Permalänk
Medlem

När man var ca 7-8år så ville man ju kolla om det var ström i en lampsockel så jag stoppade in fingret i sockeln och fick dra tillbaka handen snabbt som fan. Sen tryckte jag på strömknapppen och stack in fingret igen och denna gång fick jag också dra tillbaka handen snabbt som fan:D

Sen har man tänt en STOOR brasa i garaget(taket var svart efteråt:()
Gömt sig i ett dike med en knallpulverpistol och skjutit när en ryttare på häst kom förbi
Målat farsans VITA honda accord med falu röfärg:P
Spikar bakom däcken på ovannämda honda och även slagit/kastat hammare på framrutan

Visa signatur

Stationära: Fractal Design - Arc # Intel core i5 2500k # Asus p8p67 # Corsair Vengeance 2*2Gb # Asus 6870 dc # Corsair HX 650W # Förberedd för ssd(Coming soon.................in Arc)
Bärbara: skärm 17". Cpu: 1,9Ghz intel certino. Gpu: Nvidia 6100. Hdd: 80Gb
Modda det som går och det som inte kan moddas ska moddas lite till

Permalänk
Skrivet av xaljon:

När man var ca 7-8år så ville man ju kolla om det var ström i en lampsockel så jag stoppade in fingret i sockeln och fick dra tillbaka handen snabbt som fan. Sen tryckte jag på strömknapppen och stack in fingret igen och denna gång fick jag också dra tillbaka handen snabbt som fan:D

Sen har man tänt en STOOR brasa i garaget(taket var svart efteråt:()
Gömt sig i ett dike med en knallpulverpistol och skjutit när en ryttare på häst kom förbi
Målat farsans VITA honda accord med falu röfärg:P
Spikar bakom däcken på ovannämda honda och även slagit/kastat hammare på framrutan

Vad har du emot din farsas honda, människa?

Om jag ska vara lite seriös så har jag gjort MYCKET klantigt skit som jag inte borde ha gjort, har lyckats hugga mig själv i låret med en morakniv, cyklat in i diverse väggar och taggbuskar, tänt eld på saker, lyckats tappa en bit kopparlaminat i syra istället för att långsamt lägga ner den, dessutom så hade jag glömt glasögon (kopparmättat natriumperoxidsulfat stänkte alltså upp i mitt högra öga...).
Detta är bara en liten del av allt det dumma jag har gjort, dock så har jag nog inte gjort några RIKTIGT dumma grejer, utan bara en massa mindre ganska dumma grejer.

Permalänk
Skrivet av jonazz:

Kanske redan skrivit det här tidigare i tråden. Men vi stod och kastade dart-pilar från ena sidan gräsmattan till den andra sidan där den andra personen stod och aktade sig för dem... Ena kompisen blev träffad i axeln och sedan slutade vi.

det där känner man igen fast det va inte jag som kasta.

jag brorsan, kusinen och morsan va ute på hennes sommarstuga och kastade lite dart.
på nått sätt så får kusinen in nå rallar kast och slänger darten över stugan och träffar brorsan i axeln.

blev lite mindre pilkastning efter det men skrattade gjorde man iaf

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk

Jo, själv har man lyckats fucka upp ett socialt förhållande för alltid. Låt oss säga att biffiga 1.90 ryssar med 90 kilo muskler inte är att leka med och stöta på flickvännen....
Soz för luddighet

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk
Medlem
Skrivet av Markthegreat:

Jo, själv har man lyckats fucka upp ett socialt förhållande för alltid. Låt oss säga att biffiga 1.90 ryssar med 90 kilo muskler inte är att leka med och stöta på flickvännen....
Soz för luddighet

vad har hänt nu då ? =P

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

vad har hänt nu då ? =P

Han ragga på fel brud och blev nedslagen på köpet? Skulle jag gissa på

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Medlem

Kärleken gör ont ibland

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk

jo, det var ungefär det som hände. Raggade på fel och fick en ryss på mig. -.-

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Markthegreat:

jo, det var ungefär det som hände. Raggade på fel och fick en ryss på mig. -.-

Du hade stake nog att ragga på 'na iaf

Permalänk

Kan inte komma på så många riktigt dumma saker men jag vet att när jag var riktigt liten (dock kommer jag bara ihåg det svagt, kan ha varit typ 4år gammal) så stack jag och en kompis till de lokala fotbollsplanerna och så klättrade vi upp i en av de höga strålkastarna som lyser upp planen på natten, ni vet vad jag menar va? Inte vanliga lampor alltså utan en sådan med en matrix av lampor högt uppe. Jag vet att mamma fick reda på det och blev riktigt sur men jag fattade inte då vad som var så farligt, "vi klättrade ju bara". Vem älskade inte att klättra upp på saker när man var liten.

Nu fattar man ju att det inte var så smart, hade inte direkt gjort det idag, i alla fall inte utan säkerhetsutrustning.

Visa signatur

[i7 2600k @ 5GHz| NH-D14, fläktar utbyta mot ljudlösa 120mm SySS 800| Asus P8P67| HD6870 DirectCU| Corsair 4x8GB (32GB) 1600MHz DDR3| Moddat Corsair 550VX | Mac Pro / G5 Chassi| 2x120GB raid0 Intel 520 sys+ 2x3TB slask & home (riktig lagring på 12TB ZRAID NAS som även home backuppas/rsyncas till) ] - Helt ljudlös om man inte lägger örat intill chassit
[ MacBook Pro Retina 13 | 16GB ram | 256GB PCIe SSD | OS X(main), Arch ]

Permalänk
Skrivet av -=|ZetaXtreme|=-:

Kan inte komma på så många riktigt dumma saker men jag vet att när jag var riktigt liten (dock kommer jag bara ihåg det svagt, kan ha varit typ 4år gammal) så stack jag och en kompis till de lokala fotbollsplanerna och så klättrade vi upp i en av de höga strålkastarna som lyser upp planen på natten, ni vet vad jag menar va? Inte vanliga lampor alltså utan en sådan med en matrix av lampor högt uppe. Jag vet att mamma fick reda på det och blev riktigt sur men jag fattade inte då vad som var så farligt, "vi klättrade ju bara". Vem älskade inte att klättra upp på saker när man var liten.

Nu fattar man ju att det inte var så smart, hade inte direkt gjort det idag, i alla fall inte utan säkerhetsutrustning.

När du var 4? Min lillebror är snart 5 och han ylar ihjäl sig bara han snubblar, än mindre får han gå hemifrån själv

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Skrivet av anton_mjor:

När du var 4? Min lillebror är snart 5 och han ylar ihjäl sig bara han snubblar, än mindre får han gå hemifrån själv

Jag kan inte varit äldre än fyra för vi flyttade innan jag fyllade 5 vet jag. Jag fick väll inte direkt gå dit egentligen men man sa väll att man stack ut och lekte på lekplatsen med en kompis och så smet man till fotbollsplanerna i smyg.

Btw, lite off-topic men jag har en lille bror som nu är ett halvår, känns riktigt skummt. Har dock bara träffat honom en gång.

Visa signatur

[i7 2600k @ 5GHz| NH-D14, fläktar utbyta mot ljudlösa 120mm SySS 800| Asus P8P67| HD6870 DirectCU| Corsair 4x8GB (32GB) 1600MHz DDR3| Moddat Corsair 550VX | Mac Pro / G5 Chassi| 2x120GB raid0 Intel 520 sys+ 2x3TB slask & home (riktig lagring på 12TB ZRAID NAS som även home backuppas/rsyncas till) ] - Helt ljudlös om man inte lägger örat intill chassit
[ MacBook Pro Retina 13 | 16GB ram | 256GB PCIe SSD | OS X(main), Arch ]

Permalänk
Skrivet av -=|ZetaXtreme|=-:

Jag kan inte varit äldre än fyra för vi flyttade innan jag fyllade 5 vet jag. Jag fick väll inte direkt gå dit egentligen men man sa väll att man stack ut och lekte på lekplatsen med en kompis och så smet man till fotbollsplanerna i smyg.

Btw, lite off-topic men jag har en lille bror som nu är ett halvår, känns riktigt skummt. Har dock bara träffat honom en gång.

Var glad för det säger jag bara, jag vet inte hur gammal du är, men när min lillebror föddes var jag 14 och trodde allt jobbigt med uppväxten var över. Grannens unge ylade som fan sommaren innan men jag var nöjd ändå för den bodde inte i samma lägenhet som mig. Om jag bara visste.

Att ungens mor är som ett barn själv är ju inte bättre.

Jag tror att jag har en punkt till i min lista över det dumt jag gjort: Inte ha skrämt bort farsans nya sambo medans jag fortfarande var "omogen"

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Skrivet av anton_mjor:

Var glad för det säger jag bara, jag vet inte hur gammal du är, men när min lillebror föddes var jag 14 och trodde allt jobbigt med uppväxten var över. Grannens unge ylade som fan sommaren innan men jag var nöjd ändå för den bodde inte i samma lägenhet som mig. Om jag bara visste.

Att ungens mor är som ett barn själv är ju inte bättre.

Jag tror att jag har en punkt till i min lista över det dumt jag gjort: Inte ha skrämt bort farsans nya sambo medans jag fortfarande var "omogen"

Jag är 19 så det är lite åldersskillnad. Känns inte som man någonsin kommer vara särskilt nära. När han är i min ålder så är jag ju fan nästan 40 (nästan som mina föräldrar idag) så det känns jävligt mysko. Lär ju aldrig bli som riktiga syskon jag lär väll mer bli typ som en farbror/morbror eller något. Som inte det vara nog så har jag flera kusiner som är 30+ t.om. 40+, tekniskt sätt så är de ju i samma generation som han trots att de nästan är pensionärer när han blir vuxen.

Visa signatur

[i7 2600k @ 5GHz| NH-D14, fläktar utbyta mot ljudlösa 120mm SySS 800| Asus P8P67| HD6870 DirectCU| Corsair 4x8GB (32GB) 1600MHz DDR3| Moddat Corsair 550VX | Mac Pro / G5 Chassi| 2x120GB raid0 Intel 520 sys+ 2x3TB slask & home (riktig lagring på 12TB ZRAID NAS som även home backuppas/rsyncas till) ] - Helt ljudlös om man inte lägger örat intill chassit
[ MacBook Pro Retina 13 | 16GB ram | 256GB PCIe SSD | OS X(main), Arch ]

Permalänk
Medlem

Angående det där så är mina kusiner 4 och 8 år äldre än mig. Dom har jag ju liksom kunnat lekt med en del när jag var liten osv. Men nu har jag fått en till kusin på andra sidan av släkten och jag är ju 16 år äldre än honom. Så det blir ju lite ålderskillnad där liksom.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Jag har 3 döttrar. Min äldsta dotter fyller 40 och min yngsta 22 i år. Den mellersta fyller 32.

Visa signatur

Fagerja

Permalänk
Medlem
Skrivet av fagerja:

Jag har 3 döttrar. Min äldsta dotter fyller 40 och min yngsta 22 i år. Den mellersta fyller 32.

Och hur gammal är du själv då? 60+ antar jag?

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Skrivet av tcntad:

Du hade stake nog att ragga på 'na iaf

Du, inser du vem du talar med?
Jag skulle kunna ragga på Obamas fru om tillfälle gavs och jag fann henne attraherande... Spelar ingen roll, är det någon som är snygg är umgänget till denna person det sista jag bryr mig om...

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk
Medlem
Skrivet av Markthegreat:

Du, inser du vem du talar med?
Jag skulle kunna ragga på Obamas fru om tillfälle gavs och jag fann henne attraherande... Spelar ingen roll, är det någon som är snygg är umgänget till denna person det sista jag bryr mig om...

Stora rubriken på aftonbladet "Obamas fru otrogen" :annoyed:

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Skrivet av Henrikfotograf:

Stora rubriken på aftonbladet "Obamas fru otrogen" :annoyed:

Det var jag xD

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk
Medlem
Skrivet av Markthegreat:

Det var jag xD

Du lär inte var välkommen till USA på några år om Obama får som han vill

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Skrivet av Henrikfotograf:

Du lär inte var välkommen till USA på några år om Obama får som han vill

Meh, Obama är min Secret Lover så jag ska bara "hälsa på han"

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Markthegreat:

Du, inser du vem du talar med?
Jag skulle kunna ragga på Obamas fru om tillfälle gavs och jag fann henne attraherande... Spelar ingen roll, är det någon som är snygg är umgänget till denna person det sista jag bryr mig om...

Nej jag känner inte dig vad jag vet

Skulle också ragga på henne, hon är fin.

Permalänk
Skrivet av tcntad:

Nej jag känner inte dig vad jag vet

Skulle också ragga på henne, hon är fin.

eller inte...

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Markthegreat:

eller inte...

Allt är ju relativt som tur är:)

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Allt är ju relativt som tur är:)

Pallar du med distansförhållande så varför inte

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Henrikfotograf:

Pallar du med distansförhållande så varför inte

1 är redan avverkat utan problem och de två första åren med min nuvarande tjej var inga större problem, hon bodde i Taiwan och mitt ex i Nederländerna..

Så distansförhållanden är inga problem

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ala_95:

Och hur gammal är du själv då? 60+ antar jag?

66

Visa signatur

Fagerja

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

1 är redan avverkat utan problem och de två första åren med min nuvarande tjej var inga större problem, hon bodde i Taiwan och mitt ex i Nederländerna..

Så distansförhållanden är inga problem

Antar att du leker med toarullen, när dom är borta

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Henrikfotograf:

Antar att du leker med toarullen, när dom är borta

Du skulle bara veta :p....