, men just nu när jag skrev det här tänkte jag att brun eller khaki vore ganska perfekt

EDIT: kollade MDPC-X lite snabbt och det blir copper brown om det blir sleeve och då gör jag kablarna själv då mitt nya AX agg lämpar sig perfekt för just det

Trevligt, ett bygge utan sleeve är ju som barn utan kläder Tror ditt bygge blir det första med Nils Copper Brown på SweC.

Vadå är det något fel på vitt

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Skrivet av MulleEng:

Trevligt, ett bygge utan sleeve är ju som barn utan kläder Tror ditt bygge blir det första med Nils Copper Brown på SweC.

Vadå är det något fel på vitt

Tycker själv att det vita här blev nice och efter ditt nyliga bygge så tror jag att jag också måste se vitt snart

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Asheileon:

Tycker själv att det vita här blev nice och efter ditt nyliga bygge så tror jag att jag också måste se vitt snart

Jaja men inlägget var mer till Goo5e. Det låter trevligt, men det är ju bäst med lite variation. Så kommer se fram emot sleeveingen.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem

grymmt jobbat mannen, snart kommer jag lägga upp ett sponsrat projekt :), blir ett "litet" kan man säga haha

Permalänk
Medlem

åååååNEEEEJ !, snälla lacka om gallret i toppen, det ser ju inte tokigt ut med den underbara röda lacken !

Permalänk
Medlem

Fan vad sexigt de blev Äntligen update ^^

Permalänk
Skrivet av KsKz_91:

åååååNEEEEJ !, snälla lacka om gallret i toppen, det ser ju inte tokigt ut med den underbara röda lacken !

Hade det varit ett vanligt bygge så hade jag hållt med dig, men det här bygget har ett tema jag håller hårt vid och "snyggt" är inte prio ett utan 40k klichér är det som gäller

Permalänk
Medlem

44som har röstat!! varför har ni röstat innan ni har sett resultatet?? fan vad jag stör mej på sånna!! fortsätt Asheileon så!! ser skitsnygg ut:D

Permalänk
Skrivet av Gulbanan:

44som har röstat!! varför har ni röstat innan ni har sett resultatet?? fan vad jag stör mej på sånna!! fortsätt Asheileon så!! ser skitsnygg ut:D

Ta det lite lugnt nu, det är möjligt att ändra på sin röst!

Visa signatur

<signatur>|| i7-930 || Asus P6X58D-E || 6GB Corsair xms3 || HD 6950 || Noctua NH-U12P SE2 || OCZ Revodrive 80GB || Samsung Spinpoint F3 500GB || EcoGreen F2 500GB || WD Blue 500GB || Corsair HX650W || Lian Li PC-v1020 || W7 Home Premium || Samsung SyncMaster EX2200||</signatur>

Permalänk
Medlem
Skrivet av Asheileon:

Hade det varit ett vanligt bygge så hade jag hållt med dig, men det här bygget har ett tema jag håller hårt vid och "snyggt" är inte prio ett utan 40k klichér är det som gäller

naah kan inte hålla med ! ett system ska se snyggt ut oavsätt vad!